Azt hittem jó lett,mert írtad ,hogy hétvégén viszed szerelőhöz...Ha nem indul és megy rendesen,akkor fölösleges a hangoláson elmélkedni.Valószínűleg kompresszoros lesz a buli.Szikra is valószínűleg azért nincs normális,mert hajlamos kinyírni a gyertyát semmi perc alatt,ha újat raksz bele,azt is Nagyon szép idő lett,az ajánlatom továbbra is áll,ha gondolod hozd el megvizuálom.Hazafelé már a "lábán" tudod vinni,ha elkészül
Sziasztok!
Beszereltem a 17,5-ös karbit.Szarakodtam vele 2 órát,mire úgy ahogy de jó.Bár még mindig nem az igazi.
Kicsit fusztrál a dolog,hogy még mindig van a vákumcsőbe benzin.Szerintetek ez normális?Magasabb fordulaton a vákumos bezincsap irányába szépen megy felfele a nyál.
Szia,nem lett jó,én ilyet nem mondtam. Csak leszedtem a deknit és rákukkantottam. Nem bírom ki hogy ne baszkuráljam. Kb. 15 perce ráraktam az akksira,önindítóztam olyan két percet, és láss csodát beindult. .Csak az volt a baj,hogy hiába húztam neki,egyszerűen nem pörgött fel,és kb 30 másodperc után alapjáraton is leállt. 4-5 x újra bírtam indítani,de aztán nem. Ezeket a di-techeket meg nem is tudom úgy állítani mint a karbis mocikat. Mit állítsak rajta ha nem veszi a fordulatot? De legalább már jó volt érezni az elégetett benzin szagát
Plusz költségek:
Kipufogó (új) 30-60 eFt
A régi kipufogó tisztítása 8-10 eFt
Fúvóka+csavar 1-5 eFt
Görgők 2-6 eFt
Külső variótárcsa 3-4 eFt
Fék karmantyúk 3-6 eFt
+munkadíj 5-10 eFt
Én megmondom Neked az őszintét, ha érdekel. Az egész motort ki lehet cserélni, de attól még a "régi" marad. Ha rám hallgatsz, akkor rendelek a karburátorba másik fúvókát, és meglátjuk mi változik. Biztosan nem lesz tőle sportmotor, de üzembiztosan és 70-75-ös tempóval bárhová elvisz. Már most is 64 eFt-nál tartunk, szerintem egyenlőre ne ölj bele több pénzt, hanem csináld azt, hogy amelyik alkatrész esetleg elkopik vagy meghibásodik (görgők, variótárcsa), azt apránként cseréld. Még egy jó darabig el fog menni így is...
Sziasztok. Leszedtem a dekni borítást,és láttam,hogy fehér nagy rugó,és sárga kicsi rugók vannak benne. A görgőket még nem néztem. 70-es henger,malossi racing áttétel,fehér nagy,sárga kis rugók, Leo vince TT kipu,a görgőkről még nem tudok. Jól van össze hangolva,vagy változtatni kéne valamin?
Nem azt mondtam hogy megbízhatatlan lesz, hanem azt hogy nem fog úgy menni ahogy tudna. Megbízható lesz így is, mindig indulni fog ha kell. Ha elég Neked az (óra szerinti) 70Km/h, akkor maradhat így. Lehet hogy nekem azért furcsa, mert az enyémben 80-as óra van, és ezt ~110-ig tekeri, a Tiédben meg 120-as óra van, és ez csak 70-75-ig jut el...
Brigéciol a kipufogóba?! Baromság. Semmit nem old fel, de ha mégis az teljesen összekeveredik a korommal és jó kis ragadós trutymó lesz belőle. Csak a mechanikus tisztítás segít vagy a szakszerű kiégetés. A többi csak humbukk.....
Biztosabb az, ha kivágod és kipucolod. Meg kell nézni, hogy honnan nem látszik, ha kivágsz belőle és visszahegeszted. Szerintem a kerék felőli oldalon és inkább az alja felé kell kivágni, így felülről ránézve sem látszik.
Egy kis yamaha mint kipufogója teljesen el volt dugulva. Lesz ami lesz alapon: brigéciol amennyi csak fért bele, kb. 1 óra állás majd slag bele.
Megoldotta a problémát. Persze lehet szerencsénk volt...
sziasztok......
ki tudna nekem segitteni..?
mijen berugo fedo talalna egy sr ditech re.... mert akarok rakni h labbal tudjam meginditani.... es az en ditech emnek ojan fekete muanyag van........
Mondom a diagnózist. Erősen gyanús hogy a kipufogó tele van. Mivel ez nem szétszedhető, így vagy marad az új, vagy ennek az oldalából egy darabot ki kell vágni, kipucolni a belsejét, majd visszahegeszteni rá a kivágott ablakot. A karburátorban 80-as főfúvóka van, ami sok egy 50-es motornak. Az ideális 60-65 lenne. A súber állító csavar biztosan nem gyári, mert néha-néha megakasztja a súbert, és ettől ingadozik a fordulatszám. Az első varió külső tárcsája a szélén be van maródva, ez is cserés lenne, mert idővel megeszi a szíjat, és így a "váltás" sem a legsimább. A görgők szintén megkoptak, ez még éppen határon van, de lassan ők is megérnek a cserére. A hátsó fék állandóan fog, ez biztosan a sok állástól van, viszont ez egyre kevésbé volt érezhető ahogy próbaköröket mentem a géppel. Ez vagy helyrejön teljesen, vagy egy kényszerű fékfelújítás esedékes lesz. A kipufogót el tudom vinni kipucoltatni, a fúvókát rendelnem kell, a súber állító csavart úgyszintén. A varió tárcsát rendelnem kell, a görgőket szintén. A féket ha szétbontom, csak új tömítésekkel lehet összerakni, ami szintén rendelős, ha lehet egyáltalán kapni. Nos jelenleg itt tartunk. Amit mindenképpen meg kell oldani, az a kipufogó és a karburátor, ugyanis ezek nélkül elég "vérszegény" a motor. Ez természetesen mind plusz kiadás, amit Neked kell eldöntened hogy rá szánod-e, vagy maradjon így a dolog... Várom a válaszod...
Üdv! Nem semmiféle kép nem akarom így elvinni! Hát a kipufogót már én is nézegettem annó, hogy alapjáraton alig pufogott! Most akkor hogyan tovább? Kezdek elkeseredni...
Üdv! Beindult a gép, már mentem is vele próbakört, de igazából nem győzött meg. 70 fölé(óra szerint) nem akar menni jelenleg. Ezt akarom most kideríteni hogy miért. Arra gondolok, hogy el van kormolódva a kipufogó, mert alig érezni hogy jönne ki rajta valami. Ráadásul az enyémhez képest olyan a hangja, mintha nem is járna a motor. Meg egy olyan hiba is felmerült hogy stabil alapjáratot nem tudok állítani. Gyanítom hogy nem a megfelelő fúvókák vannak a karburátorban. Hétfőn jönnél érte? Előfordulhat hogy szűk lesz a határidő, de úgy meg nem szeretném átadni, hogy nem teljesíti azt amit kellene. Ha mindenképpen vinni szeretnéd, akkor Te döntesz....
Csak annyi a baj az ilyen találkozókkal, hogy az országban szétszórva vagyunk és egy pont valakinek mindig messze lesz. Ugye itt pedig még csak nem is autóról van szó, így már 100 km megtétele sem olyan egyszerű. Én pl biztos nem fogok 240 km-t menni a 4-esen azért, hogy elmenjek egy talira. Ha meg kocsival elmennék, annak nincs sok értelme.
a kör érintője kell hogy érintse a fogaskerék megfelelő részét , szal fenntről nézed akkor : O
szerintem, de ha esetleg úgyse jó
bada1989@freemail.hu és mutatok vmit
Beszereltem a 17,5-ös karbit.Szarakodtam vele 2 órát,mire úgy ahogy de jó.Bár még mindig nem az igazi.
Kicsit fusztrál a dolog,hogy még mindig van a vákumcsőbe benzin.Szerintetek ez normális?Magasabb fordulaton a vákumos bezincsap irányába szépen megy felfele a nyál.
Kipufogó (új) 30-60 eFt
A régi kipufogó tisztítása 8-10 eFt
Fúvóka+csavar 1-5 eFt
Görgők 2-6 eFt
Külső variótárcsa 3-4 eFt
Fék karmantyúk 3-6 eFt
+munkadíj 5-10 eFt
Én megmondom Neked az őszintét, ha érdekel. Az egész motort ki lehet cserélni, de attól még a "régi" marad. Ha rám hallgatsz, akkor rendelek a karburátorba másik fúvókát, és meglátjuk mi változik. Biztosan nem lesz tőle sportmotor, de üzembiztosan és 70-75-ös tempóval bárhová elvisz. Már most is 64 eFt-nál tartunk, szerintem egyenlőre ne ölj bele több pénzt, hanem csináld azt, hogy amelyik alkatrész esetleg elkopik vagy meghibásodik (görgők, variótárcsa), azt apránként cseréld. Még egy jó darabig el fog menni így is...
Megoldotta a problémát. Persze lehet szerencsénk volt...
ki tudna nekem segitteni..?
mijen berugo fedo talalna egy sr ditech re.... mert akarok rakni h labbal tudjam meginditani.... es az en ditech emnek ojan fekete muanyag van........
Budapesti tali/motorozás jó lenne, legalább megtudhatnám kinek hogy muzsikál a gépe és az enyémnek hogy kellene.
szerintem, de ha esetleg úgyse jó
bada1989@freemail.hu és mutatok vmit