A szerda délután, illetve a csütörtök délután is jó.pénteken én is melózom,utána szabadságon leszek,lesz időm foglalkozni vele.Irj egy mailt,majd megadom a számom és pontosítjuk a dolgokat.
Otthagynám a mocit,és ha kész akkor mennék érte. Van egy bizonyos keretem amit szánok rá,ha nem lenne elég,akkor kiszívjuk a nyálat belőle,leöntjük vele,és fire. Majd felrakjuk a gyutubra.
Holnap nem hiszem,hogy tudok futót szerezni,szerda délelőtt talán ráérek,délután tudnám vinni,csütörtök délután tudnám vinni,és pénteken is. Hétvégén dolgozom. Neked melyik lenne a jó Zsolo76?
Elhozod,megnézzük.Mivel az enyém tökéletesen működik,tudunk mihez viszonyítani mérni dolgokat.Alkatrész is van amiket tudunk próbálni.Amúgy sem szoktam ökör összegeket elkérni,mivel szeretem is csinálni darth vadert .Volt aki megúszta 8dobozos sörrel Na jó az azért nem zsákbamacska meló volt.
Egyébként meg lehúzod a gombáról a csatlakozót, és egy darab dróttal összezárod a csatlakozóban lévő két szálat. Ha az óra és a kábelei jók, azonnal vízforrást fog mutatni. Bár az ECU ezt lehet hogy hibaként fogja értékelni....
Nem biztos,hogy az a baja,csak azt mondtam,hogy az is lehet
Mielőtt másikat vennél nem éppen olcsón rá kéne mérni műszerrel.Amúgy nem nehéz kicserélni,csak le kell engedni a hűtőfolyadékot.a hengerfejben van bal oldalon,két kanóc jön ki belőle.
Az ,hogy nem mozdul ki a vízhőfok mutatója semmit nem jelent,pláne ilyen hidegben,nem nagyon szokott csak jobb időben feljebb kúszni.Mikor megvettem a mocit én is azt hittem hogy rossz.
A hőgomba hibát először arról veszed észre, hogy a mutató nem mutat semmit. Ez azért van, mert lassan megy tönkre, és egyre nő az ellenállása. Az csak egy dolog hogy a mutató nem mutat semmit, de ilyenkor az ECU hidegebbnek érzi a motort mint valójában, ezért olyan mintha folyamatosan "szívatóval" mennél. Na ettől sokall be az egyébkéntis kalap szart sem érő CPR8E gyertya....
Sr50 ditech korlampas, ehhez valakinek mukodo hogomba? Vagy hol keressek es milyen tipusut? Egyedul ki tudom cserelni vagy bonyolultabb es szerelo kell hozza? Hol van egyaltalan ez a hogomba? Valaszokat elore is koszi :)
Nem hiszem,hogy a malossi ecu feldobta volna a talpát,de előfordulhat...Ha mégis,akkor van abból is egy a raktáramban
Trafót használtan a vaterán láttam egész jó áron,de lehet itt is van valakinek.
Azt mondta,hogy szerinte a gyújtó trafó,de előtte megnézte és van ellenállása. Megnézte a gyújtás alaplapot,arra azt mondta,hogy jó,nincs meg szakadva.A jel adóra szintén azt mondta,hogy jó,mert működteti a benzin pumpát. Vagy a gyújtó trafó,vagy az ecu a rossz,első körben veszek egy használt trafót /remélem tényleg ez a gond/. Jó gyerek a szerelő,bár egy kicsit kételkedem benne,mert hát akkor tegnap miért indult be nekem párszor,meg azért is,mert kérdeztem tőle,hogy csinált -e már ilyen injektoros taknyot? Azt felelte,hogy nem,de már látott ilyet.
A képen látható idomokat keresném ha valakinek van vagy tud eladór az írjon!
http://citybike.hu/spd/AP82760...
Mielőtt másikat vennél nem éppen olcsón rá kéne mérni műszerrel.Amúgy nem nehéz kicserélni,csak le kell engedni a hűtőfolyadékot.a hengerfejben van bal oldalon,két kanóc jön ki belőle.
Az ,hogy nem mozdul ki a vízhőfok mutatója semmit nem jelent,pláne ilyen hidegben,nem nagyon szokott csak jobb időben feljebb kúszni.Mikor megvettem a mocit én is azt hittem hogy rossz.
Trafót használtan a vaterán láttam egész jó áron,de lehet itt is van valakinek.
Szerintem olcsón tudsz a barátomtól szerezni,hivd fel!
Szabolcs,06-70-615-2241