Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.egumotors.hu/compon...

Úgy emlékszem nekem nincs a végén az a hajlítás a házon...
Nem szívesen zaklatlak a hülye kérdéseimmel... de gondba vagyok a bowden megvételével... nem találok olyat amire azt mondhatnám, hogy biztos jó bele. Meg sajnos nincs a kezemben ami most a mociban van... nem tudok elmenni érte...

SR 50 SBK 2003-as Morini-s

Budapesten kellene valami bolt, vagy adatok, hogy esetleg csináltatok egyet ami jó bele.

Igazából én is bowden nélküli megoldást szeretnék! Nem szeretnék gányolni.Nem lennék rest hideg inditásnal lenyulni a karbihoz oszt kis pöcök felhúz majd visszatol!(láttam több régi cross mocin) Ilyesmi megoldás kéne csak nem lelem sehol se.
hi, én most raktam fel egy TT-t jóóh :)) 12 volt amugy vaterán ,érdemes szétnézni
Nincs erre valami olyan himbás-karos megoldás amihez nem kell bowden?Mintha valahol láttam volna ,elég jól oda lehet férni a karbihoz kézzel és szívatni Nem beszélve arról,hogy azt a kart ami a bowdent húzgálja elég macerás a kormányra feltenni,meg csúnya is,akkor inkább egyen 2decivel többet,de ne nézzen ki úgy mint egy rotációs kapa...
Ezeken dellorto karbi van nem? Ha igen, akkor ezt keresed:

link

Kel még hozzá egy mozgató kar is, amit szintén találsz az egü-nél.
Van.
Helay! 17.5 ös karbihoz van átalakitó szett hogy kézi szivatós legyen ? Kicsit sokat zabál mert gyakran megyek rövid távot.
Hát lenne még mit finomítani rajta,meg van még két kábel amire már nem volt lelkierőm felhúzni a harisnyát,de jövőhéten megcsinálom.
Mindenesetre az akku negatív pontjára 5 helyett már csak 2 kábel megy,meg kicsit rendezettebb is lett
Viszont dobni kéne a mocalknak egy mailt,ha esetleg még nem adta fel a gyújtótrafót,jobb lenne,ha küldene valami mást helyette,mondjuk a kiegyenlítőtartály elé egy idomot .vagy valami hasznosat ha már feladta akkor mindegy,végül is nem volt egy ökör összeg...
Azt hittem azért akartad szétvágatni,mert el van dugulva,csak nem értettem mi az a koromgyűjtő
Tudok itt egy nagyon jó kipufogóst,de marha nehéz elkapni ,hogy rászánja az időt,mert chopperekre,meg sportmotorokra csinál saválló anyagból komplett kipufogó rendszereket ,ilyen kis hegesztgetés miatt nem szívesen teszi le a szerszámot...Esetleg,ha leveszed a motorról és odaviszed talán elvállalja,de szerelni tuti nem fog...
vakcső aha, nekem koromgyűjtőnek mondta itt az egyik szervizes.. akihez még a keewayemet vittem. aztmondta h nemérdemes levágatni, hanem vetett velem egy leovince hand tt-t..
Szép munka!
A vakcsőre gondolsz, ami egy gumicsőben végződik?

Mint ami itt is van a második fojtási módszerben?
Ezek szerint alakul...
nemtudok ilyesmiről:D csak elvileg azis egy fojtás állítólag, az a kis vég, a koromgyűjtővagymi:D
Miért mi a baja a kipufogónak?Azt ne mond ,hogy el van dugulva a koksztól
Hello, te tudsz olyan embert szolnokon, aki megcsinálja nekem a kipufogómat? a koromgyűjtő részt kivágni meg meghegeszteni:D
Apám.
Na mégsem olyan szörnyű a helyzet mint az először látni lehetett
Ráment két fél napom ,de úgy néz ki,hogy akarja
Az összes csatlakozást átnéztem,befújtam amit lehetett,a szigetelőszalagos részeket aránylag megszüntettem,kapott helyette normális zsugorcsöveket.Volt pár helyen toldozgatás azt is megforrasztottam,lehet ott nem érintkezett valami.
3 kompresszorból sikerült összerakni egy olyat ami akár 2bart is nyom
viszont 3. indításra beindul és utána pörög is rendesen.
Jövőhéten megkapja amelyik tudja a 6ot,kitakarítom az injektort,csöveket,Kell bele egy új gyertya,hátsófék sem ártana rá,meg van még pár dolog amit meg kell csinálni,de jövőhéten elvileg haza lehet vele robogni.
Pár csavart kiszedsz a kormány idomból (csillagcsavarhúzó), és így már a gázkart el tudod érni. Két imbusz csavar fogja, ha jól emlékszem 4-es vagy 5-ös. Innen fentről már könnyen be tudod dugni a bowdent a helyére.
Ez is jó ötlet. Gázkart hogy tudom levenni ?
Megoldható. De szerintem az új bowdent akár be is tudod fűzni a helyére, ha olyat veszel, amire utólag lehet rátenni a végét. Egy kis olaj (ami amúgyis kell rá), és szépen a helyére csúszik. Max. 20 perces munka...
Elszakadt a gázbovdenem... melóban pihen a gép... Ditech 2003-as morinis

Ideiglenesen az új bovdent be lehet rakni műanyag elem bontása nélkül? Akksinál vinném be... talán, csak hogy haza tudjak jönni vele Nem melóba szeretnék ott bűvészkedni...
A végösszeg erősen függ attól, hogy a blokk most milyen állapotban van. Ha minden oké, és tényleg csak az átalakítást kell megcsinálnom, akkor ~55 eFt. Ebben benne van a karburátor, a gyújtásmodul, a gyújtótrafó, új tömítések, az esztergályos munkadíja, az én munkadíjam, a postaköltségek, stb. Ha a blokk hibás/kopott, akkor erre jönnek még rá a plusz költségek. Pl. hengerfúratás, új dugó, szimmeringek, stb. Ez általában menet közben derül ki, ahogy szedem szét a blokkot. A régi alkatrészek (injektor, ECU, benzinpumpa, olajpumpa,stb..), nekem nem kellenek, de ha ügyes vagy akkor jó pénzt lehet belőlük csinálni.
nekem az is jó de az kb mennyi forintba lenne szereléssel mindennel eggyutt meg hogy az alkatrészek a mik kijönnek belöle az te feltudod használni vagy azt csinálok vele amit akarok?