Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Aprilia SR 50 Factory Ditechem van, indításkor a digitális kijelzőn villáskulcs villog egy ideig, ez mit jelent?
Volt, hogy nem is indult, csak ha gázt adok neki, jelenthet ez valamit?
Nagyon megköszönném a válaszokat...
A Rally 50 miben más mint az SR?
Csak a telók erősebbek meg más a kerék?
Nem a dizánra gondolok.
Hali,egy kis segítségre lenne szükségem.2000 évjáratú levegős sr-ről lenne szó.Fel lett újítva a blokk,fúrás,dugattyú,membrán,szívócsonk,ékszíj,stb.A gond az,hogy nem akar 45-50nél jobban menni,és azt is csak nehézkesen éri el,olyan mind ha nem pörögni rendesen.Nem megyek vele semmire.Légyszi segítsetek
Nem árt ha hideg-meleg "kötéssel"rakod össze a főtengely,csapágy,blokk "párost".Max utánna tényleg egy leheletnyi kocc a mindkét végére.És illik centíroztatni is.Szerintem ha új akkor is!
Ha összehúzatod és szorul,ha lazítasz a csavarokon akkor meg könnyen jár az nagyon nem jó,mert feszül valahol.Mikor berakják a főtengelyt szokták derékszögelni meg ilyesmi.Sufnituningéknál meg beleverik kalapáccsal oszt jóvan Voltam már olyan szerelőnél,én pl ezért nem vállalnék főtengelycserét,mert nekem is csak kalapácsom van hozzá
A te döntésed,de én így tuti nem raknám össze.Hidd el az a csapágy nagyon is melegszik 7-8000-es fordulatszámon,ha viszont feszül,akkor be is fog sülni.Csak idő kérdése.Én szóltam...
Azt nem értem,hogy ha rendeltél tömítéskészletet,akkor miért nem azzal raktad össze,miért a ragaccsal?
Nem tudom mennyire melegedhet egy főtengó csapágy /bár szerintem nem igen/ ,de ezen kívűl mit árthat neki? De majd kiderűl a hétvégén.
Mindent lehet, de miért is?
Az én órám 50-ig jól mér, afölött szép óvatosan elkezd csalni. 100 körül már csak 80-al megyek....
Az injektor nyomásszabályzó házát érdemes kipucolni és a nagynyomású benzincsöveket ellenőrizni hogy nincsenek-e kirepedezve. Ha eljött az ideje, akkor gyertya és váltóolaj csere. Évente (esetleg kettő) fékolajcsere. A többit ha működik ne bántsd...
Ha a szimering beleér a csapágyba, akkor annak meglesz az eredménye. Ha nehezen fordul el a főtengely, akkor fakalapáccsal párszor megkocogtatod mindkét irányból, és elhelyezkedik. NEM SZÉTVERNI KELL, HANEM CSAK KOCOGTATNI!
nem.
Köszönöm, megértettem.
Készült egyátalán Factory mina blokkal?
Helló! inkább,szereld illetve szereltesd át karburátorosra,annyira alatta lesz a blokk hogy buta lesz ha valaki ránézírom miért is,a mina blokk fent van kiképezve a segédváz fogadására a pigi alul.a két henger sem egy szögben áll mig a pigi kb 30fokos szögben áll,addig a mina, teljesen fekszik,és hogy neked elférjen hátrafelé el kell tolni a blokkot mivel a váz a pigi hengerszögéhez lett kialakítva,f 12-be már raktam pigi blokkot az meg majdnem úgy állt benne mint az Szoljuz kilövés előtt.meg azért külön téma lesz a mocid egyenes futása.ez egyéni véleményem.
Hujjujujjjjjjj..................Nem kéne..................Mi az oka?
Sziasztok Urak!

Egy SR Factory kaszniba készülök berakni egy fekvő minarelli blokkot mindenestöl. De a Factory Piaggio blokkos.
Kérem aki csinált már ilyet, vagy érdemben tud segíteni, hogy fizikákisan össze lehet-e hozni, írjon!
Köszi
Sziasztok!
Keresek morinis di-techhez kompresszort.
Akinek van ne tartsa magában.
Ezzel teljes mértékben egyetértek!
A sebesség meg szerintem jó. Ha jól megy és indul, nehogy hozzányúlj. Ez igaz karbisra és injektorosra is.
10 lovas sosem lesz a géped 70-es henger nélkül.
Isten bizony...biztosan csal vmennyit az óra,mert mechanikus ebben még.de 80 után már csak üres mező van és ez bizony fekteti a mutatót.mindezt mondom sík terepen,erős szél nélkül és idő kell neki míg eléri,de eléri!
90-et fojtottan? Sokan csak álmodnak ilyen fojtásról, és 20 ezreket költenek arra, hogy minden áron lefojtsák a gépüket, hogy 90-et menjen...
Egyébként érdekes amit írsz, 65-75km/h 4 literes fogyasztás, ennek pont a felét eszi a ditech, ilyen használatnál!
Más:
16.000km-nél írja a szervizkönyv, hogy injektor tisztítás. Ez miből áll pontosan? Van hozzá valami spec folyadék? Érdemes e valamit, csöveket bármit cserélni ilyenkor, plusz alkatrészt szűrőt akármit beépíteni a rendszerbe?
Először csináld meg a féket, majd utána jöhet a motor.

Szépen sorjában

1. gyertya
2. hajtás (görgő, szíj, kuplung)
3. ....
Szia,igen kicsit be olajoztam a csapágyakat 2t olajjal,meg azért gyárilag is van bennük egy kis zsír. Nekem gyanús,hogy azért szorul a hajtás,mert nem az előírt gumigyűrűvel és papírtömítéssel raktam össze,hanem piros tömítő trutyival,és így jobban össze tudtam húzatni. Ha lazítok a csavarokon,akkor nem szorul,de nem is tömít.
Természetes ,hogy a szimeringek berakása után egy kicsit "szorul" a főtengely.Mielőtt beraktad beolajoztad?Ami jobban aggaszt az a hátsó csapágy...Azzal nem árt vigyázni,mert nem bekopni fog,hanem beállni,ha szorul. Nekem anno szerelő csinálta ,60km után menet közben beállt a csapágy,nagy malacom volt,hogy nem estem el.Mikor visszavittem azt mondta,hogy biztos a csapágy volt a hibás,még véletlenül sem vallotta volna be ,hogy szarul rakta be és feszült.Szóval csak óvatosan ezzel a "szorul,de majd bekopik" dologgal,nem egészséges...
Illetve nem a szimering közepe,hanem a szimering. Bár ha bele gondolok,akkor a szimering nem igen tud hozzáérni a csapágy kissebb belső forgó gyűrűjéhez.