Hát Nagykáta közel van hozzám
Csak azért kérdem,mert vettem egy injektoros 2001-es sr50-est 80.000-ért,csak az a baja,hogy el-el kapogatja csak nem indúl be teljesen. Az eledó azt mondta,hogy nem mindig ad szikrát,ezért nem indúl. Nem tudom,hogy jó vétel volt-e így,mondjuk ha rá kell költenem egy 50-60 ezret még akkor is jó vagyok nem?
Ez egész jó vételnek tűnik,de lehet azért ,mert ditech.Asszem a sima piaggio karbisnak nincs plusz műanyagborítása a hajtásfedélen... http://www.kepesmotor.hu/april...
Ha nem Nagykátán laksz,Vagy Makón,akkor csak karbisat vegyél
Az injektoros előnye,hogy keveset fogyaszt benzint és olajat is,viszont drága hozzá az alkatrész ,a szerelők nem igazán értenek hozzá...
A karbisnak kicsit nagyobb a fogyasztása,viszont sokkal olcsóbb hozzá minden és bármilyen motorszerelő meg tudja csinálni,ha valami gond van vele.
Én konkrétan a vízhűtéses minarelli blokkra szavazok,persze attól is függ mennyit szánsz rá,ha kicsit többet akkor fiatalabb karbis piaggio blokkos a befutó
Sziasztok,most szeretnék venni egy 2001-es sr50-es mocit,és azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy a karburátoros vagy az injektoros a jobb,és miért? Köszönöm
Hali.Próbálltam az általad leírt módszert.Kicsit jobban fulladt tőle.Leszedett levegőszűrővel egy hangyafasznyit jobb lett.7,2-es fúvóka van rajta.
Amit viszont most észrevettem,hogy (átlátszó benzincsövet tettem mindenhova) a vákumcsőben ahogy magasabb fordulatszámra "emelem" a motort megy benne a benzin a vákumcsap felé.Na már gondolom ez inkább membrán hiba és akár produkálhatja a fordulatszám "dadogást" is.Hozzáteszem malossi membrán van benne tavaly még semmi baja nem volt.És mikor összeraktam se láttam rést rajta.
Ötletek?
Amikor érzed hogy eléri azt a tartományt mikor már kezd megfúlni húzd rá a szívatót és ha megindul akkor kevés neki a nyál. Ha fullad meg egyértelmű, hogy sok. Én 90 től indulnék lefelé. Meg a bolti fúvókák nem méretpontosak.
Egyszer már leírtam, egyszerű fizika az egész, nem részletezem, de a lényeg, hogy a könnyebb görgők csak mennek a nehezebbek után, akár ki is vehetnéd őket, mert az egész terhelés a nehezebb görgőkre jut, vagyis szinte csak azok tolják össze a variót.
Gondold végig.
tom h hogy működik
az ideális beálításhoz sükséges bár mindenki úgy csinálja ahogy akarja........ de kiváncsi vagyok arra h míért nem lehet fél szettel üzemeltetni írd le aztán meglátom van e benne igazság
A légszűrő szivacs csak vagy direkt szűrő?Ha direkt szürő akkor inkább tedd vissza a gyárit,max a szűkítőt,ha van benn,ami 12-es furatú,azt cseréld ki 21-es re mint a karbid,de a fuvókázást meg úgy nézd hogy figyeled a gyertya képet.indulj el 80-as- tól és amíg szép barna nem lesz,addig cserélgesd.szerintem sok a levegő.
Csak azért kérdem,mert vettem egy injektoros 2001-es sr50-est 80.000-ért,csak az a baja,hogy el-el kapogatja csak nem indúl be teljesen. Az eledó azt mondta,hogy nem mindig ad szikrát,ezért nem indúl. Nem tudom,hogy jó vétel volt-e így,mondjuk ha rá kell költenem egy 50-60 ezret még akkor is jó vagyok nem?