ha csak egy vezeték megy rá akkor muszáj rögzíteni a vázhoz ha kettő akkor értelemszerűen egy csúszósarú ami a trafóra megy és egy szemes sarú ami a felfogatására megy.ha ez kör sr akkor jobb oldalon van két furat a taposó alatt amibe 2db 5-ös csavar fogja fel
SR150 szinkodokat keresnék. Nem tetszik a gyari 150es idom elol, es venni szeretnek olyat mint az ujabbakon van ahol 4 lyuk van es szeretnem szinre fujni de sehol nem talaltam szinkodokat hogy milyen festekre lesz majd szuksegem. Ha tud vlki olcson olyan idomot azt megkoszonnem ha informalna :) Meg a hatso lampara is keresek gyari plexit, mert az elozo tulaj kicserelte karbonosra es otvar gagyi modon nez ki, nem is illik a zöld motorhoz. Valaszotokat elore is koszonom:)
Látod milyen jól tetted, hogy vásárlás előtt körbekérdeztél? Máris 1-2 szakértőbb szem megnézi és kiderül, hogy nem is olyan hű de jó gépek.
Amiket korábban linkeltél az is matricás csak az már az új festés szerinti. Az ülés közepe táján is ott a matrica az első oldalsó idomon is és még pár helyen. Messziről látszik, ha egy SR törött volt, mert általában a matricákat ilyenkor letépik mindenhonnan és nem vesznek rá újat, mert aranyárban mérik a gyári matricát.
Levettem a lábtartót, és láss csodát.....
1. a trafó tartói a 2 fül úgy volt gyorskötegelővel felkötözve a vázra.
2. 2 vezeték megy rá egy kék meg egy barna. A kék a motor másik oldalán 2 szál tartja a többihez.
3. amikor alapjáraton ját a motor odateszek egy csavarhúzót a gyertyához, elkezd szikrázni pedig semmi máshoz nem érek hozzá.
Test hibára gyanaxok. Elvilleg a kék lesz a testkábel nem?
A markolat a burkolatok illeszkedése is hogy mi történhetett. Ennyiért inkább várnék. Térdel a motor piac. Akinek eladó odaadja. Néztem, hogy linkelek jobbat, de elég nehéz sok a bukott, törött...
Helló!Először trafóval kezdj,ugyan ez volt egy scarabeó-val egy hete.Elindult simán de ahogy elkezdet volna felpörögni vagy megtorpant vagy durrogott és leállt majd simán indult és megint kezdte,2500ft hozzá egy távol keleti trafó rms.ezek a legmegbízhatóbb gyújtások a mina blokkba.Az alaplap ritkán megy el.
Sziasztok.
Elkovettem egy nagyon nagy hibat,nagyonmeghuztam a kipufogofelfogato csavart es beletort a hengerbe.Hogyan tudnam azt kiszedni belole.Otleteiteket varom.
Elore is koszonom.
Szépen beindul meg szép az alapjárat is,csak az a baj,hogy nem igazán akar menni. Ráülök,húzom neki és olyan mint egy tetű,felgyorsúl de nagyon lassan. Szerinted mi lehet a problem?
Ebben egy minarelli fekvő vizes blokk van. A deknije nem aprilia, asszem malagutié. Ezek külön van még a trafó és a CDI-is. Igazából 10ezerért lehet venni komplett gyújtást. Érdemes megvennem? Lehet hogy tényleg csak egy másik cdi kell bele. Egyébként csinálhat attól olyat hogy nem pörög fel?
Amiket korábban linkeltél az is matricás csak az már az új festés szerinti. Az ülés közepe táján is ott a matrica az első oldalsó idomon is és még pár helyen. Messziről látszik, ha egy SR törött volt, mert általában a matricákat ilyenkor letépik mindenhonnan és nem vesznek rá újat, mert aranyárban mérik a gyári matricát.
Levettem a lábtartót, és láss csodát.....
1. a trafó tartói a 2 fül úgy volt gyorskötegelővel felkötözve a vázra.
2. 2 vezeték megy rá egy kék meg egy barna. A kék a motor másik oldalán 2 szál tartja a többihez.
3. amikor alapjáraton ját a motor odateszek egy csavarhúzót a gyertyához, elkezd szikrázni pedig semmi máshoz nem érek hozzá.
Test hibára gyanaxok. Elvilleg a kék lesz a testkábel nem?
http://www.kepesmotor.hu/april...
h
ttp://www.kepesmotor.hu/april...
Van itt azért egy két jónak tűnő. Az utolsó a legszimpatikusabb.
Egy ilyenre hamarabb rámennék:
http://www.kepesmotor.hu/april...
http://motorsport.wplanet.hu/i...
http://kepesmotor.hu/aprilia-r
...
Hasonlítsd össze a 2 színezést.
Gyárilag nincs ilyen színbe?
Elkovettem egy nagyon nagy hibat,nagyonmeghuztam a kipufogofelfogato csavart es beletort a hengerbe.Hogyan tudnam azt kiszedni belole.Otleteiteket varom.
Elore is koszonom.
szerintetek ezen milyen kipufogó van? Gianellinek melyik típusa?
http://www.webrobogo.net/websh...
Meg láttam másik oldalt is ugyanilyet.