A görgőkönnyítés jó ötlet,egyre kell vigyázni,hogy normális élű fúróval csináld.Vettem régebben 2 doboz stage6 szettet,amihez külön görgőhéjak vannak,azt elég jól meg lehet fogni fogóval,amire rá van öntve a műanyag azzal elég óvatosan kell bánni,nehogy megroppanjon.
Gondoltam csinálok a 9.5ös görgőkből valami használhatót két lépcsőben fúrtam,mert elég sokat kellett,gondoltam apránként jobb lesz.Az első próbafúrás jó is lett,viszont a másodikat egy újraélezett fúróval csináltam,mint kiderült szarul volt megélezve,sikerült egy tojást fúrnom a közepébe
Állítható, csak le kell venni az elejéről két dolgot. Az egyik a kiegyenlítő tartály fedő idom(2 csavar), a másik meg ami a lámpa fölött van(2 csavar). Ezután válik láthatóvá a lámpa fölött egy kis csavar. Süllyesztett, asszem 8-as kulcs fogja. Szar helyen van, pont ma akartam állítani, de nem fért oda semmiféle kulcs....
Bontott dolgokat meg alapból nem építek be semmibe, nálam ez alap. Egyszer raktam vissza az általam (szakszerűen!) kiszedett főtengelycsapágyat, meg is lett az eredménye.....
Szerelő...?:) eztmost komolyan?:) odaviszem...mondom h mikell csinálmég 5dolgot mert ő ezt meg ezt vette észre ozt mindjárt rohgadt szimering miatt lenne 12 000Ft os számla...:) Nagyon ****-ok ..:) megén jobban szeretema saját kezi munkát..! meg szétis szedem ha kell...félóra se...de egyszerűbbha megkérdek vki aki tudja ésakk csak 1x kell szétszedni...:) deén szerelőhöz csak végső esetbe viszem...:) épp multkor volt gyűrűtörésem elég csúnya karc lett a henger falán még aztis először beakartam vinni az esztergaműhejbe...de végül az szerelő lett...és nemolcsó mulatság...mert hiába monodd h mi kell...ő má rögtön nem csak dugattyút adott hozzá hanem dugattyú szettet...ozt mindjá nem annyi az annyi..hiába mondtam h nekem csak dugó kell bele...:) szal ink vki írjonegy méretet vagy linkeljen vmit és emgoldom...:D
Nekem volt ilyen nemrég, főtengelyt és csapágyakat cseréltem a mocimban. (malaguti f12) na, és összeraktam, nem ment egyáltalán,csak parton lefelé, és rázott. igaz, h a főtengely bontott volt.. és mint rájöttem, nem volt kicentírozva, és ütött. és bután c3 cspágyat vettem bele. utána ujra szét, c4 csapágy és zsír uj főtengellyel jó lett!
sztem nézd meg ezt a mocin!
Szevasztok Srácok...vki tudna nekem segíteni...? Aprilios Sr 50...első teleszkópba milyen szimering kéne? mert első teóba nicns hidraulika olaj...vettem bele de szimeringis kéne előbb addig nem öntöm bele...:) Csak vmi támpontot adjatok h mijenféle kéne bele...Előreis Köszi...:D:D ÉN ezt néztem...: http://www.bercsekft.hu/motoro...
Gondoltam csinálok a 9.5ös görgőkből valami használhatót két lépcsőben fúrtam,mert elég sokat kellett,gondoltam apránként jobb lesz.Az első próbafúrás jó is lett,viszont a másodikat egy újraélezett fúróval csináltam,mint kiderült szarul volt megélezve,sikerült egy tojást fúrnom a közepébe
No de mégis hány km-enként cseréljem?
Most 2700 körül van.
Érdekelnének a periódusok.az elsőt vmikor 500-nál kellett...aztán?
Help please!
Hmm?
sztem nézd meg ezt a mocin!
10x18x4-es de netmudom ez jó e...