Szerintem végy kb. 3 liter benzint,majd óvatosan /ha lehet úgy,hogy rád ne jusson belőle/ locsolgasd le a mocit,majd csinálj 15-20 méteres csíkot benyából oly módon,hogy közben távolodsz a mocitól. Ha ez megvan akkor gyújtsd meg a végét,és soha többé nem fog szarozni veled tesó.
sziasztok
enyém nem dadog viszont érezhetöen lassabban gyorsul 35-töl kb 50ig aztán meg se áll 70-75ig
elektromos szivatot lehuztem rola ugyhogy az jilöve mert akkor is ugyanezt csinálta
vki vmi tanács?
Szoasztok! olyan probrémám volna hogy 2002 vizes karbis sr-em olyan 30-40km/h felett dadog egy ideig és utánna pörgki ennek mi oka lehet mit nézzek meg mit tanácsoltok? további szépnapot.
Szoasztok! olyan probrémám volna hogy 2002 vizes karbis sr-em olyan 30-40km/h felett dadog egy ideig és utánna pörgki ennek mi oka lehet mit nézzek meg mit tanácsoltok? további szépnapot.
Szoasztok! olyan probrémám volna hogy 2002 vizes karbis sr-em olyan 30-40km/h felett dadog egy ideig és utánna pörgki ennek mi oka lehet mit nézzek meg mit tanácsoltok? további szépnapot.
Szoasztok! olyan probrémám volna hogy 2002 vizes karbis sr-em olyan 30-40km/h felett dadog egy ideig és utánna pörgki ennek mi oka lehet mit nézzek meg mit tanácsoltok? további szépnapot.
Kiszedtem a hengerfejből a befecskendezőt újra,és most nem szépen hanem tuti jól betekertem teflon szalaggal,ez nem végleges megoldás,csak azt akarom induljon be. Ellenőriztem az injektort is,szépen porlaszt.Szikra akkora van mint egy ló. Leszedtem a variátort is,és a gyújtás részt is,hogy megnézzem a szimeringeket nem-e trutyis a széle,de szép tiszta.A hengerfejnél sem engedi el a kompressziót.Nem vágom miért nem indul a gép. Majdnem úgy csinálja,mintha már alapjáraton menne a moci,de ha abbahagyom az önindítózást akkor abbamarad minden. Következő ötletem az,hogy meg kell furatnom a hengert,csak eddig nehezen de beindult hidegen is.
mikor szétbombáztam a blokkomat először,akkor durván 35.000km volt benne(akkor lett a 70es henger földobva) és a teflongyűrű korom formájában volt benne,a gumigyűrű is szét volt égve nagyvonalakban,a hengerfej így nézett ki.
mivel nekem sem volt jobb ötletem,én is betekertem teflonszalaggal.
Viszont beindult és utána kb 100-150km-t mentem vele amíg sikerült szereznem egy másikat amin rajta volt.
szóval,ha a többi tömítés rendesen a helyén van be kéne indulnia
Összedugtam mindent /úgy gondolom/,kap is benzint,meg ha indítózok akkor igér,meg fel is gyorsul egy kicsit az indítózás,ezt nem tudom elmagyarázni milyen de szerintem érted. úgy gondolom,hogy a teflon gyűrű a szar,mert amikor kihúztam a henger fejből a befecskendezőt láttam,hogy fele hiányzik.Amit rendeltem injektor O gyűrű készletet abban meg nincs benne. Jobbat nem tudtam hirtelen kitalálni,ezért igényesen tekertem oda teflon szalagot,de valószínűleg nem jött be.
persze beindul víz nélkül is,de abban a pillanatban le is kéne állítani,ha röffen.Minden csatlakozót rádugtál?Gyertyapipa?Az injektorra és a hőgombára ugyanaz a csatlakozó megy,tehát össze lehet cserélni,ha nem figyel az ember,anno én ezzel szívtam meg a legelső összerakás után.Ami az injektorra megy azon volt rugós biztosító,a hőgombáén nem,nézd meg ,lehet összecserélted.
sziasztok van egy rallym és az a bajom h mikor teljesen huzom a gázt akkor egy idö után meg akar álni olyan mint ha nem kapna anyagot vettem rá egy 17,5karbit de azzal is ugyan azt csinálja mi lehet a baj?de ha nem huzom neki tökig akkr semmi baj már álitottam a subert uj csap van!ha tudtok erre valamit akkor köszi a választ.
Egy kis segítséget kérek!
Milyen blokk ez?
Kössz
enyém nem dadog viszont érezhetöen lassabban gyorsul 35-töl kb 50ig aztán meg se áll 70-75ig
elektromos szivatot lehuztem rola ugyhogy az jilöve mert akkor is ugyanezt csinálta
vki vmi tanács?
üdv
hátha tetszik vkinek:D
mivel nekem sem volt jobb ötletem,én is betekertem teflonszalaggal.
Viszont beindult és utána kb 100-150km-t mentem vele amíg sikerült szereznem egy másikat amin rajta volt.
szóval,ha a többi tömítés rendesen a helyén van be kéne indulnia