A kipufogó gyapotra visszatérve a Hebo féle kipuff gyapotot még nem próbáltad? Konkrétan erre gondolok: http://www.scooterracing.hu/pr..." target="_blank">link Ez is valami kerámia féleség.
Aha köszi,jónak néz ki,és az ára is az. Most valami spanyol teljesen fém csapágyak vannak benne,jól forognak,nem akadnak nem lötyögnek,de azért ha már széthúztam,csak ki kéne cserélni.
Kicsapta az égőket? --- igen --- fesszabályzó,
nem --- több mint biztos, hogy nem a fesszabályzó.
Inkább kellene kezdeni egy gyertyacserével, majd megnézni van -e szikra, majd egy karbitakarítással, levegőszűrő pucolással párosítva. Áthajtani a variátor tárcsát, hogy van-e kompresszió ilyesmi. Inkább mint a fesszabályzó...
http://www.scooterracing.hu/pr...
Ha legközelebb veszek,akkor ilyet fogok,nem bízok a műanyagkosaras csapágyakban,bár most az van benne skf...
Ebben a webáruházban találsz azt is.
Hello sziastok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni vettem egy old sr-t trapézlámpásat és menet közben megállt először lelassult nagyobb gázadásra egy picit még ment de folyamatossan lassult és megállt...utána nem indult jűnéhány sikertelen berugás után pedig mindig durrant egyet a kipuff.
Eddig egy ember mondta a véleményét ő a fesszabályzóra gondolt köszi a segítséget előre is!
Voltam "hengeres" fickónál,bevittem hozzá a hengert és a dugattyút. Azt mondta meg bírja fúrni,és tud bele rakni 48-as dugót,sőt még párszór tud rajta fúrni. Csak ért hozzá,mert a NATIX-nak dolgozik. Úgy döntöttem megcsinálom a motort,szét húztam a blokkot,de nem találtam a membrán darabot,de nem is érdekel,hogy hol van. Tudnál nekem be linkelni főtengely csapágyat és szimeringet,honnan rendeljem? Vagy valaki? Zsolo? A hajtókar csapágyakat nem kell cserélni? Köszönöm
A kötelező szervíznek pont az a lényege,hogy a márkaszervízben kell csináltatni,különben ugrik a garancia.A meder útra hiába viszed.A fehér hollóban tuti nem csinálnak ilyet,mármint vakcső eltávolítást.Leveszed szépen a motorról elgurulsz egy karosszérialakatoshoz és kicsi pénzért szépen megcsinálja,vagy ha nem olyan szépen az sem nagy baj,nem igazán fog látszani
áhhá! hát nem egyedül vagyok szolnoki... a fehérhollót utálom mint a szart mert több mint 2 éve várok alkatrészt, és 1x volt náluk szervizen a kis rs-em anno de semmit nem tudtak megoldani rajta, de mondjuk itt felénk sok jobb megoldás nincs. viszont a DVD vár mögötti utcában (Meder út) nagyon rendesek a szervizesek, én azt ajánlanám. ja és a csávó aprilia márkaszervízben dolgozott
Azért ne rúgd le, mert valamire csak fel kell támasztani. A többiek jól mondják az idomból ki van könnyítve az oldalsztender helye és ha tényleg zavar más megoldás nincs. Eljön majd a szupermoto is.
"Lehetséges, hogy az alkatrész beszerelése után a robogó már csak oldaltámasszal használható!" de szerintem ha nem egyböl a legnagyobb pozicióba vágod... simán megáll a saját lábán is.
:D ez a supermotos beszolás korrekt am mert az az álmom de csak nyáron lesz nagyjogsi és addig ez van :S de majd lerugom róla a gec*be a szetendert az kapja be mindenki akkor így jólesz conair?
de ha kiemelem a hátulját valami csoda stage6 ssp emelővel akkor nem lesz magasabban a szender is? csak mert az oldalszarhoz meg ugye vágni kell az idomot és azt ellenzem.....
hehe ,nem suliban is adtam:) nemtudom igy előre 17 még messzevan de rajta vagyok a témán:D meg beszélek haverral is ugyis most vett egy sr-t , ja télleg... egy kérdés ismerőse rakta össze a motort a blokkot cserélni kellett és azt mondta 2007es a blokk , de vizes fekvő mina, ugytudom 2007ben pigis meg talán morinis blokk volt srhez, akkor ez lehet mondjuuuk, aeroxé? de leht hogy az évszám nemstimmel és egy 7évet csaltak?:D
http://www.scooterracing.hu/pr...