Hellóbelló.. na csatlakozom hozzátok mint frissen sült SR tulaj egy 2010 es 0 km es vadcsi új karbis gép lett az enyém amire ha minden jó a héten megy fel a gianelli reverse kipuff.. 50 esnek akarom hagyni de olyan kérdésem van, hogy mit érdemes tenni annak az érdekében, hogy ne érjen le a sztender? bár még járatós tagnap majdnem megficcentem mert karcolt az a szar. Ez ilyen aprilia betegség? rs125 ön is mindig leért az a gec* kitámasztó
Szal kiemelő vagy mi oldaná a problémámat?
Mivel le van véve a henger, pár csepp 2T olajat tudsz bele csöpögtetni a csapágyakra, meg a tűgörgőkre. Inkább többet mint kevesebbet. Úgyis elégeti ami nem kell neki.
Nekem lesz egy eladó. Átalakított ditech. Új benne minden. Holnap fogom teljesen összerakni, aztán ~1 hét járatás, és lehet vinni. Addigra kitalálom az árát is. Esztétikailag szép, motorikusan szintén jó lesz.
Ha nem akarsz rá költeni egy vagyont, akkor rakd össze, és ne bántsd. Ha mégis nekifogsz, akkor cserélj mindent. Új dugó, hengerfúratás, csapágyak, szimering, stb. Ez egy 70-es hengernél nem lesz olcsó, főleg ha már nincs következő túlméretes dugó....
A dugattyú már nem lesz nagyobb, a henger ha fúratod akkor nagyobb lesz. Tehát nem járható út. Gyűrűt nem szoktunk magában cserélni, mert míg be nem kopik addig rosszabb lesz mint volt, ha meg bekopik, akkor ugyanott vagy....
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal..."
Valóban igazad volt, átmentem fateromhoz,neki van yato digit mérője,és ez a dugattyú 47,78.... mm
Ha nem kopott és nem sült be dugattyú,akkor lehet még segíteni valamit rajta? Új gyűrűk?
Egyébként ha tényleg törött volt a membránod, és már a hengert is lehúztad, akkor csak ajánlani tudom hogy húzd szét a blokkot. Mosd át, és cseréld amit csak lehet. Csapágy, szimering, stb. Ez csak jó tanács....
Ám legyen. Csak Neked, csak most. A henger szokták mérni, mégpedig középen. Mégpedig azért mert a gyűrűk a henger közepén járnak a legtöbbet, így a henger hordósra kopik. Márpedig ide nem férsz hozzá tolómérővel. Jól mondom, vagy jól mondom?! Egyébként ha a henger állapotára vagy kíváncsi, akkor sűrítési végnyomást kell mérni. Másik módszer az, hogy leveszed az egyik gyűrűt a dugóról, és behelyezed a henger tetejére. Majd ezután a gyűrűt letolod a henger közepére. Ha itt sokkal nagyobb lesz a gyűrű végei közt lévő hézag, akkor kopott a hengered. Persze ez csak megközelítő érték....
Hali. Van egy sr 50 Lc www mocim....most kéne vennem rá egy sport kipuffot......Mit ajánlotok?
Használt Zx 15-20 ezer ért..... vagy Giannelli Next újonnan 21.000-ért?
Tud annyival többet a zx hogy megérje használtan, vagy vegyem meg a Giannelli Next -et mert az is ugyan olyan jóó?
Szerintem is az lenne a jobb megoldás,most még jól ki tudsz belőle szállni,hogy be is indul,kicsit még lehet is rajta fogni.viszont ha költesz még többet rá,akkor már nem hiszem.külsöre is lenne mit rákölteni.Nem érné meg.
A gyűrűk alatt a palástot értettem,hogy mennyire volt kokszos,de a képeken már nem látszik,gondolom megpucoltad.
pl a képen látható már elég kuka állapotú
Szal kiemelő vagy mi oldaná a problémámat?
Köszi a segítséget a döntésben. Eladom és veszek egy másikat.
Valóban igazad volt, átmentem fateromhoz,neki van yato digit mérője,és ez a dugattyú 47,78.... mm
Ha nem kopott és nem sült be dugattyú,akkor lehet még segíteni valamit rajta? Új gyűrűk?
Használt Zx 15-20 ezer ért..... vagy Giannelli Next újonnan 21.000-ért?
Tud annyival többet a zx hogy megérje használtan, vagy vegyem meg a Giannelli Next -et mert az is ugyan olyan jóó?
Van valakinek tapasztalat?
pl a képen látható már elég kuka állapotú