Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3,5 -ért azonnal repülj rá. Nekem 4 éve volt egy 20-as igaz új volt.
nekem csak a Repsol olaj vált be, szerintem a legjobb!
Ha ditech-ed van egy a lényeg az olajjal kapcsolatban, hogy ne legyen noname, (ez teljesül ugye) és hogy rá legyen full synthetic (ez valószínűleg nem fog teljesülni). Ennyi.
Boltban Castrol Power racing 1(2700Ft/l) ,helyett Repsol 2t(1700Ft/l) olajat ajánlott az eladó ,aki mellesleg ismerős "csak nem ver át". Ő azt használja helyette mert szerinte jobb. Előzőleg Shell 2t advanced scooter(1500Ft/0.5l) olajat vettem. Vélemény valakinek?
köszönöm szépen!
"A verebek a lószaron vannak tesó..." Az a szöveg bazz.....
Mindegy, de a főtengelyhez csak vitonos szimeringet rakj.
Annyiba viheted utánvéttel! A linken ott a tel számom, küld el a címed!
Nálam dettó ugyanez volt,csak új csapággyal .2000km volt a motorban amikor szétcseszte a csapágykosarat az meg a polini hengert,dugót,hengerfejet.
melyik a legjobb szimering?prox, prb stb...?
Ezt az összekócolást ne is emlegesd. Frissen fúrt hengert raktam egy gépre, új dugó, új szimmeringek, új tömítések, stb. Egyedül a csapágyakat raktam vissza, mert tökéletes állapotban voltak. Legalábbis úgy tűnt... Pár kilóméter után az egyik csapágy fémkosara szétesett, egyik darabja átszúrta a szimmeringet, a másik darabja meg felmászott a hengerhez, és az új dugót teljesen gallyra vágta. Pár kilómétert ment a gép, majd ----------------- Tiszta ciki, eddig sosem történ velem ilyen. De egy dolgot azért tanultam ebből is. Sosem fogok ezután másnak spórolni, mert én szopom meg. Pedig hányszor elmondtam már hogy csapágyat csak egyszer használunk fel.....
Valamit magyaráztak itt is,hogy van a championnak ngk-s megfelelőle,de nincs raktáron,még pesten sem.A densot annak idején azért vettem mert kifejezetten a malossi 70es hengerhez írja,kipróbáltam azzal is.lekaptad a hengerfejről az injektort?
A membránt néztem,végül is nem volt nagyon rossz,az egyik oldalon láttam egy kis rést a lap meg a ház között.csak ,ha eltörik akkor összekócolja a hengert meg a dugattyút.
http://www.scooterracing.hu/pr...
lehet vannak más disznóságok is benne,mivel fúrva volt,ki tudja milyen munkát végeztek ott is ,meg az összerakásnál,lehet még a főtengely szimmeringek a gyáriak és ott szív esetleg valamit,amit nem kéne.Nekem olyan erőtlennek tűnt a motor,indításnál is ékszíj nélkül szépen indult és járt,ahogy rátettem az ékszíjat mát nem indult olyan jól és le is állt néha....
Egy aukciós oldalon van fent 3.500 ft+postáért.
Mit gondolsz,akkor mennyit adnék érte?
A verebek a lószaron vannak tesó
Hali! 26 ezer újba! Mennyit adnál érte?
hello, nemhiszem ,hogybenne van még
Onnan jött ez az NGK gyertya,hogy beütöttem a gugliba annak a típusát amit nálad felírtam Champion RG6YCA, és kidobta mellé,hogy ezzel helyettesíthető NGK CR8EB. És mivel az előbbit nem kaptam,így vettem ezt. Natixba 3 kékhasú volt. Tegnap beraktam,de nem indul úgy,mint az álltalad belerakott DENSO. Más, néztem azt a két gumigyűrűt amit mondtál,láttam,hogy kicsit szögletesek, de nem tudom,szerintem jók. Csak az nem tetszik,hogy nem egyenletes az alapjárat,és egy idő után leáll. Valami kopás lehet benne,fals levegő,vagy valamilyen tömítés,vagy a membrán. A membránt meg nézted? Jól zárt? NATIX-ban ránéztem 8.000ft a komplett /sajnálom rá/. Vagy talán a pillangó szeleptől lehet? Nem tudom.
Szia,a pillangó szelepet mennyiért adod? köszi
Ditech alkatrészek eladók: benzinpumpa, ECU, injektorház

http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Sziasztok.Tegnap vettem egy(talma) sr 50-es gépet.2 éves mult.karbis.azt mondta a volt gazdája,hogy még benne van a folytás,de 80at bőven megy igy is,létezhet hogy tényleg benne van még?
Köszi! Rápróbálkozom a műveletre.
Egyrészt,ha ötvenes henger van rajta,akkor túl nagy a ZX,a TT ami ötvenesre való.De ha már ez van,akkor cserélj nagy rugót a kuplungban,javaslom a piros Malossi-t,valamint nem árthat a kis rugókat sem erősebbre cserélni....Ezután próbáljátok hangolni,de valószínű hogy még lejjebb kell menni a görgők súlyával is!
Nem kell aggódni. Leírtam már én is, hogy max 49-50 a végsebessége az első 500 km-alatt. Majd az első szervizen kiveszik a variátorból a fojtást.