Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát Nagykáta közel van hozzám
Csak azért kérdem,mert vettem egy injektoros 2001-es sr50-est 80.000-ért,csak az a baja,hogy el-el kapogatja csak nem indúl be teljesen. Az eledó azt mondta,hogy nem mindig ad szikrát,ezért nem indúl. Nem tudom,hogy jó vétel volt-e így,mondjuk ha rá kell költenem egy 50-60 ezret még akkor is jó vagyok nem?
Én nem látok rajta berúgó kart. Akkor most mennyi is az ára?
138000 vagy 143500 ?
Lenne egy kerdesem ,a gyari kuplungrugok erosebbek vagy gyengebbek mint a feher kuplunkrugo?
Ez egész jó vételnek tűnik,de lehet azért ,mert ditech.Asszem a sima piaggio karbisnak nincs plusz műanyagborítása a hajtásfedélen...
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ha nem Nagykátán laksz,Vagy Makón,akkor csak karbisat vegyél
Az injektoros előnye,hogy keveset fogyaszt benzint és olajat is,viszont drága hozzá az alkatrész ,a szerelők nem igazán értenek hozzá...
A karbisnak kicsit nagyobb a fogyasztása,viszont sokkal olcsóbb hozzá minden és bármilyen motorszerelő meg tudja csinálni,ha valami gond van vele.
Én konkrétan a vízhűtéses minarelli blokkra szavazok,persze attól is függ mennyit szánsz rá,ha kicsit többet akkor fiatalabb karbis piaggio blokkos a befutó
Sziasztok,most szeretnék venni egy 2001-es sr50-es mocit,és azt szeretném megkérdezni tőletek,hogy a karburátoros vagy az injektoros a jobb,és miért? Köszönöm
"...nem jó a különböző súlyu görgő, ezt már korábban leírtam..." Nem bizony...
Hali.Próbálltam az általad leírt módszert.Kicsit jobban fulladt tőle.Leszedett levegőszűrővel egy hangyafasznyit jobb lett.7,2-es fúvóka van rajta.
Amit viszont most észrevettem,hogy (átlátszó benzincsövet tettem mindenhova) a vákumcsőben ahogy magasabb fordulatszámra "emelem" a motort megy benne a benzin a vákumcsap felé.Na már gondolom ez inkább membrán hiba és akár produkálhatja a fordulatszám "dadogást" is.Hozzáteszem malossi membrán van benne tavaly még semmi baja nem volt.És mikor összeraktam se láttam rést rajta.
Ötletek?
Amikor érzed hogy eléri azt a tartományt mikor már kezd megfúlni húzd rá a szívatót és ha megindul akkor kevés neki a nyál. Ha fullad meg egyértelmű, hogy sok. Én 90 től indulnék lefelé. Meg a bolti fúvókák nem méretpontosak.
Egyszer már leírtam, egyszerű fizika az egész, nem részletezem, de a lényeg, hogy a könnyebb görgők csak mennek a nehezebbek után, akár ki is vehetnéd őket, mert az egész terhelés a nehezebb görgőkre jut, vagyis szinte csak azok tolják össze a variót.
Gondold végig.
tom h hogy működik
az ideális beálításhoz sükséges bár mindenki úgy csinálja ahogy akarja........ de kiváncsi vagyok arra h míért nem lehet fél szettel üzemeltetni írd le aztán meglátom van e benne igazság
szia aprillia area51 em van kapott egy 70es hengert nem nagy kűlőnbséget érzek agyorsulása sem jobb talán 50után huz csak
Szia!

Gyári szűrő van rajta malossi betéttel.Szűkítő nincs.Mindjárt lemegyek meglesem milyen fúvóka van benne.
Akkor a polini super speed-be harmadolni kell a görgőket?
az lehet, de ha 7 év alatt nem jöttél rá a varió működésére, akkor nincs mit mondanom
tetod de csaka tapasztalat beszél belőlem ami röpke 7 év
viccesen lehet, de ugyan annyiba kerül mint a szett
nem, mert csak szettben kapható
Üdv
köszi szépen hogy felraktad az lenne még a kérdésem hogy lehet csak három darabot is rendelni a kis rugóbol fehéret?
itt van, nem volt feltöltve a motortípushoz, de most már megtalálod
http://robogotuning.hu/spl/421...
Üdv
lehet én vagyok a béna de nem találtam morini blokkoshoz /ditech/kis rugot meg nagy rugót malossit
www.robogotuning.hu
itt lehet venni, ha malossit keresel
nem jó a különböző súlyu görgő, ezt már korábban leírtam
A légszűrő szivacs csak vagy direkt szűrő?Ha direkt szürő akkor inkább tedd vissza a gyárit,max a szűkítőt,ha van benn,ami 12-es furatú,azt cseréld ki 21-es re mint a karbid,de a fuvókázást meg úgy nézd hogy figyeled a gyertya képet.indulj el 80-as- tól és amíg szép barna nem lesz,addig cserélgesd.szerintem sok a levegő.