Aham!
Csak mamám Keeway Venusát beszámítják 90.000 Ft-ért,és ezért próbálom erőltetni,mert sztem kevés beszámítás találok rá eladni meg nagyon nehéz lenne:(:( Nagyon megkímélt a Keeway alig van benne 2500km és mamám nem hajtotta szét szinte alapjárat volt:)
És felújítás olcsóbb lenne a minarellis-nél de ennél a MORRINI-nál a meghibásodás jóval nagyobb vagy használat és összerakás függő?
"...Ha tudtok még érvelni ez a fajta blokk mellett az szívesen várom,meg akár ötleteket is hogy mire kell fokozott képpen figyelni vásárlásnál!..." A morini szereti az etanolt....
Azért nem kell annyira elkeseredni,nem annyira halálos a dolog én mentem 50es suzuki katanával amiben nagyvonalakban ugyanaz a blokk van és elég szépen ment:)Egy másik morini blokkos apriliával amiben viszont egy 70es malossi vashenger volt,azzal meg egyenesen
brutál volt menni,sokkal jobban ment mint az én 70es ditechem.Sokat számít ám a karbi meg a teli sonka:)
Ettől függetlenül jobban jársz egy minarellis géppel,töredékéből kijön a felújítása.
Csatlakozom! Nekem is Morinis ditechem van 14.000 km és semmi baja. kop-kop-kop
És csak, hogy ez az oldal is szót kapjon az itt eluralkodott nagy "converted" mániában: annyira nagyon szeretem a di-techet, a benne lévő mérnöki munkát, a tecnikát, a fogyasztását, a füstmentesen elégetett, mikronokra szétporlasztott kis üzemenyeganyag részecskéit, hogy ha valami kifeküdne benne eszemágában nem lenne akkor sem karbisra átalakítani!
Szia! Téged is látni errefelé? 90%-ban készen van a motorod, holnapra összerakom az elektronikát is, és ha minden jól alakul (márpedig úgy lesz), akkor estére már megyek is vele egy próbakört. Úgy csinálom hogy a hétvégén el tudd vinni. Remélem nem jön közbe semmi...
ez a helyes hozzá állás nem egyedül menni,de megsugom ez a reményi dezső/úr/elvtárs/polgár/ nem egyszerű eset,igazi motor kupec befele olcsón kifele jó drágán
Annyira azért nem ritka
2000-es Hot red sport DITECH
Eddig csak egy benzinpumpa(46000Km) és a kompresszor kukázódott le.
Persze azok a kopó alkatrészek amiket egy karbisnál is cserélni kell ennél is megvolt.csapágyak,dugó stb.
Nem egyedül megyek vásárolni,pont azért viszek magammal egy másik embert + lehet szerelőt hogy még véletlenül se tudjanak átvágni,mert MÉG nem annyira értek a robogókhoz!
Kevés információt találtam erről a MORRINI blokkról ezért írtam ide hogy az nagy gáz lenne-e hogy első és rendszeres használatú motorban ilyen blokk van.....Ha tudtok még érvelni ez a fajta blokk mellett az szívesen várom,meg akár ötleteket is hogy mire kell fokozott képpen figyelni vásárlásnál!
Köszönöm
Bocsi hogy bele szolok de nekem morini blokkos ditechem van most cseréltem benne fötengelycsapágyat meg szimeringet meg amit még kelett de az enyémben közel 40 e van és én tettem bele közzel 20 ezret és még nem cseréltem se inyektort se kompresszort csak tömitéseket most egy kicsit szarakodott nem akart elindulni csapágy csere után de mostmár köszönhetö az itt forumozok sgitségének tökéletesen müködik
De száz szónak is egy a vége,évjárat ,kilométer,stb mindenki azt ír amit akar,ha a legénynek tetszik úgy is meg veszi,még mindig jobb mint az a morinis csoda,de remélem nem egyedül megy vásárolni mivel írta hogy kezdő,bár nem az én pénzem,attól függetlenül,nagyon sok érv szól egy minarelli blokk mellett.
Mindig elcsodálkozom ezeken a 2000-2004 körüli gépeken, hogy 10 ezer km alatt vannak. Az enyém 2007-es és az is a 10-hez közelít. Pedig szerintem én sem járok vele annyira sokat.
Inkább a régebbi Minarelli blokkos gépeket ajánlanám,vagy az újabb Piaggio-t.Véleményem szerint pont a Morini blokkos a leggyengébb láncszem.Bár az az egy dolog mellette szól,hogy legalább nem injektoros.Azokat föleg kerülném a helyedben....
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ezt a motort szemeltem ki magamnak!
Sok mindent nem találtam a morrini blokkról a neten,ez jó fajta blokk vagy gyenge? Hosszútávra szeretném használni,de tuningolni egyáltalán nem szeretném!
Csak mamám Keeway Venusát beszámítják 90.000 Ft-ért,és ezért próbálom erőltetni,mert sztem kevés beszámítás találok rá eladni meg nagyon nehéz lenne:(:( Nagyon megkímélt a Keeway alig van benne 2500km és mamám nem hajtotta szét szinte alapjárat volt:)
És felújítás olcsóbb lenne a minarellis-nél de ennél a MORRINI-nál a meghibásodás jóval nagyobb vagy használat és összerakás függő?