Jah és ehhez hozzátartozik hogy amíg az előző tulaj nem cserélte ki a régi kopott görgőket, addig fa...án gyorsult a gép. Semmi sem változott, csak új főtengelycsapágyakat kapott. Na ez meg végképp nem szól bele a gyorsulásba....
Sziasztok! Aprilia sr 50 minarellis Én vissza olvastam 100 oldalt, de nem láttam megoldást! Valaki tudna segíteni, azt megköszönném! Probléma: 30km/h-nál elkezd fulladni a motor, 50 nél ismént! Kb. olyan érzésem van rajta, mint amikor az autót kihuzatot és letilt (dadog) mitha nem kapna benzint! Bedarál full gáznál. Vissza engedem a gázt félig, akkor 60-ig elmegy, de semmi több. Amikor megvettem és elhoztam, akkor 90-el jöttem vele haza. Görgők cserélve, kuplung rugók cserélve, olaj cserélve, akksi vadi új, generátor vadi új, kipufogó Gianelli extra, ma vettem, vadi új. Ez dobott rajta, de fullad ugyan úgy! Szerelő se tudja, hogy mi a baja! Ha valakinek van valami okos ötlete, HÁLÁS lennék... Előre is köszi
Most azon filózok, hogy a 7,5-ös görgőket kicsit "átalakítom". Mivel újak, sajnálnám kidobni őket. Azt találtam ki, hogy a belsejükben lévő réz betéteket átfúrom nagyobb fúróval, hogy kb 1mm lejöjjön belőlük. Így könnyebbek lesznek, és biztos vagyok benne hogy megoldódik a gyorsulás problémája. Mert most olyan mintha a variátor túl korán kezdene el dolgozni, és nem várná meg hogy a motor az optimális fordulatra pörögjön fel. A vízpumpát meg szétszedem, és hátha megúszom egy szimering cserével. Az ember mindig próbálkozik...
Részvétem. Annál idegesebb énsem tudok lenni mint mikor nem indul a gép és szarakszik. Nekem a burgman most odavan a generátort újratekercselik.... Tompítottnál néha elmegy a töltés és megeszi az akksit... minden csati átnézve, feszszabályzó cserélve... itt is volt szopás... és még nem tudjuk mi lesz ha megjön a generátor.
7.5, 7.2 ,7.0. Minden weboldalon más a "gyári" méret. Ha még lesz türelmem hozzá, akkor kipróbálom kisebb görgőkkel. De az igazság az hogy már tele a tö..m ezzel a sza..al. Már mindent cseréltem, de valami mindig előjön. Tegnap szépen "elment" a gyújtás, egy hibás gyújtótrafó miatt. Éppen hogy hazaértem vele, le is állt a kapuban. A trafó ahogy felmelegedett, szépen elfelejtett szikrázni. Az 1 centis szikrából csak 3mm maradt, amit keveselt a motor és kihagyásokkal adta a tudtomra. Trafó csere után újra jó lett. Öröm és bódottág. Ma délután szaladtam vele egy kört, erre észrevettem hogy ki van repedve a kipufogócső a toroknál és szépen kifúj. Irány az autószerviz, ahol behegesztették (jó pénzért). Újra öröm és bódottág. Később egy újabb kör után a vízpumpa környékéről elkezdett csepegni a víz.... Gondolom vízpumpa felújító lesz a vége. Aki ezt megveszi tőlem, az biztosan jól jár, mert minden új lesz rajta. Kivéve persze én....
Én neked is a Gianelli extrát ajánlom, ma vettem (27e), nagyot dobott a motoron. egyenletesen, szépen húz a megfelelő bállításokkal. Karbi... Kipufogóhoz kell sajnos hangoltatni a mocit! De nekem előtte is ilyen volt rajta! Csak a szétrozsdásodottat cseréltem és kész! :) Lightos hangja van, és sokat dob egy tiszta új kipufogó. Nem is gondoltam volna...
Érdekelne,mit jelent a Sport pro és a street a gépemnél...(nem a szavak jelentését nem tudom:)
vagyis h sima sr v vmi mással van dolgom?Miben más,ha más:)?
Most van nálam egy morini SR50. 7,5 g-os görgők vannak benne, és 0-50-ig csak nyekereg és nem bír menni, mert alacsony a fordulat. Lehet érezni hogy nem bírja kipörögni magát. Nehezen feltornássza magát 50-ig, majd hirtelen meglódul egészen 70-ig. Akkor ez minek tudható be, ha nem a túl nehéz görgőknek?! Várom hogy meggyőzzön valaki hogy nincs igazam...
Sziasztok!
Megvettem a 2007-es sr-t.
sport pro,street.Karbis,nagyon megy.
érdemes a tuningot amit kaptam hozzá,rátenni v leeszi a hajam?
Így gyárilag 6,5 ló,de a cuccokkal közel 10 pacis lenne.
2622km-t futott.
Járt hozzá: 1 LeoVince görgőszett,4,8grammosak,de ezeket nem fogom felhasználni,mert velük fél gáztól él a gép,de akkor lórúgás.Nem ajánlották.
Gyakorlatilag újak,csak 1 próbára lettek berakva,ha érdekel vkit...
Aztán van hozzá 1 LeoVince kézzel készített kipuff,nagyobb fúvóka,és egy áttételszett(Malossi) ami a tuningolt géphez való tengely és fogaskerék páros.Gyorsabb vele a gép.
(akit érdekel a görgőszett a rugókkal:
thotpeti@gmail.com )
Ne vacilálj, 5.5gr semmiképpen nem jó bele,mert pörögni fog mint az állat...gyárilag 7.3.Amit Kinter írt az mina blokkba való szerintem,morinisbe semmiképpen.
Bocs nem nagyon vagyok mostanában gépnél itt a jóidő ezer a meló
Ebben nem tudok segíteni,viszont nem tudom milyen főúton nem akarsz menni,mert nem is kell.
végigmész az abonyi úton ,ki a városból aztán egyenesen bemész Abonyba,végigzötyögsz,aztán Abony után pár km és lesz egy bazi nagy jobbos kanyar előtte kereszteződés,ott lefordulsz balra.Látni fogsz egy éttermet "röfi csárda" na ott kell nyomni a balost el sem lehet téveszteni.Aztán már csak menni kell előre és benn is vagy Cegléden.Rengeteget jártam arra arra kell vigyázni,hogy el ne aludj,semmi forgalom nincs azon az úton
bontott aprilia sr 50r gyújtáskapcsolóról nem tudtok valamit ?
vagyis h sima sr v vmi mással van dolgom?Miben más,ha más:)?
Megvettem a 2007-es sr-t.
sport pro,street.Karbis,nagyon megy.
érdemes a tuningot amit kaptam hozzá,rátenni v leeszi a hajam?
Így gyárilag 6,5 ló,de a cuccokkal közel 10 pacis lenne.
2622km-t futott.
Járt hozzá: 1 LeoVince görgőszett,4,8grammosak,de ezeket nem fogom felhasználni,mert velük fél gáztól él a gép,de akkor lórúgás.Nem ajánlották.
Gyakorlatilag újak,csak 1 próbára lettek berakva,ha érdekel vkit...
Aztán van hozzá 1 LeoVince kézzel készített kipuff,nagyobb fúvóka,és egy áttételszett(Malossi) ami a tuningolt géphez való tengely és fogaskerék páros.Gyorsabb vele a gép.
(akit érdekel a görgőszett a rugókkal:
thotpeti@gmail.com )
köszi!
http://www.scooterracing.hu/pr...
Ebben nem tudok segíteni,viszont nem tudom milyen főúton nem akarsz menni,mert nem is kell.
végigmész az abonyi úton ,ki a városból aztán egyenesen bemész Abonyba,végigzötyögsz,aztán Abony után pár km és lesz egy bazi nagy jobbos kanyar előtte kereszteződés,ott lefordulsz balra.Látni fogsz egy éttermet "röfi csárda" na ott kell nyomni a balost el sem lehet téveszteni.Aztán már csak menni kell előre és benn is vagy Cegléden.Rengeteget jártam arra arra kell vigyázni,hogy el ne aludj,semmi forgalom nincs azon az úton