Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez kuka....
Ésszel,de nyugodtan moshatod.Nem szabad,hogy baja legyen.Amúgy meg ha nagyon ganés,tudod mikor áztatgatnám slaggal.....
Az első képen, ott le van törve egy darabka belőle? Jól látom? Ha igen, akkor kárt is tett vagy megúsztad? Mindenesetre ez a membrán kuka.
ha nem kapsz hozzá, forrassz !
Gáz bovdenhez kellene csavaros szem(vagy mi ez). Hol lehet ilyen apró mütyürhöz jutni BP-en?
Na jó, de nem olyan mértékben, amit ne lehetne egy slaggal leoldani róla. Én mindig belocsolom, hagyom kicsit állni, majd leöblítem ismét, majd utána samponos habos vízzel, szivaccsal lemosom, aztán megint leöblítem. Szépen le szokta így is hozni.
köszi, megtaláltam énis, énis csak aszfalton használom szinte, de az is nagyon veri fel a port meg a sarat
A kép alapján nagyon sok helyen nem használhatsz és ezeket elkerülni sem igazán tudod, ha így mosod. De szerintem fölösleges is, én tisztán tudom tartani a nélkül is. Jó az igaz, hogy szinte csak aszfalton használom.
abban nem láttam erre utaló dolgot, de átvizsgálom még1szer azért. köszönöm
Olvasd el a használatit. Én asszem olvastam benne, hogy nem lehet magas nyomással mosni. Ettől függetlenül sokan kúton mossák a gépet.
kicsit hülye kérdésem lenne, nem mertem még lemosni magasnyomásúval a mocit, nemtudom a hátsó sárvédő mögött semmi nem takarja a kábeleket, vagy ettől függetlenül lehet neki veretni?:D
Most már tényleg kíváncsivá tettél a gépeddel kapcsolatban....
Ezt szomorúan hallom....
Hello!Nem érdemes megfúrni mi már kipróbáltuk,kiadja avval nincs gond de a felömlők átmérője is csökken az ötvenesnél hozzá van számolva a vastag fal is ,a 70-es szélesebben van öntve,nem tölti meg rendesen és olyan gyengécskén megy.
Hátttt ezt a cuccot csak úgy felszórtam.A HEBO sima aluja egy 21-es DO egy S6Pro másolat,és egy malo 2000-es vario volt rajta.Elég ugrós volt de semmi hűűűde.
Hangos volt és szomjas az tuti.Szedte is a lábát.Elég is volt.
Én is ~110 kiló vagyok.
Azt se felejtsd el hogy az etanol 105-ös oktán számú, és ha jól össze vannak hangolva a dolgok, akkor már kis fordulaton is nagyobb nyomatékot ad mint a benzin.
Annyira nem kell nagy konfig................beállítás nélkül 115 KG-s pilóta és megvolt simán...............ment volna többet csak efogyott az út.
GPS mérés.
"...A tényleges 90 km/h az már durva ám SR-en,egy ötvenes nem hinném,hogy valaha képes lehet rá.Mentem már egy-kettővel,ami elég jó konfig volt,komoly cuccokkal összerakva,de az is csak ilyen 93-95km/h tényleges volt.De akkor már féltem szabályosan,nem erre vannak tervezve szerintem..." Pedig ez 50-es. Minden gyári, a 14 bar-os végnyomást, a gyújtást, a kihajtást, és az üzemanyagot kivéve. (A gyári frissen fúrt 50-es henger 9,5 bar-t nyomott.) Az biztos hogy nem erre a sebességre vannak tervezve, de én csak néha "vagiból" mutatom meg a srácoknak, akik 100 ezreket költenek a tuningra, hogy bizony egy 50-es blokk mire képes. Egyébként nyugis sofőr vagyok....
Mester,te úgy mérsz végsebességet,hogy a kezedben fogod a GPS-t?Miért nem rakod zsebre?

(A tényleges 90 km/h az már durva ám SR-en,egy ötvenes nem hinném,hogy valaha képes lehet rá.Mentem már egy-kettővel,ami elég jó konfig volt,komoly cuccokkal összerakva,de az is csak ilyen 93-95km/h tényleges volt.De akkor már féltem szabályosan,nem erre vannak tervezve szerintem.... )
Kacsa szalag a te barátod. Azzal, ha felragasztod a jó isten sem szedi le onnan
Persze én is óra szerinti sebességekről beszélek,nem valósról
lehet fogynom kéne,akkor jobban menne...