Most vagy én nem értem mit akartál írni vagy valamit félreolvastál...
7500ml az 7,5 deciliter. Ez nagyon messze van a 1,3 dltől, hova férne bele ennyi?
Na leszedtem a kezelésit a netről.
Hajtóműolajra ezt írja:
4000km-ként ellenőrizni kell.v 6 havonta.
Le kell cserélni az első 500km-nél-312ml-
majd minden 12.000km megtétele után-7500ml-v 2 évente.
Tényleg 12e-t bír?Durva.
A hátsó fék, nekem, minden SR-en (volt már 4, most az 5-et pörgetem) surlodó hangot ad, ha tolom a robeszt. A hátsó felni, néha olyan meleg, hogy nem lehet megfogni. A Mille Motor szervízesei, azt mondták, hogy ez nem gond.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem, mert megöl az ideg... Minarelli körlámpás SR. Levettem a vízpumpát fényezésre, de miután visszatettem és öntöttem fel hűtőfolyadékkal, mind elfolyt a vízpumpa hengerhez menő csövénél illetve feljebb ahol az a kisebb 3 csavaros rész van a pumpán. A henger felöl szabályosan rozsdabarna lötyi jön az új zöld folyadék helyett... Mit felejtettem el, vagy csináltam rosszul? Légyszi segítsetek mert használnám a gépet mihamarabb. Köszi!
ha vissza olvasol láthatod,hogy nem arra gondoltam ,hogy nyomjunk bele annyit amennyi belefér...és majd akkor a felét kiforgatja.hanem ha 110 kell bele, de 130at rak akkor maximum a felesleg kimegy. ;)
Én csak arra gondoltam,hogy a régi csapágyak olyanok,hogy ha megpörgetem őket akkor 1 percig csak forog. Viszont az új azért csak szorosabb még,és akkor még nem is beszélek az új szimeringekről,hogy azok azért jobban fogják a főtengelyt.És ha éppen csak annyi kompresszió volt benne,hogy beinduljon? Majd holnap,ha már meg lesz fúrva,akkor tuti odabasz a dugónak úgy,hogy könyörögni fog azért,hogy visszafelé is mehessen!
"...Szerinted lehet,hogy így új csapágyakkal és szimeringekkel nem volt már neki elég a kompresszió?..." Ha új csapágyat és új szimeringet raktál be, akkor a régitől csak jobb lehet. Nem ez a nemindulás oka. Viszont a kétütemű motorok érzékenyek a tömítetlenségekre. A ditech meg főleg. Legyen az injektortömítés, hengerfejtömítés, főtengelyszimering, vagy a kopott dugó mellett elszökő kompresszió is....
Hali, Megtudja valaki mondani hogy Leo vince Zx-hez mekkora fúvóka kell a karbiba? mert 50-nél többet nem nagyon megy...... vagy mi lehet a baj? sr 50 www mineralli GYÁRI minden......
8.5 a kompresszió.....
De a blokkon is rajta kellene, hogy legyen egyébként a feltöltési mennyiség. Általában köbcentiben szokták megadni. A kerék felől nézted már? Lehet ott van.
Hello!
Köszi az infót.
Közben én is utánnajártam, és azt az infót kaptam, h. a morini blokkosnál van a leeresztő csavar és felette található az ugynevezett szintező csavar ( ahol beletölöm az új olajat ). Annyi olajat kell belerakni, h. a szintező csavart elérje.
Kinter,lenne egy kérdésem. Mielőtt főtengelycsapágyazás előtt szétszedtem a mocit,nehezen,de beindult hidegen is,melegen meg pöcre. Amikor zsolonál volt a motor azt hitte,hogy nincs benne a gyertya,mert olyan könnyű volt megforgatni a variátot,nem igazán volt benne kompresszió. A hengerfúró fickó is azt mondta,hogy lötyög benne a dugó,és meg kéne fúrni. Nem furattam meg,mert úgy gondoltam még egy darabig eljárok vele így is. De összerakás után nem indúl be. Kompresszor jó,injektor jó,nem fúj ki sehol,szikra fasza,gyertya fasza. Most leszedtem a hengert és elvittem megfuratni,holnap mehetek érte. Szerinted lehet,hogy így új csapágyakkal és szimeringekkel nem volt már neki elég a kompresszió? Amikor önindítóztam,olyan volt mintaha már alapjáraton járna a motor,egy idő után még a henger is felmelegedett.
Egy tubussal megveszel, belenyomod és kész. Azok 1 deci fölött vannak valamennyivel. Ha sok neki, akkor kinyomja magából, de ha csak a felét teszed bele, az meg kevés lesz neki és az meg nem használ. Szerintem inkább nyomja ki, attól nem lesz baja.
Ha olyan mintha egy pillanatra kimaradna a gyújtás, lekapcsolnák a villanyt, és addig tarta ameddig vissza nem engeded a gázt, aztán újra minden rendben, akkor a levegő kompresszor.
Helló A segítségeteket szeretném kérni. A motorom hidegen szépen halad de mikor bemelegszik és húzok egy kövér gázt megtorpan. Mi lehet a gond? A motor ditech és vizes. Köszi a segítséget.
7500ml az 7,5 deciliter. Ez nagyon messze van a 1,3 dltől, hova férne bele ennyi?
Hajtóműolajra ezt írja:
4000km-ként ellenőrizni kell.v 6 havonta.
Le kell cserélni az első 500km-nél-312ml-
majd minden 12.000km megtétele után-7500ml-v 2 évente.
Tényleg 12e-t bír?Durva.
8.5 a kompresszió.....
Köszi az infót.
Közben én is utánnajártam, és azt az infót kaptam, h. a morini blokkosnál van a leeresztő csavar és felette található az ugynevezett szintező csavar ( ahol beletölöm az új olajat ). Annyi olajat kell belerakni, h. a szintező csavart elérje.
üdv
tomi