Nekem van. Az egyik egy DURO 130/60-R13, a másik egy Pirelli 130/60-R13. A DURO 80%-os, a Pirelli csak 10%-os futófelületű. Csak együtt vihető a kettő. A kettő ára 3.000,-Ft. Az ár asszem reális, alku nincs....
Helló lenne egy komplett piaggio blokkos verzióm,blokk,komplett kábelköteg,fordulatszámmérős műszerfal, digit kilóméter meghajtó,kapcsolók jobb-bal,légszűrőház,fejidom, kompletten index,óratartó, plexi ,+minden ami kell hogy menjen,kerék fék kipú marad, az egész egy 60-e szerintem postázni is tudom.
Ez szép és jó is csak a gond az hogy a moo nem indul de kössz az infót mert nem tudtam az értékeket még egész biztos hasznát veszem van egy olyan érzésem :D
Hát elvittem a moo-t szerelőhöz és henger gyűrű törés amire elsőre gondolt...Most szétszedi és komolyabban is utána jár nagyon fasza 3 napig ment a moo......Nem baj megcsinálja és végre lehet vele menni Cheers
A fesszabályzót könnyű ellenőrizni. Megméred az akku feszültségét álló motornál. Ennek 12,5-12,8V között kellene lennie. Ezután beindítod, és szintén mérsz. Így 13,5-14,5V-ot kell mérned.
http://www.egumotors.hu/672-mo...
Van egy 2006-os di.tech sr-em és az a bajom vele hogy nagyon nehezen akar indulni hidegen melegen egyaránt!
Gyertya új. Akkor mi lehet vele?
Ezt rendeltem,jó lesz,vagy még gyorsan vissza mondjam?