Attól hogy a főtengely forog, még nem jelenti azt hogy a motor nem sült be. Sokszor nem áll be teljesen, mivel lendületben van és tovább pörög a főtengely. Ettől függetlenül törheti a gyűrűket, esetleg összebarmolhatja a dugót is. Kompresszió mérés....
Hello Csabszeg, a 6g -ost én picit soknak találom mindenféle kép megpróbálnám az 5g-ost. Mi a beállításnál5,5-ről indultunk 5g-4,75g majd 4,5g lett a legjobb, fehér Malossi kontrasz rugó ne fejtsd el a meghajtószíj megfelelő hézagolását sem az első variátornál kuplung rugót esetleg a gyáritól 1-el keményebbet De mint már előbb írtam nincs két egyforma motor próba-próba-próba
Télen állt a motorom, fűtött garázsban (2003-as DI-TECH vízhűtéses, nem tudom milyen motoros). Most kipróbáltam, viszont hamar melegedett a víz. Teljesen felment a piros értékig, majd pirosan elkezdett villogni a injection check lámpa. Megálltam, majd azt láttam, hogy csöpög valami elől, és kb. a motor közepén is belőle. Gyanítom hogy valamelyik gumicső (legalábbis remélem :) )
Érdekes, hogy nagyon hamar visszahűlt.
Sajnos nemigazán szoktam szerelgetni, ezért az lenne a kérdésem, hogy BP-n tudtok valakit v. valami helyet, ahol meg tudják nézni, és nem kell attól félni, hogy "gatya" nélkül jövök haza? :)
(egy szervizben voltam eddig, kész vagyon volt, majd nem csináltak vele semmit...)
Hello Szasanyi, milyen görgökkel probáltátok még? nekem 6g-s és picit lomha most cseréltem tolórugót jobb lett de talán kellene egy 5g(?)-s görgőszett is?
Hello rs-tone! Gianelli Next-hez majdnem minden gyári beállítás jó, mivel a next egy alap kezdő sportdob nagy csodát ne várj tőle(a gyártó 1LE növekedést ír a helyes beállítással) viszont a hangja szerintem elég jó. A fiam SR-jére raktam ilyen kipufogót gyári 50-es 12-es karbi 72-es főfuvókával, variátor görgő 4,5g a gyárinál 1-el keményebb kuplung rugó és kiválóan működik.De szerintem nincs két egyforma motor ,tehát a tiéd nem biztos hogy jó az én beállításommal. Ezt látni,hallani próbálni kell, hajrá.
A gyertya megrázott dolog engem azért még nem győzött meg. Egy új gyertya nem ártana mielőtt az egész motort szétbombázod. Spricceltél a hengerbe benzint? Ha ezzel is megvagy gondolom hogy a membránt megnézted amit a karbi után találsz. Elég lényeges elem.
Idáig jutottam:Gyertya ok szóval fesszab elmételileg kizárva ha jól tudom bárkinek bármi ötlete van szóljon közbe és megnézem és meg is köszönöm :D Kompresszió van bár így kézzel nem tom mennyi lehet de van.Karbit pucoltam bár egy picit gyanús de sztem ettől még mennie kéne.A gyerttya megrázott fesz van benne benzint is csepegtettem a gyertyához ohne semmi röffenés mostmár két dologra tudok gondolni vmi elektromos probléma zárlat ilyesmi bár mondom szikra van vagy a hengerben vmi tört kopott de ettől sztem nem így állna meg menet közben egy érdekesség most nem durran a kipuff sok berúgás után nem tudom mi történhetett.Variátor pörög nem tudom mi lehet köszi a sok segítséget meg a következőket is :)
Akkor mekkora fúvóka kéne, hogy passzoljon a next-hez? maradjon a 72-es. Annyit tudni kell a gépről, hogy a gyári kipufogó van rajta kiherélve, és amióta kivették a folytást azóta akkora szar lett a motor........ majd kivi leszek a sport kipufal mit reagál.
Én is rá tolom, nem hiszem hogy ez hiba, ha menet közben nincs ilyen problémád,hogy fullad sztem hagyd így de amugy nekem egyszer mikor bementem szalonba, és szerettem volna fúvókát venni, úgy rémlik egy 60ast kaptam volna csak nekem nagyobb kellett. meg ha tervezed a next-et ugyis nagyobb fúvóka kell
Megtudná mondani nekem valaki, hogy a Sr 50 www Vizes mineralli-nak mekkora a gyári FŐFÚVÓKA mérete? Most 72-es van venne de picit rá kell toljam a szivatót hogy ne fulladjon be indulásnál.
Valamint a Gianelli Next-ről mi a véleményetek? gyári 50-es mocihoz kellene.....
köszi de elsem indul aza bajom szóval ez a fajta mérés jelenleg kizárt de köszi ezis hasznos volt :) gyűjtöm a információkat mert nemrég motorozom és h megmondjam teljesen fogalmatlan vagyok h mien hibák mikor hogy fordulnak elő...hát javítgatom talán sikerül köszi
:D "Villog" nemrég vettem a moo-t sose láttam a fesszabályzót :D
Szikra van megis csípte a kezem picit :D benzint kap a karbit kipucoltam már lassan elképzelésem sincs!köszönöm a HSZ-t de vmi más lessz már sok érdekességet megtudtam itt mint új sr tulaj szét szedtem most összerakom én a gyűrűkre gyanakszom a hengerben lehet rosszfele indulok el mindenestere kikérem egy szerelő véleményét meg h mibe fáj ez nekem csak az az egy dolog ami nem tetszik 4 napja van a tulajdonomban a moo rájöttem imádok motorozni és szivem szerint most is hajtanám de nem tudom..a Dellorto 17.5 karbi nem túl sok 50-es kit-hez? meg egy komoly auspuff van rajta ami elvileg 125ccm-hez valo márkát késöbb írok pontossan nem tom azt hiszem leo vince típus is passz Köszi!
Persze. Mérj rá valamelyik égőnek a vezetékjére. Ha gázadásra felugrik 15-18 V-ra is a feszültség, akkor szar a fesz. szab. De olyankor csapkodja az égőket is állandóan. Meg ettől még beindul.
Villog előtted a fesszabályzó? Akkor nem azt nézed... Egyenlőre hanyagolnám a fesszabályzót.
1. Először azt nézd meg van -e szikra ha van akkor karbiban a fúvókákat takarítani. 2. nincs: először gyertyacsere, majd gyújtás ellenőrzés. 3. nézd meg egyáltalán kap-e benzint. be lehet fecskendezni 10 ml-tert a hengerbe és nézd meg mi történik. Lehet, hogy a benzincsap vákumcsője pusztult el.
Nem a membránt nem néztem meg köszi a tippet meglesem benzint csepegtettem a gyertyához de semmi...:(
Télen állt a motorom, fűtött garázsban (2003-as DI-TECH vízhűtéses, nem tudom milyen motoros). Most kipróbáltam, viszont hamar melegedett a víz. Teljesen felment a piros értékig, majd pirosan elkezdett villogni a injection check lámpa. Megálltam, majd azt láttam, hogy csöpög valami elől, és kb. a motor közepén is belőle. Gyanítom hogy valamelyik gumicső (legalábbis remélem :) )
Érdekes, hogy nagyon hamar visszahűlt.
Sajnos nemigazán szoktam szerelgetni, ezért az lenne a kérdésem, hogy BP-n tudtok valakit v. valami helyet, ahol meg tudják nézni, és nem kell attól félni, hogy "gatya" nélkül jövök haza? :)
(egy szervizben voltam eddig, kész vagyon volt, majd nem csináltak vele semmit...)
Előre is köszönöm!
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Akkor nem lepődök meg hogy gyengébb lesz mint a LEO zx-el volt. Mert azzal elég szépen ugrott
Valamint a Gianelli Next-ről mi a véleményetek? gyári 50-es mocihoz kellene.....
Szikra van megis csípte a kezem picit :D benzint kap a karbit kipucoltam már lassan elképzelésem sincs!köszönöm a HSZ-t de vmi más lessz már sok érdekességet megtudtam itt mint új sr tulaj szét szedtem most összerakom én a gyűrűkre gyanakszom a hengerben lehet rosszfele indulok el mindenestere kikérem egy szerelő véleményét meg h mibe fáj ez nekem csak az az egy dolog ami nem tetszik 4 napja van a tulajdonomban a moo rájöttem imádok motorozni és szivem szerint most is hajtanám de nem tudom..a Dellorto 17.5 karbi nem túl sok 50-es kit-hez? meg egy komoly auspuff van rajta ami elvileg 125ccm-hez valo márkát késöbb írok pontossan nem tom azt hiszem leo vince típus is passz Köszi!
1. Először azt nézd meg van -e szikra ha van akkor karbiban a fúvókákat takarítani. 2. nincs: először gyertyacsere, majd gyújtás ellenőrzés. 3. nézd meg egyáltalán kap-e benzint. be lehet fecskendezni 10 ml-tert a hengerbe és nézd meg mi történik. Lehet, hogy a benzincsap vákumcsője pusztult el.
Segítséget szeretnék kérni.
Érdekelne az Sr sport street verzió.2007-es.
Mit illik tudni róla?Illetve mivel sokféle sr van,vki vázolni tudná nekem a különbségeket?
Köszi!