Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget holnap megnézem mi is a baja
Most így többszöri átolvasásra-értelmezésre ,ahogy leírtad úgy értelmeztem ,hogy ráadod a gyújtást és akkor nyöszörög,ha többször ráadod akkor zümmög néha...Egyértelműen a benzinszivattyú.Bal oldalán az oldalidomot leszeded ott nézelődj
jobb oldalon a vízpumpa van,meg az olajszivattyú...a vízszivattyú háza öntvény,szóval az miatt elvileg nem lehet,a szivattyú miatt is be kéne indulnia,mert az nem mechanikus...Esetleg az önindító is kaphatott az arcába,ha felakadt valamin...viszont attól menet közben nem áll le...Passz,ez így látatlanba nem egyszerű.Egyesével meg kell nézni mindent,valahol csak kijön mi a baja.
A csapágy megszorulhat, ha pl. nem volt benne fagyálló, akkor megrepedhet a ház, letörhetnek a lapátok. A szimmering engedhet, de akkor a ház alján lévő furaton folyni is szokott kifelé. Esetleg lelazulhatnak a lendkerékbe lévő csavarok, amik gumiszilenteken adják át a hajtást a pumpának.
rendben megpróbálom
a vízszivattyú - ba mi tud tönkremenni?
Ez csalóka, ugyanis a blokk elvezeti a hangokat. A dolog egyszerű: leveszed a vízpumpát, és járatod a motort. Rögtön megtudod hogy az volt-e. Persze 5 percnél tovább ne járasd....
Valószínűleg megsérült a benzinpumpa. Nyomásmérés, esetleg csere...
Hali
Szeretnék segítséget kérni!
Észrevettem hogy a motoron a vízszivattyúnál valami csörgő hangot ad és nem tudok rájönni mi lehet talán a vízszivattyú szart be? vagy talán csapszeg?
szerintetek?
Sr50( Körlámpás)
Még mindig érdekelne a motorod,ha reális áron meg tudnánk egyezni!
Menetirány szerinti jobb oldalán csúszott 2-3 métert :D
indítás után nyöszörög a drága, esetleg van ötleted?
Merre borítottad a motort?Bal oldalon van a benzinpumpa,lehet ott lesz valami bibi... illetve nem írtad,hogy a nyöszörgő hang az a gyújtás ráadása után,vagy indítózáskor hallatszik
Én is csak a sajátomat "szerelgetem" vannak sokkkal jobban hozzáértők itt nálam gyertya pipa is eszembe jutott de azt irtad hogy világitás van , sztem a hang az (injektor lehet) talán de nem vágom ezt , de ha nem röffen ,gondolom üzemanyag nem jut el a megfelelő helyre . De azért a gyertyát megnézheted ad e szikrát .
Hogy mennyi a karbisra átépités ára azt mindjárt leirják :DDDDD reméljük nem kell sok siekrt!
Hello!
Köszi a választ! :D
bármi lehet.. sajnos kezdő vagyok, nem tudom h mit és hol keressek...
de laikusként arra gondolok, hogy nem jut el a "parancs" a motorhoz, hogy induljál :D
Szia, nem csúszhatott esetleg szét az injektornál valamilyen csatlakozás?
Sziasztok!

Itt a tavasz, elő lehet venni a gépsárkányokat vééégre! :D

Szeretném a segítségeteket kérni!
Tavaly a szezon utolsó napján macskakövön megcsúsztam, és estem egy szépet a mocimmal.
Szerencsére semmi komoly baj nem volt, felültem újra a gépre és elhajtottam, de kb. 150 m után a robogó lefulladt és csak sokadikra tudtam újraindítani és hazajutni.
Most megpróbáltam újra beindítani, fények ok, aksival nincs gond, hibaüzenet nincs, de ha ráadom a gyújtást, akkor egy nyöszörgő hangot ad ki a motor és nem indul be. Több próba után a nyöszörgés is elhal és csak halk zümmögést hallok, semmit sem ír ki a műszerfal.
Mi lehet a gond szerintetek?
Nagyon köszönöm a segítséget!

Széles utat! :)
Byblos
Árat a javítás végén szoktam mondani, mikor már ketyeg a motor, de e-mail-ben elküldöm az összesítést.
Ebben a percben raktam össze a blokkot, mert hétköznap 17 óra körül érek haza. Holnap este rakom vissza a vázba, és adja neki az Isten hogy pöccre induljon, mert különben csúnyán fogok káromkodni.... Egyébként közelebbről vizsgálva mindkét szimmering teljesen kaka volt, ráadásul a két blokkfél össze sem volt húzva rendesen. Ez utóbbin jót nevettem. Három csavar a 6-ból teljesen laza volt, szinte csavarhúzó nélkül jött kifelé. Önindítóval átpörgettem párszor a motort, még a hangja is erősebb volt a nagyobb elősűrítés miatt.
"...Hétvégéig hirdetem a mocit így ahogy van,kisebb haszonnal,de utána elkezdem bontani le róla az idomokat..." Szerintem kár elpazarolni ha már megvetted. Szerintem javíttasd meg. Egyébként ha nincs szikra, nézd át a csatlakozásokat, főleg az ECU környékén szeret berohadni. Leveszed a láb előtti idomot, és megtalálod az ECU-t. Akkusaru le, és az ECU csatlakozót lehúzod és visszatolod. Ezt megcsinálod 5-6-szor, és valószínűleg helyreáll a csatlakozás. Már ha ez a baj... Ugyanezt érdemes megcsinálni a gyújtótrafó csatlakozójával is.
Bánná a franc, ha még kabátba is, de lehessen már. Mentem egy kört itt az utcában, de ráfagytam a motorra. Pedig pulcsi, kabát volt rajtam és mégis. Kesztyűm nem volt így be se tudtam még a kezem sem hajtani a szemem is kifolyt, mert ugye bukót sem húztam.

De az is idegesít, hogy néztem ma az időképet és pécs környékén 13 °C volt ma.
helyes, mostmár csak nagyonsok °C kell ,hogy poloban lehessen gurulni:))
Na ma beröffentettem a vasat. Mióta leraktam tavaly ősz végén azóta még akksi sem volt benne, nemhogy beindítva és most láss csodát első indításra olyan 5-6 mp indítózás után beindult.
Ok,áll az alku Általában 3-4 napot itthon vagyok egy-egy meló között,tudok vele foglalkozni,a leonardo ami itt van elkészült, más egyenlőre nincs, szóval hozhatod
A hét végén csak azért szedem le az idomokat,hogy a szerelőnek már ne keljen ezzel is bíbelődnie. Ha te fogod szerelni a mocimat,akkor visszarakod a gyárit,és ami benne van azt meg beszámítjuk a munka díjba. Mit szólsz hozzá?
Bakker a malossis dobozban ami van, az a gyári végáttétel,ezek szerint azt is kicserélték.Ha megbontod ténylegesen a motort,akkor az lehet érdekelne Mármint a motorban lévő,nem a gyári
Akkor jól tippeltem

Közben arra is rájöttem, hogy a bordás doboz az egy ECU és nem fesz. szab.