Szerintem vagy Minarelli (ez a régebbi blokkos,amit a képeimen látsz,az is ilyen blokk,szerintem a legjobb) vagy Piaggio.Utóbbiból is inkább a karburátoros változat,de ennél már az injektoros is jobb,mint a Morini-s változat.De valahogy nekem a jól bevált karburátor szimpatikusabb,könnyebben és olcsóbban javítható,egyszerű a hiba keresés,nem úgy mint egy injektorosnál.A Morini blokknak szerintem több gyenge pontja is van,ilyen például a főtengely,valamint a csapágyazás.Hülyén oldották meg,nem úgy oszlik el a terhelés a főtengelyen,mint ahogy kellene.Egyszerű példa,próbálj egy Morini főtengelyt venni használtan,és építsd be.Tízből kilenc kuka,pontozni,ragasztani kell a csapágyat,hogy ne forogjon el rajta.Ha esetleg tuningolni akarnád,még ha csak alap szinten is,akkor sem jó választás a Morini igazából.Nem bírja úgy,nem nő olyan mértékben a teljesítmény esetlegesen,mint egy Piaggio-nál,vagy Minarelli-nél,nehezebb dolgod lesz vele.Ez persze csak az én véleményem,másnak lehet hogy az vált be,de a tapasztalatok sem ezt mutatják.
Csapágyrögzítővel meg lehet próbálni. Ez keményre köt, tehát szimmeringcserekor a káromkodás alap. Sziloplaszt és társai felejtősek, mert oldja a benzin....
Láttam hogy reagáltál a hozzászólásomra!
Kifejtenéd bővebben hogy milyen hibák merülhetnek fel egy Morini blokknál?
Csak Piaggo blokkos SR-t szabad megvenni,vagy mit ajánlasz?
THX
Ha tőlem kérded,nem tudom mi a baja. Egyszerűen csak ígérget de nem kapja el,nem indul be. Azt mondta a fickó,hogy nem mindig ad szikrát. Ő szerinte az injector jó. Megmondom mi lesz vele,adok egy esélyt a mocinak,keresek egy szerelőt,ha azt mondja 40ezer alatt meg tudja csinálni akkor jó,ha nem,akkor vagy így eladom,vagy szétbontva. Miből látod,hogy amatőr tuning mester volt az illető?
Egy sima gumi szimmering általában jó esetben kibír 1-1,5 évet. Egy odavaló hő és benzinálló vitonos szimmering viszont 5-6+ évet is. Valószínűleg azért ment tönkre mert nem odavaló volt, esetleg ferdén lett betéve. Vagy lehet hogy megette az etanol......
Megrendeltem a szimmeringeket, holnapra meglesz. A hengerfej az esztergályosnál, holnapra készen lesz. Már csak azt kell valahogy összehoznom, hogy a melóból ki tudjak lógni, mert a szimmeringekért személyesen kell bemennem a szomszéd városba. De nyugalom, intézem a dolgokat...
Láttam hogy reagáltál a hozzászólásomra!
Kifejtenéd bővebben hogy milyen hibák merülhetnek fel egy Morini blokknál?
Csak Piaggo blokkos SR-t szabad megvenni,vagy mit ajánlasz?
THX
Egyáltalán nem indul,vagy röffen,durrog,mit csinál?
(Bocsánat,de nem hagyhattam ki! )
ja és köszi!