Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,megjöttek a főtengely csapágyak meg a szimeringek+vettem még a hajtáshoz is egy nagy csapágyat,mert a végáttétel el fordult benne. Kicseréltem a hátsó csapágyat,meg kitakarítottam mindent benne. Kicsit szorulósabb lett,de majd be kopik . Össze húzattam a blokkot is,hála istennek sehol nem kellett használnom csapágy ragasztót. Csak az zavar egy kicsit,hogy enyhén szorúl a főtengely,de csak akkor kezdte,amikor beraktam a szimeringeket is. Gyanítom,hogy sikerült túl beütnöm őket,és a szimering közepe hozzányomódott a csapágyhoz,és fogja egy kicsit. De majd remélem ez is össze kopik
Fent van már a kuplung és a variátor is,holnap folytatom.
Nincs valakinek egy Romet Kadet 780 karburátora? Nagyon kellene, mert a riga karbival csak köpködi a gyertyát....
Hali mindenki!
PLs help
2001 Sr50 morini blokk,olyan mintha nem lenne hajtás,nagyon nem gyorsul,alig bír 40ig felgyorsulni.mi lehet vele?Olyan mintha fékeznék folyamatosan.
Valamint a hátsó fék használat nélkül beszorul kb 10 km után...
Mi lehet a baja a drágámnak?
Előre is köszi,üdv egy kezdő:)
Lassan az lesz, ha felbosszant...
Katalizátort nem sexeli szét:)?
Fűrésszel könnyű.
Nem pont erre találták ki, de baja nem lesz tőle.
Nem férek hozzá hogy kivegyem, mert akkor már megtudnám oldani a dolgot. Így ki kell vegyem az egész lámpatestet, és valahogy nem akaródzik....
Hali mindenki!
PLs help
2001 Sr50 morini blokk,olyan mintha nem lenne hajtás,nagyon nem gyorsul,alig bír 40ig felgyorsulni.mi lehet vele?Olyan mintha fékeznék folyamatosan.
Valamint a hátsó fék használat nélkül beszorul kb 10 km után...
Mi lehet a baja a drágámnak?
Előre is köszi,üdv egy kezdő:)
Hajdú-Bihar, Polgár
Van még itthon stihl 2t olajam a Simsonozásból.Új.Jó a Sr karbishoz?
Menjenek a jó q....anyjukba.Kéne már 1 lista a köcsög szervizekről.
legjobb h amit csak tud,maga csinál az ember.Ebben az országban csak a lehúzás meg az átbaszás megy.
Rohadtul nem bánom hogy már nincs garancia rá,de ha lenne,akkor is lerottyantanám magasról.
Más: a gépem folytottan megy végre olyan 90 körül(óra szerint,síkon)
Ez gondolom fasza....?)étvágy 100-on olyan 605-75 közti utazóval 4 l...ez ok?
Érdemes a tuningnak kapott Leovince kipufft,fúvókát és áttételt betenni v leeszi a hajam vele?(kb 10 ló lenne így)
Nagyon köszönöm!
Azok akik ezt mondták...khm...faszok.
Nekem 4 éves yuasa akksi van benne és zsír.
Az szar ügy...nem lehet kicserélni?V kivenni és legalább 1 nútot fűrészelni bele lapos csvhúzónak...
Jó lenne 1 imbusz oda pl.
mielőtt megveszed, azért nézz körül egy kicsit.
különben ez jó bele.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
ha megvan akipu , és nem vágták szét 5ért megveszem!:D
nekem sárga kontrasztrugó segített 20tól jobban húz
0-20 között ha lomha akkor a kuplung rugókat kell cserélni úgytudom,
Üdv!
Tanácsokat szeretnék kérni hangolással kapcsolatban.
A gyári 50-es morinis Sr-embe került Malossi red filter és Multivar a hozzá adott 7g-os görgőkkel és fehér kontrasztrugóval. LeoVince Zx cső van rajta. Olvasni pár helyen hogy ilyen esetekben a karbit is érdemes lenne hangolni (pl fúvókát nagyobbra cserélni, benzin/levegő arányon állítani) A karburátor Keihin ami gyárilag van rajta, benne 85-ös fúvókával. A görgőkkel is próbálkoztunk, hátha könnyebbel pörgősebb lenne (6, 6.5g) de attól sem tűnt jobbnak, húzósabbnak. Még arra gondoltam, a kuplung is lehet h csúszik, és ott elveszik az erő. már 16000 km-nél jár a gép. végsebességre saját 80-as óráján kb 90-ig, a végén nehézkesen azért kihúzza magát, de gyorsulásban kicsit szeretnék jobbat elérni.
Ötleteket, tanácsokat előre is kösz!
ok, te hol vagy elérhető?
Pontosan. Egy komplett gyújtásvezérlő áramkör van benne, ami egy FET-et kapcsolgat, a megfelelő pillanatban.
Há nem titok..................gyujtás van benne.
A FET-es gyújtás az én "találmányom", hogy mi van benne maradjon az én titkom....
Hali

LEOVINCE SCOOT TT dobot szeretnék vásárolni egy full gyári állapotú AREA51-hez (minarelli blokk), hangolni kell hozzá a mocit?

Üdv
Gábor
Senki nem tud valami tanácsot adni?:S