Sziasztok!
Adott egy morini blokkos karbis SR, katalizátoros gyári kipufogóval, és 17x12 7,5-es görgőkkel... Egyenletesen gyorsult! Felkerült egy Leo ZX (semmi más nem lett cserélve), eredmény: 60-ig megyeget, aztán elindul nagyon. Következő lépésként ment bele 6,6-os görgő... Jobban indul de most meg 70 után jön meg az erő! Mi kellhet még? Következő lépés? Nem volt még dolgom ilyen hajtással... (Gondolom vigyem szervízbe, ahol értenek hozzá ) De ha nem muszáj nem költenék rá. Úgysem használom, de így meg hogy adom el? (Hacsak nem a gyári kéménnyel.)
Ha van valami bevált recept, megköszönném...
ismét egy érdekes dolgora lettem figyelmes, az leső 300km-en ugyebár csak félgázzal szabad veretni neki, ami 40-50km/h. Na elértem a bűvös 300at, na mondom akkor megnézem háromnegyed álláson mennyit megy, ahogy húztam a gázt, elkezdett beremegni a motor, és 50nél többet nem ment, szinte azon megállt, na mondom megpróbálom tőgázon, úgyse... 50-ig ment csak, na ez mitől van? kezdek aggódni h nem volt jó vétel nekem ez ...:S:S
Autósboltban nézd meg,tuti lehet kapni.Én az UNIX-ban szoktam venni,szerintem kecsón is van boltjuk.Mikor itt volt a motorod rá is kérdeztem horror áron 3300Ft -ért tudnak hozni,nézett a faszi is NGK megfelelőjét,de állítólag nincs neki,szóval nem tudom mi az amit adtak a champion helyett .cpr8e-t meg semmiképpen ne tegyél bele,mert a 70es hengerhez nem lesz jó.
Csak rámertél ülni és kerülni egyet? Alattam is egész jól ment,bár végre többet vártam volna,de fújt is egy kis szél,meg nem is vagyok egy Talmácsi súlyú versenyző
Gyertyát is sikerült venni bele?
Örülök,hogy elégedett vagy vele,remélem sokáig jó lesz.A gyújtótrafód itt maradt,majd valamilyen úton-módon visszajuttatom,valószínűleg,ha megyünk Kecskemétre bedobom.
Az olajpumpát úgy ellenőrzöd,hogy maximum gázt húzol,ráadod a gyújtást és vársz pár másodpercet utána kezd el kattogni.
viszont utána ne indíts rá,csak miután újra levetted a gyújtást és újra ráadtad.
Talán a legrosszabb azért, hogy akárki felül, indít és megy. Nem hagyhatod sehol ott, mert olyan, mintha benne lenne a kulcs. Ha neked így jó, akkor hajrá.
Cseréltem ma 2T olajat,mert nem tudtuk mit rakott bele az előző tulaj. Érdekes tapasztalatom volt,megijedtem,hogy elromlott az olaj pumpa,mert amikor megvettem a mocit,és ráraktam a gyújtást,akkor kb.20mp múlva kattogni /dolgozni kezdett/ az olaj pumpa. Most ezt nem csinálja,viszont itt utánanéztem a régebbi hozzászólásokban,és azt írták,úgy kell ellenőrizni,hogy teli gáz,gyujtás. És így működik . Akkor most jó,vagy úgy kéne mint régen? Lehetséges,hogy azért füstölt úgy mint a gyárkémény,mikor Zsolo életre keltette a "szörnyet"?
helo
aprilia sr 50 r
Segítsetek. Eldőlt oldalra a motorom, és a gyújtáskapcsolója kipattant a helyéről, és nem lehet vissza pattintani . Megtudom oldani hogy a gyújtás kapcsoló mindig fellegyen kapcsolva. ez miben rossz a motornak? egyáltalán rossz? lefogy az aksi? segtsetek légyszi
köszi
Az enyem is megy bitangul, amig hideg... ugye a hőgomba... viszont ma eszrevettem valami érdekeset. Legalábbis számomra érdekes volt. Egy dombnak a tetején motorozgattam Miskolcon, Tapolcán és tudtam hogy most legalább egy másfél kilóméteres elég meredek lefele következik majd, es leállítottam a motort... illetve próbáltam, elforditottam a kulcsot de ugyanúgy alapjáraton ment tovább:D Megijedtem gyorsan visszaforditottam a kulcsot, huztam a gázt és ment tovább... Annyi különbséggel hogy mikor leértem mintha jobb lett volna a menetteljesítménye ettől a kis malőrtől. Nem dadogott fullgázra es 70 felett is ment rendesen dadogás nélkül. Egyetlen negatív dolog amit tapasztaltam hogy mikor lassan gurultam 5-10km/h val es akkor huztam neki a gázt akkor igencsak akadozott. Előtte, meg utána normális inditásnál nem csinálta csak mikor menetközben elforgattam a kulcsot veletlen. Van köze a dolgokhoz ennek a kulcsforgatásnak, vagy csak placebo ?:D
(Miskolci ditechez erto pajtas jelentkezeset tovabbra is varom aki tud segiteni hőgomba ügyben)
Nagyon jó lett,kell még egy két dolog rá,de ez a működését nem befolyásolja.Indul,megy,dudál! Lassan vennem kell hátsó gumit,mert nem tudok elindulni vele úgy,hogy ne forogjon ki.
Adott egy morini blokkos karbis SR, katalizátoros gyári kipufogóval, és 17x12 7,5-es görgőkkel... Egyenletesen gyorsult! Felkerült egy Leo ZX (semmi más nem lett cserélve), eredmény: 60-ig megyeget, aztán elindul nagyon. Következő lépésként ment bele 6,6-os görgő... Jobban indul de most meg 70 után jön meg az erő! Mi kellhet még? Következő lépés? Nem volt még dolgom ilyen hajtással... (Gondolom vigyem szervízbe, ahol értenek hozzá ) De ha nem muszáj nem költenék rá. Úgysem használom, de így meg hogy adom el? (Hacsak nem a gyári kéménnyel.)
Ha van valami bevált recept, megköszönném...
raczpisti@gmail.com
Gyertyát is sikerült venni bele?
Örülök,hogy elégedett vagy vele,remélem sokáig jó lesz.A gyújtótrafód itt maradt,majd valamilyen úton-módon visszajuttatom,valószínűleg,ha megyünk Kecskemétre bedobom.
Az olajpumpát úgy ellenőrzöd,hogy maximum gázt húzol,ráadod a gyújtást és vársz pár másodpercet utána kezd el kattogni.
viszont utána ne indíts rá,csak miután újra levetted a gyújtást és újra ráadtad.
aprilia sr 50 r
Segítsetek. Eldőlt oldalra a motorom, és a gyújtáskapcsolója kipattant a helyéről, és nem lehet vissza pattintani . Megtudom oldani hogy a gyújtás kapcsoló mindig fellegyen kapcsolva. ez miben rossz a motornak? egyáltalán rossz? lefogy az aksi? segtsetek légyszi
köszi
(Miskolci ditechez erto pajtas jelentkezeset tovabbra is varom aki tud segiteni hőgomba ügyben)
És még gyors is?
A munkádról meg csak ennyit