Amíg az injektor rajta marad, nem is leszel megelégedve. A régifajta (morini) di-tech egy elsietett, megbízhatatlan konstrukció. Bármit csinálsz vele akkor is az marad, és hosszú távon nem lesz üzembiztos. Magyarországon nem divat a robogókat szervizbe hordani, márpedig a di-tech ezt igényli (igényelné). Ha viszont nem hordod, akkor fokozatosan "elkopik a lelke", és lépten-nyomon cserben fog hagyni. Másik dolog, hogy az országban jó ha pár ember ért hozzá, és felszerelése is van a javításhoz. A többiek csak tákolnak, és ezektől Isten őrizz. Viszont a di-tech-ben sok a kopó (és drága alkatrész), ezért míg egy karburátoros motort pár ezer forintból lehet javítani, a di-tech-re ez egyáltalán nem jellemző. Ezen kívül ha utángyártott alkatrészekben gondolkodsz, hihetetlenül gyenge minőségűek, nem szabad ezeket megvenni sem. Példa: az ~5-10Km-ig működő injektor teflon gyűrű, ami ezután szó szerint elolvadt.....
Én most akarok venni egy Aprilia sr 50 -es motort lehetőleg az újabb fajtát (új vázas) és azt szeretném kérdezni hogy a karbis jobban megéri mint az injektoros? Mert én használtam veszem majd kb 2006 vagy a fölötti évjáratost !Te mit mondasz injektor vagy karburátor?
Szia! Megkaptam a leveled! Köszi a gyors válaszod :) Nem tudom még hogy mit csináljak a motorral mert most nem tudtam beindítani :( Ez a ditech tipikus betegsége? Hidegindító nincs esetleg rajta, én nem láttam .. pedig elférne rá.. Ha átalakítanánk karbisra akkor üzembiztos lenne? Köszi még egyszer! Szia!
Nincs valaki Miskolc kornyeken aki tudna segiteni ebben a hőgombás temaban? Aki kitudja rendesen szedni a csatit, ratud merni hogy az rossz e es ha az rossz akkor elmagyarazni nékem hogy hogyan tudom otthon kicserelni. Nem akarok ezzel is szerelohoz menni megint
Nekem is van egy aprilia sr 50 em, de elég nehezen indul... Sőt van amikor egyáltalán nem, vettem bele egy másik gyertyát de nem sok siker.. :S privátba esetleg megtudod nekem írni, hogy mennyiért csinálsz karburátoros átalakítást? Helyileg hol? mail címem: izu14@freemail.hu köszi
Sziasztok!
Tavaly vettem az SR DITECH-em 2003-as évjáratú.
Minden rendben van vele, télen még használtam is pöccre indult, pedig kocsibeállóban áll.
Az lenne a kérdésem h. milyen feladataim vannak rajta, mit cseréljek ki....
Én ezekre gondoltam:
Gyujtógyertya ( milyen tipusút vegyek ?), Végáttétolaj ( milyen való bele ?)
Na, ma hogy joidovan raszantam magam h megkeresem a hogombat. Azthiszem meg is talaltam, de erdekes egy csatlakozo van rajta, nem nagyon akartam eroszakolni nehogy eltorjon. Nincs esetleg vlki itt Miskolc kornyeken aki szivesen megnezne nekem hogy jo ertekeket mutat e? Mert egyre idegesitobb h ha bemelegszik a motor még a biciklisek is elmennek mellettem.
Akkor lehet, hogy az én motoromban az a nem jó? Mert most ahogy néztem eléggé beköpi a gyertyát..
Amúgy karbist.
Én most akarok venni egy Aprilia sr 50 -es motort lehetőleg az újabb fajtát (új vázas) és azt szeretném kérdezni hogy a karbis jobban megéri mint az injektoros? Mert én használtam veszem majd kb 2006 vagy a fölötti évjáratost !Te mit mondasz injektor vagy karburátor?
Választ előre is köszi!
Nekem is van egy aprilia sr 50 em, de elég nehezen indul... Sőt van amikor egyáltalán nem, vettem bele egy másik gyertyát de nem sok siker.. :S privátba esetleg megtudod nekem írni, hogy mennyiért csinálsz karburátoros átalakítást? Helyileg hol? mail címem: izu14@freemail.hu köszi
Tavaly vettem az SR DITECH-em 2003-as évjáratú.
Minden rendben van vele, télen még használtam is pöccre indult, pedig kocsibeállóban áll.
Az lenne a kérdésem h. milyen feladataim vannak rajta, mit cseréljek ki....
Én ezekre gondoltam:
Gyujtógyertya ( milyen tipusút vegyek ?), Végáttétolaj ( milyen való bele ?)
Segítségetek előre is köszönöm
üdv
tomi
valakinek nincs eladó idomjai 97es sr-hez? konkrétan a motor eleje kéne, első idom akár lámpával, fejidom 2 része.