Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt a szaki bácsi.
Miért mondod, hogy nem írtál még ide soha? Pont tegnap 20:26-kor. Netán enyhe rövidtávú memóriazavarban tetszik szenvedni?
sziasztok, még nem írtam ide soha,csak most rámjött a szükség. egy ismerősöm borult az sr-jével és idom kéne hozzá aki tud,az mondjon már pár oldalt ahol lehet idomot,vagy bontott idomot szerezni . a kép csak illusztráció hogy mi kell,jah meg kell 2 tükör is ,mennyibe lenne kb?
Hmm... most hogy mondod ezt a hőgombás dolgot... a műszerfalon nem nagyon működik a vízhőmérsékletnek a mutatója. Ha rossz a hőgomba akkor nem mutat semmit a mutato, gondolom en. Es akkor megvan az esetleges hiba ami miatt nem gyorsul megfeleloen a motor ill dadog meg stb. Remelem nem tul draga mulatsag ez a hőgombás téma.
Hőgomba hiba miatt is előfordulhat többlet benzin bespriccelés
az is gyorsan hazavágja a gyertyát.
Arra meg rá kell mérni,hogy mekkora az ellenállása bizonyos hőfokon,kinter mester jobban vágja a témát,valami táblázata is van az értékekről,ha jól emlékszem
Általában a gyertya akkor rosszalkodik,ha valami gáz van a motorral,ha minden ok,akkor többet is bír mint ami elő van írva csereintervallum.Ilyenkor alap,hogy rámértek a kompresszorra,hogy mekkora nyomást csinál,valószínűleg kevés neki.Esetleg a befecskendezéssel lesz valami rosszabb esetben.Ha csak simán másik gyertyát tesztek bele, nagy valószínűséggel kidobtatok 3000Ft-ot az ablakon.Aki végigjárták már ezt a dolgot,nekik általában kb 10Km után megdöglött az új gyertya...
Persze nincs kizárva,hogy tényleg rossz volt és a következő pár ezer km-t gond nélkül motorozzátok le vele..
Hmm... nekem is ezt csinalja, hörög és dadog ha full gazt huzok, meg ha elerek egy bizonyos határt amit még visz szepen ha onnan egy picit mozditok a gazkaron ugyanez... akkor lehet nekem is a gyertya rosszalkodik... Amugyis esedekes volt mar egy csere, a szerelo is javasolta hogy ez mar nem fogja sokaig birni. Milyen gyertyat ajanlotok?
Mondjuk ilyet Bár meg kell mondjam,ettől függetlenül,hogy kifújt semmit nem jelentett a motor működésében,legalábbis észrevehetően.
Szerencsére csak a gyertya szivatott
Volt itthon egy másik, kicserélte, most megy és remélem még egy jó darabig menni is fog.
Tudja vki, hogy az injektornál lévő teflongyűrű ha nem megfelelően tömít, akkor az milyen hibát tud okozni?
Siman indul a fordulatot is veszi, csak lassan. Es ezt nem csinalta amikor elhoztam a szerelotol. Gyorsul de csak akkor ha lájtosan huzom neki a gázt. Ha rogton full gáz akkor nem megy. Es ha elerem azt a hatart olyan 70 kornyeken egy kicsit huzok még rajta megint elkezd befulladni es jon az a zörgő vagy milyen hang amit neha megszakit a normalis hang amikor rendesen húz. Mintha sok benyat kapna es keves levegot es a rossz arany miatt nem ég rendesen a benzin. oO
Erre már később rájöttem, FHP előtt 1,4 mm
Gyertya ki, és már meg is van a felső holtpont. A service manual-ban meg benne van, hogy mekkora előgyújtás az ideális. Szögmérő, és már kész is...
Az biztos megmondja meg is mondta. Csak nem tudom, hogy az jó avagy sem. A mágnes végénél gyújt. De biztos nem azzal van gond mert az alsó gyűrű 2 darabban jött ki a 3. darabja meg valahová elúszott.
Nekem úgy rémlik hogy akkor gyújt mikor a "mágnes" közepéhez ér, de ez nem biztos. Egy stroboszkóp rögtön elmondja....
Nehogy már egy kompresszorcsere miatt "fúrj" hengert.....
Szia,nem tudom milyen az olaj. Na,majd holnap írok,hogy mit mondott a szerelő fazon. Talán tisztábban látunk majd. Jó éjt skacok!
Dehogy kell fúrni,semmi köze a hengernek a kompresszorhoz...az a kompresszió,de az más tészta
Jól vissza van tekerve az órája,az biztos.
Nem tudod esetleg milyen olaj van benne?Találkoztam olyan sr-el,(igaz nem ditech volt)hogy Prista nevezetű olajjal töltötte fel a kis drága tizenéves tulajdonosa aztán meg csodálkozott,hogy füstöl,meg szar az egész.Az injektoros meg kifejezetten szereti a minőségi szintetikus olajat
8.800km van a motorban óra szerint. De azt olvastam,hogy ha veszek fel újítót,akkor fúrni is kell. De nekem új Malossi 70-es henger van fent.
Ha cserélték,akkor elvileg még bírnia kéne,bár nem tudom mennyi km van a motorban,illetve utána mennyit raktak bele...Nem akarom eladni,mert ilyen áron elég ritkán lehet szerezni,újonnan több mint duplája.Meg kéne nézni azt a motort,nyomást mérni, csöveket, bilincseket átnézni.Aztán ha tényleg nagyon kopott a cucc venni bele egy felújítót.Fölösleges csak a kompresszorra kidobni egy 20ast,ha nem akarod megtartani.
sziasztok, még nem írtam ide soha,csak most rámjött a szükség. egy ismerősöm borult az sr-jével és idom kéne hozzá aki tud,az mondjon már pár oldalt ahol lehet idomot,vagy bontott idomot szerezni . a kép csak illusztráció hogy mi kell,jah meg kell 2 tükör is ,mennyibe lenne kb?
Old sr-en. Mikor kell neki gyújtani? Ha a mágneshez ér vagy ha elhagyja azt?
És nem akarod eladni esetleg? Vagy meg bótóni valahogy?
Megnéztem a kompresszort a motoron,és ami benne van az meg 2006-os gyári,ami meg a képen az 2000-es szintén gyári. Lehet,hogy az előző tulaj kicserélte,csakhogy amit vett az is szar volt. Vagy eddig bírta.
Pontosan ugyanaz a kettő...