sziasztok, olyan gondom lenne, hogy ahogy leszedtem az orridomot, az egyik oldali csavaralátét leesett, de nem találtam meg, lehetséges, hogy utána ahogy mentem vele kiesett, vagy szét kellene szedni az egész elejét h megtaláljam, tehet ez benne valami nagyobb kárt? köszi előre is
Felejtsétek már el a WD-40-et, meg az ilyen kontaktspray-nek nevezett sza...kat. Egy csatlakozás/érintkezés nem fog attól megjavulni hogy fújkálod ilyen sza....al. Attól javul meg, ha szétszeded, majd összedugod és ezt megismétled 5-6-szor. Ezután már befújhatod WD-40-el, mert korrózió gátló és még a nedvességet is távol tartja....
1 db biztosítékot találtam eddig rögtön az aksinál 15A-est ami kicsit furcsa mert a rajzom 10 és 7,5-öst ír, a generátorra rá akartam mérni esetleg csatlakozását meg keresni akkor van még valahol eldugva még 1 biztosíték?
Vidd el szervízbe. (nincs benne motorolaj, váltóolaj, csak hajtóműolaj) Ha ennyire nem vágod nincs értelme basztatni, ahányszor bontasz annyiszor rontasz.
próbáld másik gyertyával, takarítsd ki a karbit(vagy takaríttasd) aztán ha nem jó és otthon ugysem állsz neki szerelni akkor szervíz marad, de ha mégis szerelnéd akkor benzin utja akadálytalan e, van e szikra
Sziasztok!
Van egy '98as karbis SR-em, a problémám az vele hogy egyszerűen nem tölt, 13-ra fel megy ha húzom a gázt de ez is kevés 3napja kicsit piszkáltam a csatlakozókat és fel ment 14,47-re ez már elég volt hogy hogy egy rövid kör után 4-5-ször elindul önindítóval, 2 órával később nem indult és a töltés is eltűnt átfújtam a csatlakozókat az aksi környékén és a fesz. szabályzónál WD-40el de nem segített lehet máshol van a hiba és ez csak véletlen volt tudnátok segíteni mit kéne átnéznem esetleg kimérnem és hogy hol találom mert még elveszek benne esetleg a generátort merre találom?
Aprilia SR50-es motorhoz értő segítőkész emberek tanácsát várom!
Problémám a következő: Motor normálisan működött egészen máig.Ma próbáltam beindítani önindítóval motorhang nincs.Utánna berúgni próbáltam de berugókar lent marad és úgy kell visszahúznom kézzel nyöszörgös hangja van ami ilyen még nem volt.És egyáltalán nem lehet beinditani.Váltó olaj okés. Motorolaj is oks .Valakinek valami javaslata mi mehetett tönkre?akksi is jó.Mert sajnos annyira nem értek hozzá de ilyen dolgokat megnéztem.
Leszeded a szíj felőli deknit, majd szerintem leszeded a kuplungot is. Találsz alatta egy 13 villás kulccsal fogható csavart,kitekered. Találsz egy kicsit feljebb egy 7-es vagy 8-as kulccsal fogható csavart,ezt szintén ki tekered /ezt azért,hogy ha az alsó csavar helyén beöntöd az olajat,akkor felül ki tud jönni a levegő/. Azt nem tudom mennyi kell bele.
Én sem a kajáért megyek nyilván, de ha már adják, akkor nem fogom otthagyni. Nem azért főznek, hogy aztán ne együk meg. Bár a kajára meg azt írja, hogy a helyszínen regisztráltak kapnak, szóval ezt sem értem :)
Ja én is csak azt találtam, de ha rákattintasz a véradás plakátjára, akkor meg kiírja, hogy nem adtad meg az adataid. Vagyis, akkor talán ott kell regelni. Vagy nem tudom. Majd lehet bemegyek Szászékhoz és megkérdem
Na, akkor jól láttam én a motort, csak a pilótát nem láttam mert tényleg elvakítottál. Igen felfele hord azért is vakít. Le kell engedni az első kereket és akkor nem fog felhordani Na a véradásnak örülök, akkor majd felveszlek már msn-re és megbeszéljük a részleteket. Meg van valami online regisztráció is vagy mi a tököm, bár nem tudom, hogy az mire jó. Ja és olvastam a hozzászólásod a cikknél. Nos sajnos 18 év alatt nem lehet vért adni: link a feltételekben szerepel.
kinter: sajnálom, hogy nem tudsz adni. Pedig jó dolog, nem árt egy kis vér frissítés néha.
Zsolo, nem tudsz vkit aki esetleg tudna nekem segíteni robogó szállításban? ceglédre kellene átvinni szervízbe, de nekem nincsen kocsim, főúton meg nem szeretnék vele átmászni:S
Hogy én véradásra?! A helyzet az, hogy a tűkkel nem vagyok valami jó viszonyban. Egy örökölt szívprobléma miatt meg egyébként sem ajánlott az ilyen jellegű akció.
dede én voltam , nem láttalak ne haragudj. őőő pedig én nem látok vele, felfele hord egy pöppet de nem lehet normmálisan beállítani sry érte:) Úgy néz ki megyek egyik haverral a csapolásra:))
Van egy '98as karbis SR-em, a problémám az vele hogy egyszerűen nem tölt, 13-ra fel megy ha húzom a gázt de ez is kevés 3napja kicsit piszkáltam a csatlakozókat és fel ment 14,47-re ez már elég volt hogy hogy egy rövid kör után 4-5-ször elindul önindítóval, 2 órával később nem indult és a töltés is eltűnt átfújtam a csatlakozókat az aksi környékén és a fesz. szabályzónál WD-40el de nem segített lehet máshol van a hiba és ez csak véletlen volt tudnátok segíteni mit kéne átnéznem esetleg kimérnem és hogy hol találom mert még elveszek benne esetleg a generátort merre találom?
Válaszokat előre is köszönöm!
Aprilia SR50-es motorhoz értő segítőkész emberek tanácsát várom!
Problémám a következő: Motor normálisan működött egészen máig.Ma próbáltam beindítani önindítóval motorhang nincs.Utánna berúgni próbáltam de berugókar lent marad és úgy kell visszahúznom kézzel nyöszörgös hangja van ami ilyen még nem volt.És egyáltalán nem lehet beinditani.Váltó olaj okés. Motorolaj is oks .Valakinek valami javaslata mi mehetett tönkre?akksi is jó.Mert sajnos annyira nem értek hozzá de ilyen dolgokat megnéztem.
Hol van a hőgomba?
kinter: sajnálom, hogy nem tudsz adni. Pedig jó dolog, nem árt egy kis vér frissítés néha.