Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy 2001-es aprilia ditech-et próbálok átalakítani "Kinter" hozzászólási alapján. kinter vagy valaki tudna-e segíteni abban hogy mit jelent a FET-gyújtás, milyen alkatrészek kellenek hozzá?
Hello! Engem érdekelne a kompresszor.Adatlapomon ott az email címem,dobj egy telószámot és megbeszéljük.
JA.
Szevasztok! Tegnap vásároltam egy 2002 aprilia sr robogot,és nem müködik rajta az üzemanyag jelző,se a mutató nem mutat és a lámpa is ég hogy üres a tank,hogy tudnám ezt a hibát kijavitani vagy mit nézzek meg? A másik vettem hozzá egy utas lábtartot és sehol nem találok leirást hogy hova lehet felszerelni és hogyan ezek szeretném segitségeteketkérni. köszönöm. további szép napot. tom
http://scootershop.unas.hu/spd...

Ilyen olajat tervezek venni, ez tökéletes lehet a kis SRembe?:D:D:D:D
Az eltömődést ki szokták égetni és olyan lesz mint új korában.
Nem szétment hanem a rossz henger miatt eltömődött valamivel az a része ami nem szétcsavarozható.
Kicsit túlreagáltam a dolgot, de ha mondták volna, nem lett volna az ég egy adta világon semmi bajom és megkíméltem volna magam meg őket is egy telefonos üvöltözéstől.
Azt azért megnézném hogy egy ilyen kipufogóban mi tud szétmenni úgy hogy kuka legyen de nem harmonikává zúzták.
Gondoltam megosztom veletek. Beszéltem a szakikkal.
Átállították a fúvókát meg nemtomit direkt, hogy amíg bejáratós addig ne lehessen széthajtani, és jól járatódjon be.
Ezt jó ötletnek tartom, teljesen jó megoldás.
Csak az volt a bibi, hogy ezt elfelejtették közölni velem, így természetesen azt gondoltam, hogy kész a motor, és ilyen lesz.
Még amikor mondták, hogy vigyem vissza 1 hónap múlva hogy ránézzenek, akkor sem mondták, hogy azárt hogy állítsanak rajta.
A kipufogóban meg elvileg nem az a cserélhető cucc ment szét hanem valami más ami javíthatatlan.
A lassulást megnézik. Elviszik tőlem nem kell nekem szarakodni a hordozással.
Így egyenlőre megnyugodtam.
Be ne öntsd , ha a végáttételre gondolsz oda nem ilyen kell! Ez fentre jó a benzin mellé, a blokkba hajtómű olaj jár , nekem agip sebváltó olaj volt 1liter volt kb annyi mint az ilyen tubusos 110ml-ek
Sziasztok!
Van egy sr50-em és milyen olajat töltsek a motorblokkhoz?
A Castrol Power 1 Racing 2T 10-40 jo bele?
Nem hagytam ott, elhoztam mindent. Visszamegyek és visszarakatom velük a régi cuccokat, amit meg kifizetettek velem alkatrészeket, visszakérem az árát oszt viszlát. Mást valószínűleg nem nagyon tudok csinálni. Itt a kipufogóra gondolok. A hengert nem rakatom velük vissza, meg a görgők is maradhatnak. Azokat is elhoztam. Hibátlan malossi görgők. Maximum valami rendes szerelővel, vagy én visszarakom azokat is.
De erre az időszakos lassulásra lehet magyarázat a gyári kipufogó? Vagy ez most mitől lehet? Eddig ilyet nem csinált. Van tippetek?
Köszi!
itt-ott kopik rajta rendesen! Remélem ma teljesen elkészül!
A régi alkatrészekért mennyit adtak? Mert az szinte biztos, hogy másnak eladják.
Köszi a választ. Az a baj, hogy én is erre jutottam .
Valószínűleg az lesz, hogy visszaviszem és a kipufogót visszacseréltetem, meg a görgőket is.
Ami jobban zavar az az hogy eddig ha mentem akkor nem csinált olyat, hogy hirtelen mintha nem kapna benzint vagy levegőt vagy nemtom mit, és lelassul, nem vicc 40-re, és hiába csinálok akár mit nem megy. Ezt elképzelni sem tudom, hogy hogyan sikerült elérnie a "szakembereknek".
Tippetek van?
"Mi a büdös fa**t csinált a márkaszervíz?" Gonosz és kész. Az injektoros SR-ek lelkét Darth Vader tartja kézben, de ezek szerint lassan meggyőzi a a karburátorosokat is. "Mit tudtok javasolni?" Javaslom hogy állj át Te is a sötét oldalra Obi Wan.....
2000-es
Mit csinált a márkaszerviz? Átbaszott. Téged. Nem kicsit, nagyon.

Mennyit hagytál ott náluk? Gondolom nem keveset, de a lényeg, hogy jól megfejtek.

Ha erő volt benne, akkor fölösleges volt cserélni a hengert. Ráadásul adódik a kérdés, hogy fúrni már nem lehetett? Ha valóban 2006-os akkor nem hinném, hogy utolsó túlméretes lett volna. Ha nem a gyári súlyú görgők voltak benne, akkor lehet, hogy a gyári megoldotta volna egyszerűen a torpanási gondokat. A sport kipufogóból valóban ki szokott égni a hangtompító tömés, de ahhoz szét sem kell vágni a kipufogót, hiszen szétszedhető és újra tömhető belevaló gyapottal.

Hogy mit lehetne tenni? Igazából nem sok mindent, azon kívül, hogy orrba szexuálod a szervizest.
Sziasztok,

Ahogy beleolvastam Ti nagyon tisztában vagytok az sr 50 lelkivilágával, úgyhogy ha nem bánjátok lenne egy kicsit összetett kérdésem, és egy sztorim más okulása érdekében.
Adott egy 2006-os karbis piaggio (azt hiszem) blokkos de angelis sr 50-es. Tavaly nyáron vettem, de az előéletéről nem lehetett tudni. Kipróbáltam, veszettül ment így megvettem.
Késő ősszel azt tapasztaltam, hogy a nagy emelkedőkön ha le kell lassítanom 20-30km/h-ra onnan nem indul el újra, hanem hörög és puffog. Csak akkor indult el újra ha teljesen megálltam, de akkor megint hasított felfelé az emelkedőn. Gondoltam, nehogy teljesen kinyírjam, elviszem szerelőhöz, hogy nézze meg. Egy "márkaszervízbe". Elvittem kb. 2 hete.
A szaki nagy hümmögés közepette, leszedte a görgőket és kiderült hogy a gyári helyett valami 5,5 grammos volt benne, ami nem volt kopott. Kicserélte a gyertyát tök fölöslegesen, mert annak sem volt baja. Kitalálta hogy biztos a gyújtás elektronika. De ekkor ezt nem csinálta meg, mert már nem volt idő. Visszavittem pár nap múlva és otthagytam. Felhívtak, hogy nem volt kompresszió a hengerben ezért kicserélhetik-e. Mondtam, hogy nekem mindegy csak menjen jól. Pár nappal később felhívtak hogy a henger miatt a kipufogó telement valamivel ezért vagy veszek egy új gyári kipufogót 40 rugóért, vagy adnak nekem egy alig használt gyárit 15-ért vagy szétvágják és kipucolják a mostanit (ez egy leo vince tt ami rajta volt). Ez utóbbi mellett döntöttem. Pár nap múlva felhívtak, hogy a régi teljesen szar belül mert elégett benne valami cucc, és mi legyen. Mondtam, hogy leszarom csak jól menjen. Akkor ők ráteszik a gyárit 15-ért. Kérdésem: nem megy attól gyengébben majd? válasz: ááá nem a tuning kipufogó csak a hangot növeli meg. válaszom. ok, ti vagytok a szakemberek, leszarom csak menjen kurva jól.
Szal amit csináltak: henger csere gyárira (elvileg gyári volt benne eddig is), gyertya csere, kipufogó csere leo vince tt ről gyárira, 5,5 grammos görgők helyett gyári súly.
Ma elhoztam.
Eredmény: tragédia.
Emelkedőn ahol eddig 60-al mentem fel, most 25 (ez nem vicc/túlzás).
Egyenesben az eddig kb 80 helyett max 70. úgy hogy időnként elfogy az ereje és lelassul 40-re, ahonnan meghatározhatatlan időnként visszaszenvedi magát 70-re.
A kérdés: Mi a büdös fa**t csinált a márkaszervíz? Mit tudtok javasolni?
A válaszokat köszönöm. Üdv.
Az tuti.Kezedn van még bőr?
Amennyit ma káromkodtam,lehet,h szükségem is lenne rá!
azt ujjat kap természetesen!
Vegyen egy bibliát is.Olcsó.
Ha nem indulna, akkor gyertyacserét is próbálj...
Nagyon király vagy,köszönöm! Kipucoltam,kifuvattam levegövel,tényleg jo dzsuvás volt, mindenhonnan jött a fehér trutyi,a nyomásszabályzobol is. Holnap kész lesz teljesen,és ha beindul, az nagy sikerélmény lesz!