Kontakt van a fesz. szabályzó és az akku között(pozitív és negatívnál is) rá néztem szakadás vizsgálóval és ellenállást is mértem ami 0,8 ami maga a vezeték ellenállása.
Akkor azt kell megmérni hogy a csatlakozó réz érintkezője és maga a kábel között van-e kontakt. Általában nem szokták ezeket forrasztani, csak rányomni, és idővel megnő az átmeneti ellenállásuk.
köszi
még egy olyan kérdésem lenne hogy az mitöl lehet hogy ha bemelegszik a motor akkor sokkal lassabban gyorsul fel a motor mint hidegen
mi lehet a gond?
olyan kérdésem lenne hogy van egy morini blokkos sr 50-em
le akarom cserélni a hajtomü alajat,de nem tudom hol lehet leengedni és hol lehet beletölteni az uj olajat!
ha valaki tudja kérem segitsen
Ha Morini ditech, akkor a szíj 18.5*782. A görgők 5.5 grammosak. A gyertya NGK CPR8E. Én így emlékszem, de ez most csak fejből van, mert melóban vagyok....
6 bar felett nyom! Volt egy morinis ditechem abba vettem tartalékba,de közbe sikerült eladni a mocit szóval így mostmár felesleges! :) Én olyan 10-re gondoltam és én állom a postát. Ez alatt nem nagyon szeretném eladni.
sziasztok! Szeretném a segitségeteket kérni! Haver vett egy 2002-es ditech sr-t. Ez ugye morini blokkos. Szeretnénk picit rendbetenni a blokkját,és a gyári méretek érdekelnének,a szij, a görgök. És a gyertya pontos száma. Nem tudjuk milyen gazdája volt,ezért ezeket mindenképp ki akarjuk cserélni rajta. Sajnos a neten mindenféle méretek keringenek,mi nem tuningolni akarjuk,csak simán közlekedni vele! Köszi elölre is!
ha még kérsz mamitól-papitól 5-10 ezret, már komolyabbat is tudsz venni