Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello, fekvő minarellibe, a gyújtás oldalára 20-30/34-5/6,1 méretű szimering való?
Köszi a pozitív hozzáállást! A lényeg a lényeg, hogy jó legyen, és üzembiztos!....
Akkor elviszem a hengerfejet is az esztergályoshoz, hogy pont olyan legyen mint az enyém. Így már a gyertya könnyen hozzáférhető lesz.
Üdv! Hosszas kínlódás után sem indult a gép, ezért most széthúztam a blokkot. A csapágyak úgy nézem hogy jó állapotban vannak, viszont a szimmeringek nem voltak cserélve egy ideje, az messziről látszik. Gyanítom hogy felújításkor a csapágyakat cserélték, de a szimmeringekre már nem futotta...... Ráadásul a főtengelycsapágyak beszívtak egy csomó fekete "valamit" is, gyanítom hogy szerelőpaszta lehetett valamikor. Na most a helyzet az, hogy kimosom a csapágyakat, és intézek hozzá 2 főtengelyszimmeringet. Pár indítás után elkezdett furcsán zörögni valami a variátor felől. Most hogy szétszedtem már meg is lett hogy mi volt az. A variátor határolólemezéből ki van törve egy darab, de mivel a blokkban nem találtam, így valószínűleg így rakták össze. Ezzel nem lesz gond, mert ezt már nem rakom vissza, de működik enélkül is. Most megyek intézem a szimmeringeket, és szólok ha lesz valami előrelépés az ügyben. Próbálom tartani az ütemtervet továbbra is.
Kinter, nem ragaszkodom a ditech gyertyához, csinálhatod úgy is ahogy mondtad, hogy az akkufedél felől férjek hozzá...
Sajnos egyenlőre nem indul a motorod, csak néha puffan egyet-egyet. A gyertya ami volt benne teljesen kuka. Van itthon 3db használt ditech gyertyám, de persze mind ugyanez. Most indulok gyertyát venni valahonnan, mert nálunk persze semmit nem lehet kapni....
Okés!
Szerintem is torkos boci lesz. 5-6+ -os fogyasztással. Szerintem hiába volt olcsó nem volt jó bolt.
Hátha sikerül beállítod és jó lesz.
Huhhh,basszus,21-es karbit csak komoly aluhengerekhez,ill. más membránhoz,szívócsonkhoz szokás rakni.Szerintem még a kipufogó sem mindegy ilyen konfignál....17,5-ös lehet elég lett volna.... :)
Na mindegy,biztos jó lesz beállítani.Gondolom azért ez sem lehetetlen,csak elég nehéz... :)
70-es a moci.Azért 21-es mert jó áron volt
Jót fogok szívni?
Ha 50-es motorra raktál 21-es karbit akkor felejtsd el. Ha 70-esre akkor talán. Miért nem 17,5-öst raktál rá? Baszott nagy a 21-es. Nem bírod beállítani.
Sziasztok!
Srácok!Ti már annyi szar motort csinálltatok.Biztos találkoztatok már átalkítás illetve javítás közben olyannal,hogy:
tavaly nyáron átégett a dugóm.többen javasoltátok hogy cseréljem le a kis 12-es karbimat nagyobbra.Ez most megtörtént,Dellorto 21-est kapott mialatt a motor egy nagyfelújításon esett át.A vasárnapi főpróbán viszont a következő hibák kerültek elő.Magasabb fordulaton a motor fulladozik és a vákumcsőben a karburátortól a vákumos elzáró irányában -hogy is írjam-megy fel a benzin.Első gondolatom az volt,hogy talán a membrán nem zár rendesen és visszanyomja az elősűrítést és talán attol.De ez nem lehet hisz az alapjárat tök jó és ha nem lenne vákum,csap elzárna motor megállna...
Az lesz a legjobb ha holnap csinálok róla videót és megosztom veletek.
Elég macera leírni,nem beszélve róla hogy egész nap ezen agyalok és nem tudom mi lehet a baj.Visszaraknám a 12-est próbára csak már odaadtam egy fórumtársnak.
Persze,ez így van.Tönkretenni tönkre lehet mindkettőt....

kujo:Amit adtam számot,ott megkérdezted a karbit?

70-615-2241 , Szabolcs
Én nem mondtam hogy jó a morini. Az enyém jó. De tény hogy több morinit javítok mint pl. minarellit. Egyébként bármit szét lehet vágni egy nap alatt, ha olyan emberek kezébe kerül....
hát ezért ajánlottam neki a minarelli blokkost,pedig én piaggio buzi vagyok de tény hogy egy minába 300-2600ft van főtengely csapágy a pigibe minimum4-db,ez csak egy példa de a piginek 12-es a csapszege gyárilag,a minának 10,a piaggionak állitható az olajszivattyúja a minának nem,a piaggio könnyebben indul hidegen önindítóval a mina viszont kevesebbet eszik,meg hát a legnagyobb minarelli blokk felhasználó az aprilia volt azt meg megvette a piaggio és ő nyerte a csatát,de ez is csak az én véleményem
Mostanában már inkább csak a karbisra átépítésével foglakozom. Főleg azért, mert hiába javítod meg a ditech-et (főleg ha morini), nem lesz tartós. Sajnos ez tapasztalat. Pl. olyan szar minőségű utángyárott alkatrészeket lehet hozzá kapni hogy förtelmes. Pl. injektortömítés ami kiég 2 km után.... Ha karbit szeretnél rá, akkor beszélhetünk róla. Úgy sokkal tartósabb lesz a gép.
sziasztok aprillia area51re keresek 17.5karburátort ha valaki tud irjon kőszi
Neked nem SOS, de miután elkészült nekem csak útban lesz. Raktam fel képeket, nézd csak meg hogy tele a műhely. Ez persze jó is meg nem is. Van munka bőven, csak hely nincs.... Szabad ég alatt meg nem szeretem tárolni őket, mert egyrészt a tiédnek most nincs burkolata, másrészt vannak gonosz "emberkék", akik szeretik "megdézsmálni" a vétlen motorokat éjszaka. Biztosan tutod mire gondolok.... Tehát igyekszem gyorsan összehozni, és ha készen van, és jól megy, azonnal értesítelek.
A gond a minarelliseknél hogy a legfiatalabb is minimum 10 éves.Így a buheraművészek miatt lehet akkora szívás mint egy ditekk.
Amúgy meg még mindíg swift 1,0. rulez.
Üdv
kinter lenne hozzád egy kérdésem a kollegámnak van egy ditechje nem akar menni már megprobált vele mindent nem tudsz véletlenül egy szerelöt aki ért a ditechez vagy te nem foglalkozol vele?
Tényleg pro-kontra,Morini vagy Mina,esetleg Piaggio....Mindenki maga dönti el,mit vesz.De azért aki itt jön azzal,hogy a Morinis gépe ilyen jó,meg ennyit elment már gond nélkül,az azért tegye a szívére a kezét (És örüljön neki,de nagyon....),és mondja már meg,hogy mondjuk száz Morini blokkos gépből hányról mondható ez el?
Srácok,őszintén,ha nem lenne a DiTech,ez a fórum régen bezárt volna...Egyébként pont a Suzuki Katana jó példa,még nagyobb rakás szar,mint az SR DiTech,szóval erről ennyit.
Aki egy kezdő robogóst (SR tulajdonost) arról akar meggyőzni,hogy Morini blokkosat vegyen,hát hagyjuk is inkább....És nem csak az injektor hibákról lehet beszélni,van annak a blokknak magának is elég konstrukciós hibája,és pont egy lényeges része,a főtengely például....Vagy beszélhetünk akár az alkatrész,ne adj isten a tuning lehetőségekről,elérhetőségéről,áráról.
Ne értsetek félre,nem akarok flame-t,vagy vitát nyitni,főleg nem megbántani senkit,mindenki olyat vesz a pénzéért,amit,amilyet akar!Mindenkinek lehet véleménye,de az enyém ez,illetve az,hogy NE vegyen Morini-t,se karbist,se injektorost,aki SR vásárlásán gondolkozik....
Hello lenne valakinek ilyen hővédőrács eladó?
Hát annál a motornál, amibe szinte mindent beszámít az eladó aminek két kereke van ,azzal azért vigyáznék...Nagyon szabadulni akar tőle.Szerintem ne kapkodd el.
Hát ezt semmi esetre sem szabad megvenni world champions, mi a f@sz?
újabb tipus...mihez képest?Az új leo vince kipufogó nem fekete hőálló festékkel van lefújva Reményi Dezsó...Van baj,nem kevés...
Amin ez a ganéj 100ft-os Sr replica matrica van,azt amúgy is el kell kerülni nagy ívben.
Hali! Nem SOS a dolog! Valószínüleg csak 1 hét mulva hétfőn (14.én) tudok érte menni! A haver akkor ér rá, rem neked is jó az az időpont, majd pontosítunk! A próbakört majd megoszhatnád velem, h mit muzsikál...