Nekem nincs benne a 14-es sem a nyomólap és belső variátortárcsa között. Kell az oda? Apropó belső tárcsa. Van neked raktáron belső variátortárcsád? És ha van, akkor mit kóstál? Külső már vettem, DR-t.
Pontosan az a baj, amit írsz. A csap mérete stimmel, most mértem meg. A fojtógyűrű (18-as tételszám), az nincs benne és így sem ér be szíj a csapig. Ha kihézagolom 1+1.5mm, akkor meg összeért a berúgó racsnija és kerreg és még a meghajtó tengelyen lévő körmös meghajtó is alig van rajta a tengely bordázott részén. Ezért kellene nekem 15-ös szíj. Így el lennék. A szíj, amit vettem hozzá: Athena 16,5x6,1x751 mm.
Még annyit megnézek, hogy nincs-e valami a nyomólap mögött betéve, de szedtem már szét és nem rémlett semmi, csak a szabadonfutó.
Ahogy gondolom a leírásodból, a 16,5mm-es szíj alap helyzetben nem ér le a varió csapjáig, en a gond, nem a kuoplungrugó, ezért a varió hézagolását kell mindenképpen megnézni.
A varió csapjának a mérete 13x18x38,2mm utána van egy folytógyűrű, na az nem kell, majd egy alátét 13x18,5x1mm
a többit meg a rajzról nézd meg.
Olyan kérdésem lenne, hogy a gyárinál erősebb kuplungrugó kellene (1995-os Aprilia SR 50 LC). De jó lenne szettben, pl. 3 db, ami egyre erősebb. Az a baj, hogy a gyári szélességű szíjjal (16,5 mm) viszonylag kis fordulaton már megindul (új a kuplung) és elég gyenge így. Persze elérve a fordulatot már megy. Ha meg kihézagolom az első variátort úgy, hogy az első meghajtó tengelyhez a legközelebb legyen a szíj, akkor meg beleér a berúgó racsnijába az ellentett darabja. Így, most a 15 mm széles kopott szíjjal járok, amivel teljesen jól működik. Engedi kipörögni, megy, mint atom. Végre nem megy 90-et, de én már öreg vagyok amúgy is ehhez, hogy egy robogón száguldozzak. Nekem az is megoldás lenne, a sok csere- berét elkerülendő, ha létezik 15 mm-es új szíj, aminek a profilja illik az SR-hez.
Az egyik 19 a másik egy híján 20...
1:30 as keveréket max csepelbe raknék,vagy bejáratós barkasba...
Képzeld a ditechbe is kell olaj ,csak ha belekevered a benzinbe kurvára kinyírja pl a benzinszivattyút.ikszdé, lol, lóf@sz.Ja erre még nem találtak ki rövidítést.
üdv
de az elromlik magátol 3 napig volt szétszedve mert a fötengely csapágyak lettek cserélve elötte tökéletesen müködött a kompresszorba csak én tetten bele 11000 km -et de semmi baja nem volt szétszedés elött
Mindenképpen ez a hibája a motorodnak, rá kell jönni, hogy hol a gond.