Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha karbis akkor nem factory.
Sziasztok!

Segítségeteket kérném! Már olvastam több oldalt is vissza, de nem jöttem rá a hibára. Esetleg lehet, hogy valaki már végigszenvedte e volna ezt:
Van egy 1997-es vizes Sr-em. Meg lett fúrva, csapágyak, szimeringek, membrán cserélve lettek. Karbi fel lett újítva. (sajna automata szivatós) Tökéletesen működött, egyszer csak elkezdett dadogni. Vettem bele egy új gyertyát, továbbra is dadog, nem akar kipörögni. Már cseréltem benzincsapot, zsír újat, azzal sem lett jó. Tettem rá egy 17.5-es karbit, ugyan ez a hiba. Gyújtásra tippelek, mert mikor próbálgatom, egyébként szép alapjárata van, pöccre indul csak nem akar kipörögni, akkor egyszer csak durrant egyet, és fekete volt az új gyertya. Vettem bele egy másik gyertyát azzal sem lett jó. Átmozgattam az összes csatlakozót, semmi. Cseréljek alaplapot meg CDI-t meg trafót?
Ha tudtok segítsetek!

Köszi
Nekem ez gyanús, mert ha tévedek, akkor ezekből nem lehetett kapni ilyen matrica nélküli verziót. De ebben nem vagyok biztos csak szerintem. Majd a srácok hátha megerősítenek benne.

Mindenesetre, ha tényleg nem volt matrica nélküli verzió, akkor kérdéses, hogy miért kellett leszedni?
Aha értem, amúgy valószínű nem ez lesz hanem ez:
http://www.kepesmotor.hu/april...

holnap beszélek is a sráccal, ez karbis amúgy.
Úgy vagyok vele jobb a békesség ez nem olyan szép mint az előző, de ha beszarik rajta valami olcsóbban kijövök egy karbissal.
Szerintem ezt a motort felejtsd el. Sokat elárul a gazdájáról az is, hogy a kép szerint már 500 km-en túl van a szervizen, de a kulcs még mindig világít. Ha valaki egy injektoros motornál a kötelező szervizekre sem képes, akkor képzelem, hogy mennyire törődött a motorjával. Ráadásul ezen a motoron még lenne egy év garancia (5 évet adnak rá), ha végig szervizelve lett volna. Tehát ezeket vedd figyelembe vásárlás előtt.
"...Most vágnom kell,mert csak azért biztos nem fogok tömítéskészletet venni..." Ne sajnáld tőle a gyári tömítést, ha már ilyen szépen beindult....
Meg sokmindent a gané sötét jedi.
Mondtam hogy a di-tech nem szereti a tömítetlenséget....
"...Csak nem tudom h az injektoros motorok h működnek..." Na addig örülj amíg nem tudod. Ha már javítani kell, akkor rámegy a gatyád is. Egyébként ez már az új kivitel, megbízható szerkezet. Megvétel előtt próbáld ki hogy indul-e hidegen, majd próbáld ki menet közben is. Húzasd ki, hogy jól gyorsul-e, nem rángat, nem puffog, stb...
THX!
Tényleg!
Valszleg ez a megoldás,köszi!
Sziasztok!
Most tervezek egy aprilia sr 50 factoryt venni.
Csak nem tudom h az injektoros motorok h működnek.
Az érdekelne hogy mennyire megbízhatóak, mert most olvastam utána h az egészet egy számítógép vezérel.
Ha meghibásodik benne valami mennyire drága a javíttatása,és mi szokott a leggyakrabban meghibásodni rajta.
Meg ha meglenne gondoltam rá h egy kiput dobok rá meg egy variátort mást nem, csak akkor kell benne fúvókát is cserélni, de az hol van?
Na ennyi lenne a kérdésem, a válaszokat előre is köszönöm!
ez lenne az a motor:
http://kepesmotor.hu/aprilia-r...
helyesbítek,tényleg van egy papírszerű is benne,ezek szerint a régi blokkomban viszont nem volt
Légteleníteni a hengerfej felső részén tudsz,a legtetején van egy csavar, 8as kulcs fogja,illetve a vízpumpánál is van egy hatlapfejű csavar,azt is érdemes kicsit kitekerni.Szétszedted a végáttételt is?
oda nem kell tömítés,csak a gumigyűrű.viszont vannak a fogaskerekek tengelyein ilyen alátétszerű távtartók,azokat tuti jól raktad vissza?
Köszi,a hűtőt,hogy légtelenítsem? Gondolom ha nem melegíti a vizet akkor jó nem? Mert amikor feltöltöttem víz+fagyálló keverékével akkor fel ment az óra a pirosba,de egy kis cső nyomogatás után már csak félig megy fel. Most szét kell szednem még a hátsó hajtást,mert nem megy sehova moci alattam,szorúl az egész. Amikor kitekertem az összes csavart akkor meg már nem szorult. Szerintem az a baja,hogy piros trutyival raktam össze,és ott is meg kell lennie a "papír" tömítés vastagságának. Most vágnom kell,mert csak azért biztos nem fogok tömítéskészletet venni.
Gratulálok
Ne felejtsd el lelégteleníteni a hűtőrendszert,és az olajcsövet.
Ha jól tudom, akkor a körlámpásokon nincs fényváltó vagyis nem tud távolságit. Vagy legalábbis mintha ilyesmit mondott volna kinter még régebben.

A kipufogó forrósága az természetes. Ez már nem simson. Itt sokkal rövidebb is a cső.

A hidegen indítás majd melegítés mindig nagy vitákat vált ki egyes fórumokon. Valaki szerint rögtön lehet indulni mások szerint meg járatni kell egy kicsit. A vízhőfok mutatóról is írtak már itt, hogy körlámpáson alig mozdul meg a mutató mindenkinek.
Na,elhoztam a hengert,felraktam. Indítozok,semmi,kivert a hideg,kivettem a gyertyát tök száraz. Nézegettem,észre vettem,hogy nem dugtam rá a két vezetéket a befecskendezőre,rádugtam. Indítózok megint,megint semmi,faszomat.Megint kivettem a gyertyát,megint száraz. Észreveszem,hogy nem dugtam rá a kompresszorra a csövet rádugom. Indítozok megint, pöccre apám
Jól sejtettem én,hogy nem elég a kompresszió neki,most már alig bírtam átfordítani a variátort.
Az szerintem nem milliliter, hanem mérföld. Szerintem a miles-ból származik. Onnan gondolom, hogy az 500 km után is szerepel 312 ml. Tehát az nem a feltöltési mennyiség.
Köszi!
A kipuff állatira forró,ha hazaérek...akár húzom neki,akár nem...eddig nem volt robeszom,Simsonnál nem vlt jellemző...baj-e?(pattog ahogy leállítom...mikor hülni kezd:)

A vízhőfok-jelzőm szinte alig moccan el az alsó állásból.Normális?
Mennyit kell járatnom a vizes motorom hogy elindulhassak vele?
Még 1 fura dolog:
2 körlámpás Sr-em van.Nincs pilácskapcsoló.A helyén csak egy ál kapcsoló-szerű lap van.
Nincs távolságim se.
Találkoztatok már ilyennel?
Vagy van fényváltó,csak én nem találom?:)
Miért ne bírna? Valaki nem cseréli csak 10 év után. Igaz, hogy az már csak fos, vagy massza van benne.

A hajtásban az olaj nem ég meg, nincs nagy hőnek kitéve, csak ken.
morinibe 1.3dl
pigibe 0.75dl
Fingom sincs,de ez áll itt szóról-szóra...sztem is sok...
Miért írták,nem tudom!