Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nagyon az. Egyébként ezerszer ki lett beszélve, hogy hány bart kell mérni. Ott a kereső felül tessék használni.
1,3 bar-t mértem kompresszornál,szerintem az kaki.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Olyat csinál a mocim, hogy pöcc röff beindúl....megyek vele pár km-t és indokolatlanúl leáll.A jelenség akkor jelentkezik ha cső gázt húzok pár másodpercig. Majd várok vele 1-2 percet és újra betudom indítani. (nem bejáratós, nincs fúrva)
gyújtás oldalon, esetleg az olajszivattyú is engedheti az olajat?
Szép napot! A kompresszornál hány bar-nak kell lennie? Köszi
Az RS50 az egy topikkal arrébb van
igazad lehet énmeg utána gondolkodtam hogy sr di tech néven van fent vagyis akkor robogója van énemg simán rs 50 ből indultam ki és arobogókhoz életben nem volt közöm hogy mi van benne mi fütyülhet...az is lehet hogy rigó........
Vagy egyszerűen csak a benzinpumpa hangját hallja, de az is lehet, hogy a variátor ad ilyen hangot, de millió más oka is lehet még.

Az ilyen fütyülő, süvítő, morgó, zúgó hangokkal az a baj, hogy az életben nem jön rá az ember neten keresztül, hogy mi lehet a baja és csak tippelget. Ezt hallani kellene élőben. Lehet, hogy csak sima működési zaj, ami neki fütyülés, nekem meg természetes. Sajnos nem lehet tudni.
NEM..........NEMNORMÁLIS...LEHET HOGY EGY levél vagy valami odakerült a légszűrődnek a levegőbevezető jukjához és azért adja a hangot...ahol ilyet hallasz ott a levelegő hangját hallod vagyis akkor valami a levegő utjába került ami megtudja növelni az örvénylését és ez adja a hngot vagy annyi hogy a légszűrőházadban meglazult egy csavar és falsot szív.........másra nemtudok gondolni... nézz körül a légszűrődben takarítsd ki az sosem árt neki....
Fütyülő hang normális a motornál gázadáskor? Mintha egy kis turbo lenne benne...
Még egy olyan technikai kérdésem lene, hogy aki szerelt már fel LEDes (indexes) hátsó lámpát kör SR-re, az legyen szíves írja meg hogy kell-e hozzá vmi cucc vagy teljesen csereszabatos. Úgy hallottam, volt aki relét cserélt vagy ellenállást kötött rá még...

www.jpg?language=de&sessID=r43..." target="_blank">lámpa
Sziasztok! Tegnap a jóidő jegyében beindítottam az SRt, pöccre indult nem volt semmi gond, de a vízhőfok folyamatosan 1/2 és a vége között ingázott, attól tartottam felforr a végére. Eddig nem volt ilyen probléma, ezért nem értem mi lehet a baj. Folyadékszint jó, nem ereszt, nem repedt sehol... Esetleg vkinek vmi ötlete?
Más: tudtok nekem olyan festéksprayt ajánlani amelyik jó lenne a belső idom és az oldalsó műanyagok fújására? Jah meg vmi speckó tisztítót mielőtt lefújnám? Köszi!
Ja egy sima mezei multiméterrel.

"kinter[50] 2010. augusztus 17. 17:05
A hőgombát úgy tudod ellenőrizni hogy üzemmelegre járatod a gépet, aztán leállítod, gyorsan lehúzod a hőgomba vezetékét, és rámérsz. 260 ohm körül kell lennie az értéknek."
No en mint teljesen amator, enis ra tudok merni muszerrel? Gondolom sima multimeterrel kell okoskodni. De nagyon nem vagom az ilyen dolgokat lehet tok hulyeseget mondtam. Bocsi ha idegesitek vlkit az idiota kerdeseimmel:$
Ok
Hívni foglak!
itt aszámom ha gondolod.06 70 6152241
sziasztok!
azzal zavarnálak titeket,hogy aprilia sr50('03)-ra milyen sportkipufogók passzolnának. nem nagyon értek a robogókoz:/
előre is köszi
vagy ezt mailben megbeszéljük?
Találtam egy ecu-t,ha esetleg az lenne rossz. azt írja,hogy gyári sport program,és van benne egy két hibakód. Nem tudom mennyire számít a hibakód?
Értem
Valamit árat kb tudnál mondani azokra?
van de kell nekem mert van 3 db sr amit még össze kell raknom.
akkor az alsó idom semmiféleképpen nincs?
látom vásárhelyi vagy én szegedi meg szoktam is átjárni ha gondolod összefutunk megnézed megegyezünk.

Mennyibe adod őket?