Hát gyertya ok..őzbarna :) most a karbit tisztítgatom természetessen 1 benzin lettem :)) remélem indulni fog...Különben ha már itt villog elöttem a fesszab. azt vhogy tudom ellenőrizni h jó-e?
Ha a variátort el lehet pörgetni a motor már tuti nem sült ugye?Szóval remélhetőleg vmi kisebb hiba van....Azthiszem ezzel az Sr-el megtanulok szerelni :D De KELLL!
600 km van az sr-ben (karbis), elvittem első szervizre, és a következő tapasztalataim vannak, melyekkel kapcsolatban kíváncsi vagyok véleményetekre, tanácsotokra.
A szerviz előtti tapasztalataim: jól, és egyenletesen gyorsult, nem akadozott motor, minden helyzetben megbízhatóan reagált a gázadásra, már a gázkar fél állásában elérte az 50-et (bár tovább húzva sem ment többet 55-nél).
Az 500-as szerviznél levágtak két kis csőcsonkot a kipufogóról, és kivettek egy kis (kb. 1-1,5 cm átmérőjű) acélgyűrűt, valamint egy bronz színű (kb. 3 cm átmérőjű, a szélén behajlított, több lyukkal könnyített) lemezt.
A szerviz utáni észrevételeim: sokkal harapósabb a motor, pillanatok alatt felfut 60-ra, fél gáznál 60-70 között megy, attól függően, hogy egy kis lejtőn, vagy emelkedőn megyek-e éppen. Még soha nem húztam teljes gázt, így is elértem egyszer a 80 közelébe egy nagyon enyhe lejtőn - szerintem ez elég is a motornak. (A sebesség ellenőrző tábláknál látom, hogy 3-4 km/h -át csal az órám.)
DE! Többször előfordul, hogy amikor gyorsulnia kellene, inkább "fullad", mintha teljesen visszavenném a gázt (ilyenkor hiába adok neki egy kicsivel több kakaót, semmi nem változik) - aztán 3-5 másodperc elteltével megugrik, és mintha be akarná hozni a lemaradást, teljes gőzzel elkezd ismét gyorsulni.
Ez nekem így nagyon megbízhatatlan, főleg vészhelyzet esetén.
Van valami ötletetek, javaslatotok, hogy mit csináljak, mitől lehet ez?
MÁS: A szerviz előtt (490 km), a gyújtást ráadva 5-ször, 6-szor villogott a szerviz ikon a műszerfalon. A szerviz után ugyanúgy villogott, de elérve az 500 km-t, ez a szerviz ikon folyamatosan jelez.
Ki lehet-e kapcsolni, és hogyan? Vagy inkább vigyem vissza a szervizbe?
Eddig sima üveggyapottal tömtem,van belőle az a préselt verzió,hát mit mondjak nagyon kellemes,viszket az ember utána mint a bolhás kutya
A robogotuning oldalán láttam régebben viszont egy jó alternatívát még,valaki belinkelte.Úgy néz ki mint egy csőhéj,meg van vágva és belül is ki van alakítva a perforált csőnek a helye.
közben meg is találtam,ez jó alternatívának tűnik http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Pityu1899-nek mutiba az én SR em.. am ha megteheted ne vágasd szét a csüvet hanem vegyél rá valami vagyány tuning rendszert.. vegyél fel msn re azt összegurulunk valamikor ;)
Hehe
Igen próbáltam...volna.Rendeltem régebben,nagyon jó erős,sűrű szövésű anyag.Elég tartós is,csak egyet rendeltem belőle ami egy dobba nagyon kevés,azt hittem nagyobb . kb 3 kell bele.
sziasztok valaki tudna segiteni egy tanácsal most vetem a mocit és 800m után le hőrőg elfogy a űzem anyag pár pec mulva ujra el megy 800m ujra le áll.meg miem gyertyát vegyek bele
Helló skacok :D:D Nem tudnátok nekem segíteni...Aprilia SR féklámpa kapcsolóra lenne szükségem...első és hátsófékhez is...van külömbség a 2 között?...mert szerintem elég csúnyán le akartak ma húzni egy boltban...aztmondták első fékhez 1300,-Ft hátsóhoz meg 5000,-Ft...azzal a lendülettel ottis hagytam őket...:) de nemtudom hogy miértlenne külömbség a 2 kapcsoló között...hisz mind a 2 ugyanazt a feladatot látja el...és elvileg úgytudom ugyanojan van mind a 2 fékkarnál...mitévő legyek? valaki segítsen pls...!
A szerviz előtti tapasztalataim: jól, és egyenletesen gyorsult, nem akadozott motor, minden helyzetben megbízhatóan reagált a gázadásra, már a gázkar fél állásában elérte az 50-et (bár tovább húzva sem ment többet 55-nél).
Az 500-as szerviznél levágtak két kis csőcsonkot a kipufogóról, és kivettek egy kis (kb. 1-1,5 cm átmérőjű) acélgyűrűt, valamint egy bronz színű (kb. 3 cm átmérőjű, a szélén behajlított, több lyukkal könnyített) lemezt.
A szerviz utáni észrevételeim: sokkal harapósabb a motor, pillanatok alatt felfut 60-ra, fél gáznál 60-70 között megy, attól függően, hogy egy kis lejtőn, vagy emelkedőn megyek-e éppen. Még soha nem húztam teljes gázt, így is elértem egyszer a 80 közelébe egy nagyon enyhe lejtőn - szerintem ez elég is a motornak. (A sebesség ellenőrző tábláknál látom, hogy 3-4 km/h -át csal az órám.)
DE! Többször előfordul, hogy amikor gyorsulnia kellene, inkább "fullad", mintha teljesen visszavenném a gázt (ilyenkor hiába adok neki egy kicsivel több kakaót, semmi nem változik) - aztán 3-5 másodperc elteltével megugrik, és mintha be akarná hozni a lemaradást, teljes gőzzel elkezd ismét gyorsulni.
Ez nekem így nagyon megbízhatatlan, főleg vészhelyzet esetén.
Van valami ötletetek, javaslatotok, hogy mit csináljak, mitől lehet ez?
MÁS: A szerviz előtt (490 km), a gyújtást ráadva 5-ször, 6-szor villogott a szerviz ikon a műszerfalon. A szerviz után ugyanúgy villogott, de elérve az 500 km-t, ez a szerviz ikon folyamatosan jelez.
Ki lehet-e kapcsolni, és hogyan? Vagy inkább vigyem vissza a szervizbe?
Kíváncsian várom véleményeteket.
A robogotuning oldalán láttam régebben viszont egy jó alternatívát még,valaki belinkelte.Úgy néz ki mint egy csőhéj,meg van vágva és belül is ki van alakítva a perforált csőnek a helye.
közben meg is találtam,ez jó alternatívának tűnik
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Igen próbáltam...volna.Rendeltem régebben,nagyon jó erős,sűrű szövésű anyag.Elég tartós is,csak egyet rendeltem belőle ami egy dobba nagyon kevés,azt hittem nagyobb . kb 3 kell bele.
féklámpa kapcsoló:
http://motoroswebaruhaz.hu/sho...
És egyforma megy mindkét oldalra......
http://www.egumotors.hu/672-mo...
http://www.egumotors.hu/672-mo...