Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolod hogy a görgö cserétöl megszünne a gyorsulási gondom 35-50 km/h között?
Már csak azért, mert nekem is morini van és azt mondtátok a múltkor hogy 7.2-es görgők kellenek bele. Ha jól emlékszem. Na nekem ez soknak tűnt már akkor is, és nem is ment a motor vele. Most lekönnyítettem a görgőket és ég és föld. Rendesen húz már szinte 0-tól is. Tehát én még mindig azt mondom hogy hogy sok az a 7.2. Most azt írjátok hogy 5.4-el frankó, de 5-el még jobb lenne.
Ezt már kétszer végigcsináltam. Nem nagyon szeretném újra...
Annyit senki nem ad érte, hogy fedezze az új alkatrészeket.
igen
A Tiéd morini?
Ja igen és még vmi...helytelenül írtam,nem piros kontrasztrugók vannak hozzá hanem piros kuplungrugók!
Nem mindegy:)
hali mindenki
sr 50 morini karbis vizes
olyan problémám van hogy kb 35 km/h sebességtöl alig huz a motor és kb 50 km/h után megint érezhetöen huz
miért lehet ez?
az elektromos szivatot már lehuztam rola és ugyanugy csinált szoval ez a lehetöség kilöve
valaki vmi ötlet?
19x15,5mm (DxL)
igen, de ha a görgőd nehéz, rugó gyenge, akkor a karbit hiába fogod állítani rakhatsz bele 90es fuvit is , nem fog jobban gyorsulni, nekem is lomha volt. egy sárga kontrasztrugó segített meg most 5.4es görgők de talán 5össel még jobb lenne, Ez nem tuning, csak hangolás
Sziasztok!

Ditechre Katana deknit lehetséges ráapplikálni? már csak a berugó szerkezet miatt. Mert a szerelőm valami olyasmit mondott, hogy a karbis morininak rövidebb a blokkja mint a ditechnek elég hihetetlenül hangzik, de nem szeretnék feleslegesen megvenni olyan alkatrészt ami nem jó a mocira.

Köszönöm.
Itt most a karbi beállításra érdeklődtem, hogy lehet-e még ezt a gyorsulást jobb hangolással feljebb nyomni…a Tuning majd csak később jönne
Ezt eddig értem,de mi van a piaggio blokkal,annak van valami baja?
Készült olyan új kasznis sr amiben még gyárilag morini blokk van,itt a fórumon van is valakinek.Viszont a vázon biztos módosítani kell,ha eddig pigi volt benne,nem tudom megéri e a kínlódást.
Add el a tuning morini blokkot és abból a pénzből tuningold fel a pigit,ez nem lenne egyszerűbb?
Van egy Aprilia szervizben igényesen tuningolt Morini blokkom, ami a régi sr-emen volt, de balesetem volt, kuka a moci.
Meg akarom menteni, mert ritka jól összerakott blokk.
A Factorynak meg tetszik a kinézete, össze akarom hozni a kettőt.
Ezért.
Asszem volt már aki csinált valami hasonlót...
Miért akarod átrakni ,azt nem értem lesz két kókányolt motorod...
Helló!

Hozzám került egy 2005-ös évjáratú Piaggio blokkos ditech azzal a hibával, hogy nem indul, illetve előtte rángatva járt, majd alapjáraton lefulladt. Szervízkóddal kiírattam a hibakódokat: ECU09 (rossz töltés), DSB03 (sérült immobilizer antenna), DSB05 (benzin szenzor hiba). A gyertya új benne, de kormos volt, nem is adott szikrát. Tisztítás után már igen, és az ellenőrzésnél tűnt fel az a jelenség, hogy szó szerint köpi a gyertyanyíláson keresztül a benzint. Valami hiba folytán ennyire sokat kaphat (talán hőfok jeladó), vagy ez normális hidegindításnál? Mindenesetre a megtisztított gyertyával tovább indítóztam, és már legalább hallatszik, hogy próbálna indulni, de nem bír.

Van valakinek ötlete, hogy merre folytassam, esetleg találkozott már valaki ilyennel?
http://www.egumotors.hu/4269-k...

http://www.egumotors.hu/4269-k...


ezekkel lehet segíteni meg lehet kell görgő is
Hello Mindenki,
2004-es, Piaggio. Le van fojtva 45kmh-ra.
Új gyertya (BR9ES), Karbi kitisztítva. Subert-hez nem nyúltam.
Fúvóka a képen.

A jelenlegi gyorsulás: (rajt előtt picit túráztatva:-)
20km/h 5sec
30km/h 8sec
40km/h 12.5sec
(Görgök, kuplung rugó ismeretlen:-S talán gyári)

Mit lehet itt még tenni azé, hogy picit jobban ugorjon 0-45között?
Más fúvóka?
Subert állitás?
Karbin a levegőcsavar?
(nincs motor jogsim tehát a max.45Km/h marad sajnos!)
Köszi Uram!
Ez korrekt.
Akkor még egy fogós kérdés.
Piaggio blokkos Sr-be, be lehetne ezt rakni? A Piaggio helyére. Merthogy mindkettőnek alul van a felfogatása. Összejöhet ez?
Valaki csinált már ilyet?
Morini blokk,majdnem ugyanaz mint a ditech,csak ebben nincs kompresszor.Viszont van rajta egy polini 70es henger meg berúgókar
A másik oldalról mutass már képet baszod. Onnan a legegyszerűbb megállapítani, mert a vízpumpafedél mindegyiken más.
Nem az a lényeg, azt vágom!

A vázra fogatási kialakítás. A Piaggionak lent van, a Minarellinek fent.
Ennek lent. Ez látszik a képen, meg a henger.

Béke
az kérlek, a variátor ház hűtése miatt van rajta.
És fekvő, mint látszik, és a felfogatási pont alul van.

Na urak! Mi a szar ez?
En amator vagyok, ebbol nem tudom megmondani. Celszerubb lett volna a masik oldalrol fenykepezni abbol még én is megtudnam mondani:D
Meg voltam győződve, hogy Mina blokkom van.
Nade, Morini blokk nem csak ditechben van?
Ez egy 2004-es dupla kerek lámpás vizes karbis SR-ben van.
Normális ez?

Rakjunk már rendet a fejemben.

Köszi