Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyen gyertya volt benne mikor elvitted a motort.Semmi extra,működik vele,de nekem a championnal simább volt az alapjárat.Yamaha motorkereskedésben vettem tavaly nyáron 1700pénz volt.Másnapra hozták meg.Szerintem Kecskeméten is van boltja a yamahának,olcsóbban kijössz mint az egüvel.
de mivel már két jó akumlátor büszke tulajdonosa ,vszinű nem ő fogja kideríteni
Sok baja lehet. Szépen sorban ki kell deríteni. Szikra van-e? Benzint kap-e? Elég levegőt kap-e? Ha automata szivatós, akkor működik-e a szivató? Van-e kompresszió a motorban? Membrán jól zár-e? Ezeket mindent ki lehet és kell szűrni és akkor meglesz a hiba.
Szia,szerinted ez mit tudhat?
http://www.egumotors.hu/310-gy...
Valaki legyen olyan kedves mondjon egy jó szerelőt v. szervizet BP-n.

Magánszemély is érdekel, elvileg csak valamelyik vízcső ereszt, de nagyon nemértek hozzá. :(
Ditech-hez a gyári gyertya CPR8E. Röviden és tömören ez egy nagy sz*r. Vettem bele CR8EK-t. Hát ég és föld a kettő, az alapjárat kisimult és hidegen sem dadog. Havernak kb egy éve ez van benne, és tökéletes. Előtte meg szívott a 'gyárival'.
Nem volt szó ilyenről,csak ha esetleg.
Ertem hat ez elszomorito.. De gondolom akk mar nem fizetik vissza az akksi arat.. Es szted akk mi lehet a problema? Miert nem indul a motor? Es koszi a segitseget!
Azt a szervizt kerüld el messzire, de előtte még vágd a fejükhöz az akksit. Vannak módszerek amivel egy akksit lehet ellenőrizni, így nem kell rögtön újat rendelni. Ha ennyit nem tudnak megtenni, akkor semmirekellő idióta bagázs. Méghogy 1 évet bír egy akksi. Be is baszna, ha évente 7-8 ezret kellene költeni csak egy akksira. Az én motorom 4. éves és még a gyári akksi van benne. Most is ugyanúgy teker, mint új korában.
igy huznak le szépen, a rugás és az öniditózás között van különbség, elöbbihez nem kell az aksi. szed szét a karbulátort(ha karbis) takarítsd ki rakd össze, és jo lesz vszinűleg
Sziasztok!
Karbis Aprilia SRem van. Nemreg probaltam beinditani a motorom de nem indult oninditoval es berugassal sem. Azt mondtak szervizben h biztos akksiproblema, arra hivatkozva h ezek kb 1 evet birnak. Meg is rendeltek nekem az uj akksit amit ma beszereltem de a motor ugyanugy nem indul. Pedig egyaltalan nem idos 3 eves. Valaki tud segiteni ez ugyben? Koszonom elore is!
Megforog a csapágy a főtengőn? Az fincsi.... az a baj azzal nem lesz megoldva,mert nem egyenletesen ette meg a tengelyt! Szép excenteresen fog forogni!
Akkor legalább Neked csavarhúzóval lehet állítani. Nekem ezen a motoron utángyártott lámpa van, és csak 8-as kulccsal lehet (ne) tekergetni. Csókoltatom aki tervezte....
Ok,köszi szépen!
Link csak most, csak neked
Van valami spec. csapágy ragasztó?
Ehe...köszi.Ma mellestem,tényleg itt a csavar,ott ül egy gödörben.kereszthornyos,tehát csillagcsavarhúzóval állítható.Nem fért hozzá a csillagcs.húzóm,hát elkezdtem gondolkodni.
Fogtam a csillag bitet a foglalatával,beledugtam a csavar fészkébe és erre rászúrtam egy bazi sima lapos cs.húzót.No így már adta a titkot:))
Köszi!
Annyiból jobb utólag,hogy ,ha valahol feszül,nem derékszöges a cucc,akkor megérzed mikor megforgatod.Ha benne van a szimmering akkor fogja egy kicsit.Morinis betegség,hogy a variátor felőli oldalon hajlamos megforogni a főtengelyen a csapágy belseje.Ha nagyon könnyen rácsusszan érdemes bekenni egy kis spec ragasztóval.Nekem eddig 2főtengelyem kukázódott le,pedig az utolsó előttinél ott voltam mikor össze lett rakva és nagyon precízen csinálta a szerelő...
Mondjuk ha ilyen módon húzatom össze,akkor utána.

http://www.youtube.com/user/Te...
Hello, szerinted a főtengely szimeringet a főtengely berakása előtt,vagy utána rakjam be? köszi
Én kiütöttem a réz belsőt és utána fúrtam. :)
Ez vízpumpa szimering.
Ó én óvatos leszek. Mintha lovat ba.....nék....
Bőven jó, ha évente cseréled. Asszem a könyv szerint 4000 km-ként vagy 8 havonta kell.