Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emlékszel,hogy a befecskendezőre szimplán csak két vezeték ment,mert nem volt meg a csatlakozója, az egyik vezetéket megjelölted pirossal,és én meg is jegyeztem amikor széthúztam,hogy azon az oldalon van a piros,amelyiken én voltam,csak azt felejtettem el,hogy melyik oldalon voltam én
AKI KIRÖHÖG,ANNAK ÁTKOT RAKOK A MOCIJÁRA!
Ez bármi lehet. Ha a dugattyúkat tisztítottad és továbbra sem jó, akkor marad a teljes szétszedés. Valószínűleg az alumínium féknyerget ette meg a só és az oxidáció, ezért szorulhat benne a dugattyú. Ezt szétszedés után meglátod. Ha szétszedted, akkor szerezz be új karmantyúkat és porvédőket, mert régit nem rakunk vissza. Előfordulhat hogy a dugattyút is cserélned kell. Ha ezek után sem működik, akkor előfordulhat hogy a főfékhenger nem enged vissza. Ezt szerintem csak cserélni érdemes. Az is lehet hogy egy egyszerű dugulás van a rendszerben. Autónál pl. előfordult már olyan hogy a sok év alatt a szövetes gumicső belseje mállott szét és ez okozott fejtörést a szakinak. Ez előfordulhat motornál is, meg még persze sok ezer más dolog is, amit a Isten sem fog a neten keresztül megállapítani....
sr-hez görgőszett kontrasztrugókkal (piros)eladó.4,8grammosak.
Gyakorlatilag újak,egy próba erejéig voltak betéve.
az egész 1900ft-ért vihető.

thotpeti@gmail.com
Köszi!
A fékre van vmi ötleted?
Dugattyúkat megtisztítottam,működtek,olajat cseréltem,pofák jók még...mégis használat nélkül nagyon felforrósodik..csak a hátsó.
megállás után ha tolom be a garázsba hallani h nyikorog.thx
Fent van valahol a neten a használati, de felraktam neked én is ide: link

Valahol középtájon megtalálod, hogy miket kell elvégezni 4-8 és 12 ezrenként. A villogó kulcsot pedig már leírtam, hogy hogy kell kivenni. Nem tudom hány éves a gép, de ha még van 1-2 év garancia, akkor szerintem érdemes elvinni szervizbe. Persze, ha eddig is volt hordva. Eddig 3 kötelező szervizen (500, 4000, 8000 km) kellett volna, hogy átessen.
Nem utólag raktam be a szimeringet,tudom,hogy azt írtad,hogy utólag rakjam be,de akkor nem hiszem,hogy ment volna célszerszám nélkül a gyújtás oldalra /azt hiszem az van mélyebben. Tömítést meg nem rendeltem a blokkhoz,csak az injektorba O gyűrűket,és a henger tömítéseit.
Ez nem nooooormális!
A kocsidon mi van, fékernyő?
Nagyon szépen köszi a választ.
12 ezer kmhez közeledek, de semmi szervízkönyv nincs az SR-hez (ditech factoryről van szó)
Fogalmam sincs mit kéne tennem, mit kéne cserélni :/
mármint a fagyit tudod gond nélkül fogyasztani mert csak egy újjal fékezel
simán fagyizol motorozás közben de óvatosan kell azért adagolni mert átfordít hamar.ez kéne a csimaszoknak stoppizni
Hát te nem vagy normális

Érezhető valami változás egyébként?
Hú ma elértem a 60km/ó egyenesbe,úgy meg ijedtem hogy tettem a biztonságomért.
Na ,most hogy ezt mondod így már más.Azt hittem mielőtt beraktad a szimeringeket ,akkor szorult összehúzatva.
Mindenesetre jobb félni,mint megijedni
Hi!
Aprilia sr 50 fekvő vízes mina.
Milyen gyertyát ajánlotok hozzá?
Egy kicsit tuningos,állítólag fúrva is volt.
Előre is köszönöm.
Simmeringtől kicsit feszesebb lesz.De csak kicsit.
1napig volt a főtengely és a csapágyak a fagyóban.már összehuztam a blokkot tegnap,csak egy kicsit szorúl,és nem tudom,hogy az új szimeringek okozák vagy valami nem klappol.
Igen 4 ezer km-enként van kötelező szerviz és ezért villog mert figyelmeztet. Egyébként 500 km-el előtte már villog és ha elérted a 4 ezret, akkor el sem alszik. Ezt minden 4 ezer km-enként ismétli, ha kiveszed a kulcsot utána is. service menübe belépve lehet törölni. A service menü kódja 45256. De ha nem értesz hozzá, akkor inkább vidd el egy hozzáértőhöz.

Egyébként 4 ezrenként gyertya és hajtóműolaj csere, 8 ezrenként szíj csere (+ a 4 ezres szerviz) meg asszem 12 ezrenként görgő csere is van. Tehát ami biztos az az, hogy neked gyertyát és hajtóműolajat kell cserélni, ha 8 ezernél jársz és még nem volt, akkor szíjcsere is kell, ha pedig már fölötte, akkor görgő is.

Az, hogy kis gázzal indul, az nem gond. A használati szerint is kis gázzal kell indítani hidegen.
Picit nehéz vagy.Persze.
Van egy kód amit beütsz és eltünik.
Fingom sincs mi az talán 6 szám.
Majd jönnek új sr-esek és mondják.
4e kmenként villog vagy mi?:D Nem értem
Semmi.Letelt a 4e Km.
Szervízikon? De mi lehet a probléma vele?
Fagyasztó van meg hőlégfúvó?
Mert ennyi kell hozzá.
Simán összecsúszik.
Igaz amit kinter mond hogy kocc jobbról-balról még kellhet és annyi.
De semmi kalapács.
Szevízikon.Ki kell venni és annyi,vagy vidd szervízbe.
Azt mondják hogy csak akkor kell derékszögelni és centírozni ha szét is szeded a főtengelyt,de itt csak csapágy csere volt. most ebben nem tudok egyetérteni veled.