Emlékszel,hogy a befecskendezőre szimplán csak két vezeték ment,mert nem volt meg a csatlakozója, az egyik vezetéket megjelölted pirossal,és én meg is jegyeztem amikor széthúztam,hogy azon az oldalon van a piros,amelyiken én voltam,csak azt felejtettem el,hogy melyik oldalon voltam én
AKI KIRÖHÖG,ANNAK ÁTKOT RAKOK A MOCIJÁRA!
Ez bármi lehet. Ha a dugattyúkat tisztítottad és továbbra sem jó, akkor marad a teljes szétszedés. Valószínűleg az alumínium féknyerget ette meg a só és az oxidáció, ezért szorulhat benne a dugattyú. Ezt szétszedés után meglátod. Ha szétszedted, akkor szerezz be új karmantyúkat és porvédőket, mert régit nem rakunk vissza. Előfordulhat hogy a dugattyút is cserélned kell. Ha ezek után sem működik, akkor előfordulhat hogy a főfékhenger nem enged vissza. Ezt szerintem csak cserélni érdemes. Az is lehet hogy egy egyszerű dugulás van a rendszerben. Autónál pl. előfordult már olyan hogy a sok év alatt a szövetes gumicső belseje mállott szét és ez okozott fejtörést a szakinak. Ez előfordulhat motornál is, meg még persze sok ezer más dolog is, amit a Isten sem fog a neten keresztül megállapítani....
Köszi!
A fékre van vmi ötleted?
Dugattyúkat megtisztítottam,működtek,olajat cseréltem,pofák jók még...mégis használat nélkül nagyon felforrósodik..csak a hátsó.
megállás után ha tolom be a garázsba hallani h nyikorog.thx
Fent van valahol a neten a használati, de felraktam neked én is ide: link
Valahol középtájon megtalálod, hogy miket kell elvégezni 4-8 és 12 ezrenként. A villogó kulcsot pedig már leírtam, hogy hogy kell kivenni. Nem tudom hány éves a gép, de ha még van 1-2 év garancia, akkor szerintem érdemes elvinni szervizbe. Persze, ha eddig is volt hordva. Eddig 3 kötelező szervizen (500, 4000, 8000 km) kellett volna, hogy átessen.
Nem utólag raktam be a szimeringet,tudom,hogy azt írtad,hogy utólag rakjam be,de akkor nem hiszem,hogy ment volna célszerszám nélkül a gyújtás oldalra /azt hiszem az van mélyebben. Tömítést meg nem rendeltem a blokkhoz,csak az injektorba O gyűrűket,és a henger tömítéseit.
Nagyon szépen köszi a választ.
12 ezer kmhez közeledek, de semmi szervízkönyv nincs az SR-hez (ditech factoryről van szó)
Fogalmam sincs mit kéne tennem, mit kéne cserélni :/
1napig volt a főtengely és a csapágyak a fagyóban.már összehuztam a blokkot tegnap,csak egy kicsit szorúl,és nem tudom,hogy az új szimeringek okozák vagy valami nem klappol.
Igen 4 ezer km-enként van kötelező szerviz és ezért villog mert figyelmeztet. Egyébként 500 km-el előtte már villog és ha elérted a 4 ezret, akkor el sem alszik. Ezt minden 4 ezer km-enként ismétli, ha kiveszed a kulcsot utána is. service menübe belépve lehet törölni. A service menü kódja 45256. De ha nem értesz hozzá, akkor inkább vidd el egy hozzáértőhöz.
Egyébként 4 ezrenként gyertya és hajtóműolaj csere, 8 ezrenként szíj csere (+ a 4 ezres szerviz) meg asszem 12 ezrenként görgő csere is van. Tehát ami biztos az az, hogy neked gyertyát és hajtóműolajat kell cserélni, ha 8 ezernél jársz és még nem volt, akkor szíjcsere is kell, ha pedig már fölötte, akkor görgő is.
Az, hogy kis gázzal indul, az nem gond. A használati szerint is kis gázzal kell indítani hidegen.
Fagyasztó van meg hőlégfúvó?
Mert ennyi kell hozzá.
Simán összecsúszik.
Igaz amit kinter mond hogy kocc jobbról-balról még kellhet és annyi.
De semmi kalapács.
Azt mondják hogy csak akkor kell derékszögelni és centírozni ha szét is szeded a főtengelyt,de itt csak csapágy csere volt. most ebben nem tudok egyetérteni veled.
AKI KIRÖHÖG,ANNAK ÁTKOT RAKOK A MOCIJÁRA!