Sziasztok!
Jó, hogy ráakadtam erre a fórumra, november óta vagyok egy '99-es léghűtéses SR boldog tulajdonosa. 100.000 jómagyar pénzért vettem és nyugodtan ki merem jelenteni, hogy az utolsó fillért is megérte. Futár vagyok Bp-n (az előző tulaj 2 évig használta szintén futárként), napi szinten 100-150 km-t teszek bele, a gázkart csak koppra húzva használom, eddig háromszor borultam vele, de a motornak komoly baja még nem volt. Az egyetlen hibája, hogy az esések miatt az idomok kissé megviseltek... Most éppen a kertben figyel szétszedve, ha már itt a jóidő nem árt átnézni kicsit a gépet. :)
Köszi! Majd utána járok. Ma vettem elő a motort át kellene néznem de azt se tudom hol kezdjem,kezdő motoros vagyok. Be kellene szerezni pár alkatrészt is mert kicsit hiányos. Böngésztem de eddig mindenhol ugyanazokat találtam. Valami tipp? Persze bontottat keresek.
Hello személyes tapasztalatom a Castrol Power 1 racing, régen ezt hívták TTs-nek.2év használat után 70-es polini hengerrel,szétszedés után letöröltem a kormos rárakodást egy ronggyal a dugó tetejéről nekem ez elég meggyőző volt. mondjuk néhány helyen drága nálunk Kaposváron 2500ft/l nagyon reális amit nyújt ennyi pénzért.
Kérdés:milyen olajat használtok az sr 50-eshez? Azelőtt kimondottan 2 ütemű robogóhoz való shell olajat vettem jó drágán,de nem tudom hogy jó választás volt-e. Tud valaki jobbat,v. megbizhatóbbat?
Segítséget kérek!
Fekvő vizes morini-ra (katana) keresek tuning alkatrészeket!
pl:70-es henger, sportkipu, nyitott csonk, karbi, variátor
Aki tud segítsen...előre is köszönöm!
Akkor szerintem mondd meg a srácnak, hogy dugja fel magának. Vagy elviszed 190-ért azonnal. Annyiért még megéri, ha szar az állapota is, mert legalább 70 ezerrel olcsóbb és annyiból biztos helyre lehet pofozni.
kinter: erről beszéltem. A sok egykerék és a stoppie nem tesz jót a telónak és a hátsó rugónak sem. Főleg mivel nem tudják finoman le tenni, így szinte mindig odacsapják. Ezek meg nem arra vannak, hogy csak úgy csapkodjuk. Szerintem is ez a széthajtás leginkább és nem a digitális gázállások használata. A gázrángatást meg én sem értem
Nálam a széthajtás azt jelenti, hogy az illető nem ismeri csak a 0 és a 100% gázt. Ezen kívül tudom és látom hogy mit csinálnak a fiatal srácok a motorokkal, ezeknek egy csapágygolyót sem adnék a kezébe. PL. miért jó az egy motornak, ha úgy mennek vele hogy rángatják a gázkart? Miért jó az bárkinek is, ha egykerekezik egy robogóval, vagy ha első fékkel első kerékre állva "stoppizik"?
Na igen ám, csak az enyém megkapja amit kell, mert én magam fizetek bele mindent és nem apuci vette, mint sok tizenévesnek, így vigyázok is rá (hiszen tudom mennyit kell dolgozni egy ilyen gépért) és a karbantartások nem maradnak el. A minőségi olaj sem. Én nem úgy vagyok vele, hogy felülök és húzom neki. De majd te is meglátod, hogy 50-es géppel, ha a sort le akarod gyorsulni, akkor szükség is van a kopp gázra. Bár nem értem, hogy miért lenne baj a kopp gáz, hiszen használati szerint is lehet úgy használni a végtelenségig (kép lent)
Visszatérve a gépre. Ha neked megér annyit, hogy egy valószínűleg széthajtott, futóművileg lehet, hogy ramaty állapotban lévő gépért kiadsz ennyit, akkor hajrá. Így ennyi leírásból szerintem lehetetlen megállapítani, hogy megéri-e a pénzét. Mindenesetre meg kell hagyni, hogy mélyen áron alul van, tehát nagyon szabadulni akarnak tőle. Kérdés, hogy miért? 260-ért van használtautón a legolcsóbb karbis SR.
Hát ha te állandóan 90%-on huzatod akkor az is szét van hajtva... vagy szét lesz. A lényeg a lényeg, ez a kraburátoros verzió és a leirtak alapján megér-e 210 ezret?
Ha Factory, tehát injektoros, akkor messziről kerülni kell. Ha meg karbis, akkor el kell magyarázni az eladónak, hogy az nem Factory, hanem csak SR 50 R LC. Téves a megnevezése, ugyanis nem minden új kasztnis SR Factory, de minden Factory új kasztnis SR.
Na, de most ez is egy érdekes megközelítés megint. Mit jelent a széthajtás? Az enyém is üzem közben szerintem 90% kopp gázon jár városban is ami a csövön kifér, ha van lehetőség. Akkor most az enyém is szét van hajtva? Vagy csak az számít annak, ha a kölykök bandában egykerekezve stoppie-zva szórakoznak és oda-oda csapják a földhöz jó párszor az elejét és a hátulját is?
Sziasztok kellene egy kis segítség!
Néztem ma egy Aprilia sr 50 Factoryt. 18 e km van benne és 2006-os évjáratú, ahogy hallottam motorikusan is rendben van. Egy baj van vele hogy borultak vele és az ülés alatti és a lámpatest meletti idomokon is le van jőve a festék, azt újra kell fújatni, bár nem vészesek, meg az első villogokon is horzsolások vannak. A vételára 210 e ft. Egy fiatal srácé volt nem tom mennyire hajtotta a motrot , de a városi robogos briágdba tartozott, a hangja alapján nincs nagyon leamortizálva a . Szerintetek ennyi pénzért a felsorol tulajdonságokkal megéri-e ez a motor?
Perrel fenyegetnek? Milyen jogon? Ha egyszer rossz tapasztalatod van valamivel és jogos, tehát nem csak a hírnevük rontása a célod, akkor miért ne lehetne elmondani? Sőt van ilyen oldal is, ahol le lehet írni (névvel, címmel), hogy téged megkárosítottak, átkúrtak vagy keresztbe tettek. Tékozló homár a neve.
Remélem hogy tényleg az is. Amit én vettem az is "gyári" árban volt, nem is gondoltam hogy gagyi. Sajnos pár km után rájöttem. A legcikibb az volt, mikor a tulaj visszahozta a motort hogy most mi is van.....
Szia!
Hol lehet kapni injektor teflon gyűrűt nem gyárit, mert én nem találok sehol sem, csak gyárit.
Amúgy a többiben majdnam igazad van.
Az első két sor hibás
Jó, hogy ráakadtam erre a fórumra, november óta vagyok egy '99-es léghűtéses SR boldog tulajdonosa. 100.000 jómagyar pénzért vettem és nyugodtan ki merem jelenteni, hogy az utolsó fillért is megérte. Futár vagyok Bp-n (az előző tulaj 2 évig használta szintén futárként), napi szinten 100-150 km-t teszek bele, a gázkart csak koppra húzva használom, eddig háromszor borultam vele, de a motornak komoly baja még nem volt. Az egyetlen hibája, hogy az esések miatt az idomok kissé megviseltek... Most éppen a kertben figyel szétszedve, ha már itt a jóidő nem árt átnézni kicsit a gépet. :)