Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolkodtam én is rajta,de nem olcsó
mikor összeraktam anno 70es hengerrel gyári végáttétellel,behajolva,kis hátszél,nekem is megvolt a 110
Aztán a csapágy kosarának széthullása után lusta voltam megfúratni a hengert,csak kapott egy új dugót gyűrűket,pedig van hozzá itthon túlméretes is.Lehet itt követtem el a hibát,azóta bárhogyan hangolom,nem sikerül 95fölé tornászni
Azért ahhoz hozzátartozik hogy a 110, az óra szerint annyi. Tehát ez olyan 90-95 körül van. A múltkor próbáltam GPS-el mérni, de olyan szar volt az út, hogy nem akartam kiejteni a kezemből. Egy kézzel meg amúgy sem szeretek száguldozni.
Nem bírja el? A múltkor a 70-es Yamahát azért lenyomtam.... Egyébként most ismét kitaláltam valami újat, de ez még titok. Jelenleg is darabokban van a motor, de reményeim szerint a 110-es végsebesség még jócskán javulni fog...
Most egyébként azon töröm a fejem, hogy a gyári vashenger elbírná-e a 70ccm-es dugót. Az 50-es mérete 41, a 70-es meg 47. Aztán a henger felületét szépen felület edzeném pl. ezzel a technikával: http://www.hstuning.hu/content...
Persze más kérdés hogy a főtengely mit szólna hozzá. De én amúgy sem szoktam túlerőltetni a motorokat, tehát az én kezemben örök élet.....
persze,csak eltúloztam,gondolom olyan 5l körül lehet etanollal,nekünk az 1.3 peugeot meg bekapja belőle a 9et
Ez a végáttétel téma érdekelne,hogy igy 50es hengerrel milyen gyorsulása van a motornak? , fórumokon tuningolómenek azt írták,hogy 50esre nem érdemes felrakni,mert nem bírja el...
Mondjuk a 110, 50 ccm malossi kihajtással is jó szelet kíván és nemcsak abból amelyiken ülsz.
Nehogy etanolt tankolj bele. Egy sima ditech rögtön feldobja a pacskert. A dolog ott kezdődik hogy az etanolhoz spéci olaj kell, mert nem keveredik mindennel....
10l nincs, de azért megeszi a magáét. Persze csak akkor ha tényleg húzom neki.
áá, nem hiszem. a srác aki csinálta láttszott rajta hogy fanatikus :D és a folytottat nála is hagytam mert elkérte hogy tanulmányozza mi a "titka" :D
Köszi. De az én szívemnek már nemnagyon fájnak a sztorik a jobb mocikról de ha nem hadititok ez a saját építésű gyújtás téma érdekelne, meg etanolhoz át kell alakítani? vagy csak natúrba beletankolom és megyek? :D

köszi
10 literes fogyasztás....
Na ez az igazi szopás. Én keresnék egy olyan cimbit akinek tényleg megy óra szerint 85 körül és kicserélném az elektronikát, mert lehet, hogy kaptál egy új fojtottat.
én csak akkor cseréltem,mikor szét volt bontva a blokk,főtengellyel együtt.jobb oldalon le kell szedni a lendkereket,amihez lehúzó kell,a bal oldali meg a variátor részen nagyon mélyen van,szóval ahogy Kinter is mondta nem egyszerű.Én még gyanakszom a dugattyúra is kicsit,mivel nem a gyári,hanem ha jól emlékszem első túlméretes.Nézd már meg a dobozán,hogy 1-vagy 2gyűrűs fénykép van rajta?Olyan érzésem van mintha egygyűrűs lett volna,ez megmagyarázná miért pörög olyan jól.Az enyém nem veszi ilyen szépen a fordulatot.
Az sem mindegy ,hogy milyet tettek bele ,az hogy malossi az egy dolog,de a ditechbe nem biztos hogy bármilyet bele lehet hajintani.
nézni kéne valami cikkszámot vagy malossi számot rajta és rákeresni neten,hogy milyen ez a dugó.
Most is van egy szétszedve a padon.....
Nem akarom a szívedet fájdítani, de az enyém 50 ccm-es, etanol, saját építésű gyújtás, malossi kihajtás, és óra szerint ~110km/h.
Honnan?
Szevasztok!

Tudnátok segíteni nekem? Még 2006-ban vettem egy morinis ditech-et, azóta a motor teljesen fel lett újítva: főtengely, fúrás, variátor, kuplung, görgők, szíj, injektor, kompresszor, pillangószelep, meg a többi jóság. Na ezek után mivel a teljesítménye elég gáz volt beleraktam egy malossi variót, malossi red filtert, leo vince zx kiput. ÉS SEMMI. Végsebesség ugyanúgy 75 óra szerint ezt a szerelő sem nagyon értette... akkor vele neki álltunk összehangolni a variót kuplungot és társait a kipuffhoz, de továbbra is semmi. Márkaszervízbe kiderült ,hogy folytott elektronikás. Most ott tartunk hogy a computer is ki van cserélve egy normálisra, sport program van rajta, és jó esetben ugyanúgy megy 75 körül. Ez azért bosszantó, mert bárkit megkérdezek ditech ügyben azt mondja áá 90 körül kéne menni neki, meg párat amit kipróbáltam (gyáriak) simán ment a mutató 80 fölé és még ott is húzott Szóval, ha valakinek volt már dolga ilyen jelenséggel annak megköszönném a segítséget, mert mostmár ebből a mociból szeretnék kihozni valamit ennyi befektetés után.
Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv: Balzs.
Ezt most nekem mutatod? Én tudom milyen kell bele....
Kívülről elég nehéz hozzáférni. Kiszedni is szinte lehetetlen, de berakni sem könnyebb...
Főtengely szimeringet lehet nagyobb bontás nélkül cserélni,ha az a baj?
Vagy kevés levegőt....
sziasztok az lenne a kérdésem, hogy van egy sr50 ditech-em és nem indúl úgy néz ki hogy sok benzint kap.
Ha REPSOL scooter2t az simán jó, évek óta használom,nálunk is 1700ft.
Csak nem mindegy milyen motorba és repsolba is van nem egy fajta.