Aha értem kössz az infót, és az mitől van, hogy ha húzom neki kb 30-ig pörög mint az állat jó hangos is,de alig gyorsul és utána hirtelen megugrik 30 után és megy faszán onnantól nincs baj.Könnyű a görgő talán, vagy kopott, majd délután szétszedem megnézni.
Ja és a 35w os izzó amit mondtál, az milyen foglalatú?
Sziasztok!
Ma vettem egy Aprilia sr 50 R-t, és érdekelne 1-2 infó róla.
Görgőt kéne cserélnem meg tudnátok mondani a gyári méretét és súlyát,és milyen fajta gyertya megy bele.
Kiégett az első világításon a jobb oldali izzó, érdekelne h hány W-os megy bele, és még egy kérdés h fék-hajtómű és motorolajból milyen kell bele.
Bocs a sok kérdésért de előtte 4 üteműm volt a 2 üteműket csak most tanulom
A válaszokat előre is köszönöm!
Levegő kompresszort szedtetek már szét?
Az lenne még az egyik tippem, hogy azt kellene kitisztítani/cserélni. Lehet tisztítani azt? Kell valami tömítést venni előtte amit nem rakhatok csak úgy vissza?
40-60 között dadog, és volt olyan is, hogy amíg nem engedtem el csőgázról addig mintha levettem volna a gyújtást
szia! Inkább olajos,dzsuvás benzin lehet az,nem? Azt jelenti,h tönkrement a membránod,és vissza is engedi az anyagot,pedig csak befelé engedhetné! Nem nagy tétel,és ha kicseréled, a mocc is egyenletesebben fog járni.
Sziasztok! Nekem az lenne a nagy problémám hogy van nekem egy Aprilia sr 50 lc robogóm, amivel az a gondom, hogy a légszűrő házból csöpög a kétütemű motor olaj leállítás után. Valaki tudja, hogy mi lehet az oka? Ebben kérném a segítségeteket. Előre is köszönöm: Gumasol
Valaki aprilia sr 50 (mostmár karbis) ditech hez hozzáértő személy esetleg tudna nekem segíteni? :
Szétszedtem a műszerfalát a motornak mert nem volt jó a vízhőfok mutató és a benzin szint mutató hol jelezte hol nem.. akkor lehúztam a világítás kapcsolót + önindítót stb. és mikor raktam össze lehet hogy fordítva került rá a világításkapcsolóra a stekker. Azóta nincs aksi töltésem és a világítás is (izzó) elszált műszerrel mértem mennyi feszkó megy ki az izzóhoz és váltóáram mérhető ott szóval ahogy húzom a gázt úgy növekszik.. :S Mit küldhettem el a csatlakozó rosszúl felhelyezésével? méregettünk néztünk több dolgot is rajta autószerelővel. Motmár végkép nem tudom mi lehet :(
Valaki esetleg? Köszi előre is!
Ha a kék vezeték helyett a teste (pl. akksi negatív) kötöd össze a zöldet és narancsot akkor sem megy?
Ebben az esetben a műszerfalnál kell megnézni a pozitív tápot. Ezt közvetlenől kapja a műszer ha gyújtás rá van adva. A műszernek három kivezetése van: pozitív, test és egy jelvezeték a szintérzékelőtől.
Emelkedőn kicsit fél gáz felett dadog a motor, ha csőgázra húzom egy kicsi idő után lebőg 1-2 másodpercre. Sík úton nem tapasztalok dadogást se... (most kezdte el, hogy jött a jobb idő, 1-2 hete)
Miket kellene megnéznem sorrendben ?
(20-as hibakódod ad csak a gép, amiatt lehetne?
Ja és a 35w os izzó amit mondtál, az milyen foglalatú?
35W-os izzó való bele.
Motorolaj szintetikus az a lényeg.
Ma vettem egy Aprilia sr 50 R-t, és érdekelne 1-2 infó róla.
Görgőt kéne cserélnem meg tudnátok mondani a gyári méretét és súlyát,és milyen fajta gyertya megy bele.
Kiégett az első világításon a jobb oldali izzó, érdekelne h hány W-os megy bele, és még egy kérdés h fék-hajtómű és motorolajból milyen kell bele.
Bocs a sok kérdésért de előtte 4 üteműm volt a 2 üteműket csak most tanulom
A válaszokat előre is köszönöm!
//italmondo.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.bro
wse&Itemid=&limitstart=0&category_id=&keresoszo=aprilia+SR+50&ok=IND%C3
%8DT
a robogomnak.. csuszik a kuplungja..
mitol?
Itt a 3-as (Washer) az valami tisztitó .... lyuk.... lenne?
Az lenne még az egyik tippem, hogy azt kellene kitisztítani/cserélni. Lehet tisztítani azt? Kell valami tömítést venni előtte amit nem rakhatok csak úgy vissza?
40-60 között dadog, és volt olyan is, hogy amíg nem engedtem el csőgázról addig mintha levettem volna a gyújtást
MINARELLI VÍZHŰTÉSES
GYÁRI DellOrto 12.5 KARBI
Valaki aprilia sr 50 (mostmár karbis) ditech hez hozzáértő személy esetleg tudna nekem segíteni? :
Szétszedtem a műszerfalát a motornak mert nem volt jó a vízhőfok mutató és a benzin szint mutató hol jelezte hol nem.. akkor lehúztam a világítás kapcsolót + önindítót stb. és mikor raktam össze lehet hogy fordítva került rá a világításkapcsolóra a stekker. Azóta nincs aksi töltésem és a világítás is (izzó) elszált műszerrel mértem mennyi feszkó megy ki az izzóhoz és váltóáram mérhető ott szóval ahogy húzom a gázt úgy növekszik.. :S Mit küldhettem el a csatlakozó rosszúl felhelyezésével? méregettünk néztünk több dolgot is rajta autószerelővel. Motmár végkép nem tudom mi lehet :(
Valaki esetleg? Köszi előre is!
Sziasztok!
Szóval, melyik vezetéket hova? Köszi előre is!
Ebben az esetben a műszerfalnál kell megnézni a pozitív tápot. Ezt közvetlenől kapja a műszer ha gyújtás rá van adva. A műszernek három kivezetése van: pozitív, test és egy jelvezeték a szintérzékelőtől.
Miket kellene megnéznem sorrendben ?
(20-as hibakódod ad csak a gép, amiatt lehetne?
Vagy csere érdekel ráfizetéssel egy Aprilia rs 125re
Érdeklődni lehet a : 0630/323-0680 as számon
kotlos10@citromail.hu e-mail
benkocscsalad@hotmail.com
Ha kell kép vagy adat akkor írj vagy hívj.
www.motoroswebaruhaz.hu