Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Határeset,és ha rá ülsz?
Van rá esély h verni fogja a kerék a légszűrőt szerintetek ?
Most nézem............az SR van szétkapva.
Miért is nem lesz jó ez a szett?

http://www.egumotors.hu/672-mo...
hol lakik uram? postázással nem vesződnék
Nekem van. Az egyik egy DURO 130/60-R13, a másik egy Pirelli 130/60-R13. A DURO 80%-os, a Pirelli csak 10%-os futófelületű. Csak együtt vihető a kettő. A kettő ára 3.000,-Ft. Az ár asszem reális, alku nincs....
ajaj
Már nem.1db blokkra nehéz lenne felülni.
Nyíregy környékén van vkinek esetleg eladó gumi?
hi, Zoli32 kereklámpás Sv-je sztem odaveri akármelyiket :DDDDD
Ez egyértelmű,hogy nekem,ha majd egyszer összerakom "egyszer"!
szia szerintem a befecskendezés a problémája ha hálátlan a gép vállj meg tőle mihamarabb és cseréld le egy karbisra!
még annyi érdekelne kinek van itt a legerősebb kereklámpása?:D
hali kerek lámpás srhez keresek első sárvédőt (szín mindegy) meg hátső sárvédőt is de ami a kereket takarja, írjatok köszi
Helló lenne egy komplett piaggio blokkos verzióm,blokk,komplett kábelköteg,fordulatszámmérős műszerfal, digit kilóméter meghajtó,kapcsolók jobb-bal,légszűrőház,fejidom, kompletten index,óratartó, plexi ,+minden ami kell hogy menjen,kerék fék kipú marad, az egész egy 60-e szerintem postázni is tudom.
Nem akarlak elszomorítani,de még vagy 1.000 más baja is lehet.
Sziasztok!

Van egy 2006-os di.tech sr-em és az a bajom vele hogy nagyon nehezen akar indulni hidegen melegen egyaránt!
Gyertya új. Akkor mi lehet vele?
Miért is?
Nem.
http://www.egumotors.hu/672-mo...

Ezt rendeltem,jó lesz,vagy még gyorsan vissza mondjam?
Ez szép és jó is csak a gond az hogy a moo nem indul de kössz az infót mert nem tudtam az értékeket még egész biztos hasznát veszem van egy olyan érzésem :D
Hát elvittem a moo-t szerelőhöz és henger gyűrű törés amire elsőre gondolt...Most szétszedi és komolyabban is utána jár nagyon fasza 3 napig ment a moo......Nem baj megcsinálja és végre lehet vele menni Cheers
Nem szabad lett volna a kipufogót "kiherélni". A 2T-nek kell a fojtás.
A fesszabályzót könnyű ellenőrizni. Megméred az akku feszültségét álló motornál. Ennek 12,5-12,8V között kellene lennie. Ezután beindítod, és szintén mérsz. Így 13,5-14,5V-ot kell mérned.