Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.12-es karbival ne is eroltesd,mert a megfelelo belso hutes hianyaban meg is szorulhat a motorod.
Itt erdeklodhetsz nagyobb karbi utan,lehet hogy van is.

Szabi,06-70-615-2241
oké és hol tudok szerezni
Nagyobb karbi -nagyobb úszóház,torokátmérő.A gyári karburátor nem igazán lesz jó 70es hengerhez.
a gyári karburátorba éppen most raktam nagyobb fuvokát jobban is gyorsul de méghamarabb benzin hiányom lett.arra is gondolok a membrán nem nyomhat keveset
Nagyobb karbi (minimum 17,5-es) kell rá illetve nagyobb főfúvóka.Majd jönnek a karbis szövetségiek és tanácsot adnak,én az erő sötét(gonosz ) oldalán állok
Lehet hogy nincs nagy baja.... de majd lesz....
Ha már megvetted ,akkor nem értem minek kérdezted,hogy melyiket vedd meg
Mielőtt vadul nekiállnál a karburátoros átalakításnak,érdemes lenne azért rákukkantani,lehet nincs nagy baja.Ha Nagykátán csak jövőre kapsz időpontot és Szolnok sincs messze,akkor ide is bedobhatod,vagy ha jobb idő lesz akkor esetleg elgurulok és megnézem.
Én is megutaztattam a gépet Nagykátára oda-vissza 220 km, rádugták a gameboyt, azt monda a csávó fesz szabályzó, és sönt ellenállás, kicseréltem itthon ugyanolyan sz..r maradt, tavaly óta be sem indult, úgyhogy én a karbis átalakítás mellett döntöttem, ha 1X er nem értenek hozzá a környéken... Talán a pigi ditechet már kiforottabb konstrukciónak mondják...
Nekem a blokk jó állapotban van, cserélni nem kellett benne semmit, kb 50 körül, ha bontani kell olyan 70-80, de vedd fel a kapcsolatot kinterrel, ő megmondja a tutit...
Na,akkor tudod már,hogy mennyibe fog fájni? Ha az enyémnek is az a baja akkor én is megcsináltatom a cibe,
Ja-ja lehet,hogy egyszerű dugulás,vagy alaplap vagy mitudomén
Már most átkozom a napot amikor eladtam az Aerox-omat. Na,az motor volt, mindíííííg minden körülmények között!
Bizony! Most készül az átalakított Di tech em! Remélem jó lesz, úgy várom már hogy kész legyen...
Hogy lenne már mende-monda? Mi olyanokra nem alapozunk. Tessék megnézni kinter kolléga adatlapját és azon belül is a fotógalériáját. Van benne egy átalakításról képek.
szia tőbszőr irtam már aforumra. eddig nem kaptam válasz . aprillia area51em van . kapott egy 70es hengert azota nem akar menni csak fél gázon elfogy abenzin ugy csinál .gáz vissza vétel után egyszer ujra elindul .ha valaki tud valami okosat kérem jelezze kőszi
Ja ja! Nézd meg a fotógalériát, ott vannak képek az átalakításról!
"...A karbis átalakitásos dolog drága mulatság?..." Alkatrészekkel és munkadíjjal együtt 50-80 eFt, a blokk állapotától függően.
Evvel kapcsolatban Kinter kollégával kell konzultálni:
Sok szerencsét! De ez már elkelt. És az se biztos ,hogy ez a baja.
Egyébként van olyan,hogy át lehet karbisra alakítani? Látott már valamelyikőtök ilyet,vagy csak mende monda? És az mennyibe jönne ki?
Tudok ennyiért egyet. Hidd el,ki lehet fogni.

http://auto-motor.vatera.hu/al...
A gyári új injektor nem 20000 Ft.
Na,ne basszá má fő . Egy komplett gyári új injectort tudok 20 ezerért,akkor meg mit lehetne rá költeni 50-60 nál többet? Vagy megint be vásároltam szokás szerint. Egyszer már szo..am egy Malagutival.
Már rosszul kezdődik. Ha csak 50-60 ezret kell rákölteni, akkor még jó vagy, de félek, hogy nem fog annyiban megállni. Lehet egyszerűbb lenne még a szívássorozat elkezdése előtt átalakítani karbisra
Sziasztok!
Valaki csere?
Link: http://www.kepesmotor.hu/cagiv...