Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, minden ugyan úgy lett visszarakva.
Nem fordítva tetted vissza a szabadonfutót?
Igen fekvő mina. Hajt de nem hajtja meg a főtengelyt néha éppen egyszer egyszer átfordítja. A görgőket hosszában fektetve raktam bele.
Mina igaZ? Kattog? (nekem ez volt... ) egyik irányba engedi forogni..és sajnos másikba is ez a hiba , milyen helyzetbe raktad vissza a görgőket?
A 21-essel mi lett?
1.
Sziasztok!
Támogatom az ötletet.
Budapest,vagy Pest megye területén én szívesen taliznék veletek személyesen.Ma szereztem egy 17,5-ös karbit holnap beszerelem és remélem lesz öröm boldogság.
Egyébként eléggé szar volt a motor show.De legalább a hoszteszlányok jók voltak
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Ma levettem az önindító nagy fogaskerekét a főtengelyről, hogy megnézzem a tűgörgőskosár állapotát na én azt nem tudtam, hogy 2 részből áll. A kis "görgőket" amit egy pici rugó tol azokat visszaraktam összeraktam a fogast azóta nem hajt át. Mi lehet a probléma? Remélem értitek mi a problémám.
Felvetés!
Kedves kollégák , nem kellene szervezni egy fórumos találkozót?
Hozzá szólásokat, észrevételeket legyetek szívesek leírni!
Köszönöm a választ!
Akkor nem is bántom, hagyom amíg működik. Ha minden igaz még egyszer sem lett cserélve/felújítva, remélem, hogy sokáig bírja még.
Eszedbe ne jusson felújítani Amíg nincs baja használni kell
ha elkopott,akkor észre fogod venni,hogy nem indul a motor,illetve alapjáraton leáll stb.
Takarítsd meg a levegőszűrőt,cseréld le a hajtóműolajat,esetleg a gyertyát ,ha már nagyon régen benne van...
Sziasztok!
Mennyi olaj kell az első lengéscsillapítókba? Kinter pl?
Leo Vince TT.Csak figyelj a hajtás,variátor hangolására.Könyebb görgök,erösebb rugó a kuplungba,ezek valószinüleg fognak kelleni,hogy tökéletes legyen.
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy a moci 30-40 km/h-ig hörböl meg pukkadozik, de utána húz rendesen és nem is durrog. Én a kompresszora gyanakodom! Nektek van valami tippetek? (2003-as Ditech)
Sziasztok!

Van egy APRILIA SR 50 R (karbis) motor-om most egy GIANELLI silencer (20.000 Ft)-os sportkipufogó van rajta (így vettem) + egy sportlégszűrő.

Arra lennék kíváncsi melyik sport-kipufogó lenne a legjobb rá, teljesítményileg nézve. kb 30.000 Ft-ot akarok rászánni.

A válaszokat előre is köszönöm..
Üdv Mindenkinek!

Adott egy 2000-es évjáratú SR Di-tech. Km óra állása: 26ezer.
Kérdésem a következő:
Érdemes-e felújítani a kompresszort? Gond eddig nem volt vele, nem fullad, nem dadog. A gyertya is barnás színű. Érdemes felújítani, vagy hagyjam így amíg még működik? Nyomást nem tudok rajta mérni, mert nincs hozzávalóm. Házilag könnyen megoldható a kiszerelése, felújítása?
Illetve ennyi km után mi az amit cseréltetni kéne?
Előre is köszi a válaszokat!
Nagyon köszönöm a segítséget!
Inkább valahogy feljuttatom a kedvenc szerelőmhöz és nézze át...
Szia,eszembe fogsz jutni hidd el. Csak most előszőr meg nézetem egy szerelővel ok. szia
Jó szórakozást...
De van benne 4000Km és nem terveztem átalakítani. Holnap ismételten végigmegyek a rutin dolgokon (levegőnyomás, üzemanyagnyomás...).
De most jut eszembe, hogy van benne elég benzin, ugyhogy venni sem kell
Köszi, sokat segítenél vele
Ne tedd. Karburátor.....
Azért ne gyújsd fel
Kűgyek Gyufát?
Kicseréltem a Ditech-en a kompresszort, mert az eredeti nem tartotta meg a nyomást. Kb. 1hete mentem vele és minden ok volt. Ma akartam menni, indulni szépen indul hidegen is, alapjárat normális csak menni nem lehet vele mert hörög és dadog ha gázt húzok.
Az Aprilia szégyene ez a konstrukció.
Holnap veszek néhány liter benzint és felgyújtom...