Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó állapotban van a gyűrűk alatt. Még nem tudom mi lesz,lehet,hogy megtakarítva összerakom,és piac. Alszom még rá egyet.
Most ,hogy megnéztem amit belinkeltél elbizonytalanodtam mert ott a 2-es szám a 2. túlméretet jelöli ,én úgy tudtam 3 van,de ezek szerint az alapmérettel együtt 3.Malossiban annyira nem vagyok otthon polininél többször lehet fúrni úgy emlékszem.
A legnagyobb nem lehet benne,hiszen lemérted,meg 2es szám van benne.Valami tartalék cuccnak a doboza,ahogy a végáttételé is,mert nem malossi végáttétel van benne,ahogy elüször gondoltuk.
hu bassz,jól belefogtál...jól átgondoltad ezt?igen a 3. túlméretet kell megvenni,de akkor fúratnod is kell.dugó 12rugó +fúratás +tömítések.Alaphangon 20e ,de lehet ki sem futja.Gondolom ,ha már kikaptad a blokkot kicserélteted a szimeringeket is....Akkor csak megtartod a mocit?Milyen állapotban van a dugattyú a gyűrűk alatt?Képet dobhatnál róla.
Meg van a dugattyú doboza!
Ez van rá írva: PISTONE X 47,8 SP X 12 SEG 2 RETT

Akkor mi van,ha már a legnagyobb dugó van benne? Szopás?
Hja értem

Te figyelj már. Nem jössz vért adni? A múzeumfaluban lesz ápr. 17.-én. Bővebben itt az oldalon a Magazin részben olvashatsz.
Na,szétkaptam! Nem látok különösebb ütést vagy kopást a dugón és a hengerben. Mértem a dugó átmérőjét és tolómérővel mérve 47,3-4-et mértem,a dugó belsejében van egy 2-es szám. Néztem és három méretűt lehet kapni: 47.0, 47.4, 47.8, valszeg enyém a második méret. Most akkor vegyek egy hármas méretűt Zsolo?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Most úgy néz ki,hogy ez van benne:
http://italmondo.hu/index2.php...
le is kaptam , de hasznaltauto.hu-ról nem igzán megy nem működik ez az "elfelejtett jelszó helyett küldünk másikat "Link :S
Hello, régi a hirdetés ,még akkor szerettem volna 125/50ben játszani:) rs 125 érdekelt vna, vagy régi mito, esetleg nsr, de megvilágosodtam és asszem jo ez a kis sr nekem ,ha motorozni akarok akkor jogsit csináljam meg először. de egyébként nem sokan érdeklődtek, volt egy romániai srác meg egy másik és egy gilera gsm (asszem) csere ajánlat csak sokat kp-t kért
Már túl vagyok rajta,kipróbáltam qrva hangos lett töle,bár nem kaptam csak ritkább szövésűt,maradok inkább ennél a kerámiás cuccnál,ez tuti jó lesz
Most nézem árulod a gépet? Mire akarod cserélni?
Hello Zsolo! Egun olvastam,hogy raktak a tompitóba dörzsit és jó volt, próbáld ki ha érdekel..hátha jów
Mint nálam az elszabadult csapágykosár esete. Semmi baja nem volt mikor ellenőriztem....
Ha gyanús hogy a membrán darabja a blokkban lehet, ne indítsd be, és húzd szét a blokkot. De legalábbis vedd ki a blokkot a vázból, a hengert húzd le, és állítsd fejre az egészet. Kompresszorral fúvasd át, aztán meg benzinnel öblítsd át a forgattyúsházat, és minden részét. Ha nem teszed, akkor teljesen gallyra fog vágni mindent az elszabadult darabka, mert elég kemény fémből van.
Apropó kipufogó,megnézted a dobot,van benne valami?Jobban utánajártam a dolognak,mert nekem is tömni kéne,viszont amit mondtam is neked a sima üveggyapot gyorsan kiég és ugyanolyan hangja lesz
Viszont találtam egy üzletet,aminek Kecskeméten van partnere és árulnak kerámiagyapotot,csak nem tudom ilyen kis mennyiséget lehet e náluk venni,mert egy egész bálát-táblát-stb nem igazán akarok venni 20e Ft-ért...
Simán felnyomja a hengerfejig az aprólékot,nekem a csapágykosarat is felpumpálta a mi szétjött a főtengelycsapágyból.Mivel kicsi darabka tört le,ha szerencséd volt akkor a kipufogón át távozott.ha valami kárt csinált volna akkor azt már észre vetted volna,de a békesség kedvéért belekukkanthatsz.A kompressziót is érdemes lenne megmérni,hidegen tényleg nagyon könnyen át tudtam forgatni a főtengelyt,melegen már éreztem az ellenállást.Ha széthúzod,akkor szükséged lesz tömítésekre is,mert mindenhol azzal a piros takonnyal van körberagasztva,gyanús,hogy még a henger alatt is az van,na az sem túl egészséges,mivel ki van az is találva,hogy milyen vastag tömítések kellenek,hogy meglegyen a megfelelő préstér stb.
A másik dolog még ezzel kapcsolatban,hogy a malossi elektronika és mondjuk a gyári sem nagyon szereti a hideget,nagyon sokan panaszkodtak rá,hogy 15 fok alatt nem indul és nem is jár szépen a motor(mondjuk a ditech amúgy sem jár szépen szerintem,ha jó )
Most vettem bele újat,bár nem drágát mert nem tudtam mitől lehet a törés,tehát 2.000ft volt házastól mindenestől. Szerinted fel mászhat a dugattyúig a letörött darabka? Kb. négy öt indítózásra indul a moci,és elég szar az alapjárat,viszont motoroztam délután kb. 10-15 kilómétert,és utána melegen bármikor beindult egy gombnyomásra,és az alapjárat is elég jó volt. Most este hidegen újra ráindítottam,és megint nem volt frankó. Azon gondolkodtam,hogy lehúzom a hengert egyrészt azért,hogy nem tett-e kárt a darabka,másrészt meg arra gondolok,hogy valszeg igazad volt és kevés a kompresszió,és ezért nem akar hidegen indulni,és ezért indul kurva jól melegen. A sebességgel elégedett vagyok kb 95-öt mentem vele. Néztem a dugattyú dobozát,és maga a dugót is a kipufogó nyíláson át .És két gyűrű van rajta.Jó lenne mondjuk,ha tudnék mérni kompressziót,de nem tudok
Szerinted mit tegyek?
Mikor szétszedtem még nem volt semmi hiányossága,csak kicsit elállt,bár azt sem ennyire.Úgy látszik a sok állás után a tesztkörök megtették a hatást...
Kb. ugyanaz a szerepe, mint egy négyütemű motornál a szívószelepnél, csak ez nem a henger tetején van, hanem a forgattyúsházon.
Üdv a klubban!
Most ocsóbó akarom megcsinálni a mocit,2.000 forint volt házzal együtt.
Hát ja,ez kuka.Igen,le van törve két lapocska is. Csak azt nem tom,hogy miként történt,és hol lehet. Minden esetre vettem ugyan ilyet (persze nem töröttet ) .Úgy néz ki jobb lett a moci. Valaki el magyarázná,hogy mit befolyásol,és miként működik ez a szívó membrán? köszi