Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

EZ NEM A DITECH HIBÁJA,HANEM A KÓKÁNYOLÓ TUNINGMENEKÉÉ INKÁBB,HOGY SZÁRADT VOLNA LE A KEZÜK.péz vót,csak az ész hiányzott hozzá.Malossi henger,végáttétel,multivar leo tt,új kompresszor is befigyelt,de karbantartás az nuku... LÁTNÁD AZT A KÁBELKÖTEGET,SZERINTEM BEFONNÁD A HAJAD plusz szálak vannak benne,a barom meg összeszigetelő szalagozott mindent,aztán ember legyen a talpán aki kitalálja,hogy mi hová megy.
500 km-nél úgyis fojtás kivétel van és akkor, ha minden igaz át is fúvókázzák a karbit. Tehát, majd ha utána is gond lesz és le fog állni, akkor reklamálni kell. Az önindítóval meg nem tudom, hogy mi a gondod, de szerintem említsd meg azt is, ha tényleg baja van.
Ditech....
hát remélem nincs komolyabb baja, csak én vagyok paranoiás:D az első nagyszervízt megvárom, aztán majd kiderül
Nem csodálom, hogy problémád volt a rendőrökkel ha ekkora marha vagy, hogy hátsó lámpa nélkül mész. Egyébként veszel egy sima utángyártott rakéta lámpát, index nem kötelező, csak ha van fent működjön.
Asszem nem sört kérek munkadíj fejében, mert egy hétig részeg leszek
vannak problémák azért,azon kívül is,hogy nem indult a gép.
a gázállásszenzor két darabban,vízpumpából csavarok hiányoznak,első fék biztosító zéger hiányzik,a kompresszor amit kiszedtem ordenáré szét volt kopva az egyik oldala,gyanús nekem az olaj ami benne van...ki tudja mi lehet benne...az önindító fogaskoszorújából hiányzik egy fog,a bendix elég ganajos volt,most már úgy néz ki,hogy jó lett
aki összerakta a motort az alátétet nem igazán ismerte. meg sok helyen nem odavaló csavar van,bár ez inkább csak esztétika.
van két kanóc az olajpumpa mögött ami el van vágva le van szigetelve,tehát nem megy sehová,na ez még x aktás ügy,ahogy a temérdek testkábel is.
hirtelen ennyi jutott eszembe.
holnap folytatom elég gyenge a garázsban a fény nappal jobb lesz,hátha megvilágosodom én is
Na ha elkészül szólj,mert ez érdekes lesz
miért nem jó a sima rakétalámpa,mellé meg teszel két idomra ragasztható ledes indexet? ahogy conair is írta mindent meg lehet csinálni,csak nem biztos hogy megéri a kinlódást...
Köszönöm. De azért kérdeztem, mert eddig lámpa nélkül toltuk de multkor volt egy kis problem a sünökkel és mondom akkor gyorsan beszerzek egyet. A régi sr-nek pedig féklámpa és index egybenvan az egyel ujabnak pedig a sárvédön, és nekem ez azért baj mert azt a kurva nagy sárvédőt nem szeretem...
Csak elszántság és az átmenő csavar hosszától függ, hogy lehet-e tenni. Mindent lehet. Még egy busznak a hátsó lámpáját is rá lehet rakni.
Hello! Olyan kérdésem lenne hogy az én sr-be (hátul kétkörlámpás) tudok-e rakni az egyel régebbi sr-böl hátsólámpát
Pár hónapos motort azon nyomban vissza kell vinni, hogy csináljon vele valamit. 250 km van benne és már szarakodik? Ráadásul sima karbis csak.
Egy kép a dekniről, igaz hogy ez nem SR ha nem Scarabeo de a blokk ugyan az (kivéve hogy ez léghűtéses). Csak annyi varia volt vele hogy a habana berúgókar tengelyből le kellet esztergálni 2mm-t hogy becsússzon a helyére, és már mehet is fel.
Szia csabyyy,semmi kokányolás nem szükséges egyszerű a problémád. Ha a morini blokkod van akkor pl:aprilia habana,suzuki katana,vagy akár SR karbis morini dekni is jó. Nekem aprilia habana dekni van fennt, és minden jól működik rugás ra indítható
Szép napot nektek! Lenne egy kérdésem, az mitől van, hogy nem nagyon van alapjáratom? hiába melegszik be meg minden, mondjuk leállok a pirosnál, aztán leáll, az önindítóm se a lepöpecebb , mint mikor megvettem.. hozzáteszem 250 km van benne
szerintem egyik sem, maximum ha fúrsz, s faragsz
karbis .. atvan alakitva de en azt kerdeztem h mijen fedo talalna ra...
cassati 626 nero ez tuti
"Indokolatlanul" egy motor sem áll le. Előfordulhat hogy a tank szellőztetője eldugult. Így vákum keletkezik, és nem bír benzint szívni...
Köszi
5 fölött 3-4 főtengelyfordulatra.
Mennyi ideig kell mérni a kompresszor nyomását? Vagy akár már 10-15 mp után elérheti a maximumot?
http://sm-ft-1.jspcdn.com/1103...
Rendeltetés szerű használat. 1,5 nap szívás után megcsináltam. Később a sztender lekerült mert leért.
Most visszakérdezhetnék, hogy olyan nehéz beírni a keresőbe? A fórum lényege az, hogy visszakereshető, így nem kell egy dolgot 100-szor leírni. Ennek ellenére megteszem most is és leírom, amit én is onnan tudok, hogy annyi amennyi, hogy visszaolvastam.

Tehát 5 bar alatt már rakoncátlankodik és kezdi a durrogást és gyertya kormolást.
saját tapasztalatot írok egy jó állapotú, bontottat helyeztem el a régi helyére,a mért érték 7,78bar.állítólag már 5 körüli értékkel mennie kéne.
És? Gondolom nehéz le írni még egyszer ugye?