Sziasztok,megjöttek a főtengely csapágyak meg a szimeringek+vettem még a hajtáshoz is egy nagy csapágyat,mert a végáttétel el fordult benne. Kicseréltem a hátsó csapágyat,meg kitakarítottam mindent benne. Kicsit szorulósabb lett,de majd be kopik . Össze húzattam a blokkot is,hála istennek sehol nem kellett használnom csapágy ragasztót. Csak az zavar egy kicsit,hogy enyhén szorúl a főtengely,de csak akkor kezdte,amikor beraktam a szimeringeket is. Gyanítom,hogy sikerült túl beütnöm őket,és a szimering közepe hozzányomódott a csapágyhoz,és fogja egy kicsit. De majd remélem ez is össze kopik
Fent van már a kuplung és a variátor is,holnap folytatom.
Hali mindenki!
PLs help
2001 Sr50 morini blokk,olyan mintha nem lenne hajtás,nagyon nem gyorsul,alig bír 40ig felgyorsulni.mi lehet vele?Olyan mintha fékeznék folyamatosan.
Valamint a hátsó fék használat nélkül beszorul kb 10 km után...
Mi lehet a baja a drágámnak?
Előre is köszi,üdv egy kezdő:)
Hali mindenki!
PLs help
2001 Sr50 morini blokk,olyan mintha nem lenne hajtás,nagyon nem gyorsul,alig bír 40ig felgyorsulni.mi lehet vele?Olyan mintha fékeznék folyamatosan.
Valamint a hátsó fék használat nélkül beszorul kb 10 km után...
Mi lehet a baja a drágámnak?
Előre is köszi,üdv egy kezdő:)
Menjenek a jó q....anyjukba.Kéne már 1 lista a köcsög szervizekről.
legjobb h amit csak tud,maga csinál az ember.Ebben az országban csak a lehúzás meg az átbaszás megy.
Rohadtul nem bánom hogy már nincs garancia rá,de ha lenne,akkor is lerottyantanám magasról.
Más: a gépem folytottan megy végre olyan 90 körül(óra szerint,síkon)
Ez gondolom fasza....?)étvágy 100-on olyan 605-75 közti utazóval 4 l...ez ok?
Érdemes a tuningnak kapott Leovince kipufft,fúvókát és áttételt betenni v leeszi a hajam vele?(kb 10 ló lenne így)
Üdv!
Tanácsokat szeretnék kérni hangolással kapcsolatban.
A gyári 50-es morinis Sr-embe került Malossi red filter és Multivar a hozzá adott 7g-os görgőkkel és fehér kontrasztrugóval. LeoVince Zx cső van rajta. Olvasni pár helyen hogy ilyen esetekben a karbit is érdemes lenne hangolni (pl fúvókát nagyobbra cserélni, benzin/levegő arányon állítani) A karburátor Keihin ami gyárilag van rajta, benne 85-ös fúvókával. A görgőkkel is próbálkoztunk, hátha könnyebbel pörgősebb lenne (6, 6.5g) de attól sem tűnt jobbnak, húzósabbnak. Még arra gondoltam, a kuplung is lehet h csúszik, és ott elveszik az erő. már 16000 km-nél jár a gép. végsebességre saját 80-as óráján kb 90-ig, a végén nehézkesen azért kihúzza magát, de gyorsulásban kicsit szeretnék jobbat elérni.
Ötleteket, tanácsokat előre is kösz!
Fent van már a kuplung és a variátor is,holnap folytatom.