Az biztos, hogy a légkulcs a legmegfelelőbb. Na, de kinek van otthon? Nem olyan általános, hogy minden garázsban ott figyel. Ahhoz kell még egy kompresszor is. Szerintem a bőrszíjas vízpumpafogó is megteszi. Én legalább is azzal veszem le. A hátsó kuplungnál nincs is baj, mert fogja, mint atom a harangot. Az első variátornál már figyelni kell, de nagyon.
annyit szeretnék hogy milehet az oka hogy nem indul szikra van inkább lezabál kitakaritom nagynehezen beindul. utánna pőcre indul de ha egy napot áll kezdődik az egész előlről
Muszájból az ember sok mindent megtesz :D ,lejött nem lett gond dugóval sem, teteje az bírja..míg ki nem lyukad:D szoknya meg eltörne szerintem egy légkulcs mennyivel megkönnyíti az ember életét:D
Variátorhoz, hát én támastottam már be dugónak, de nem kipu felöl, hanem a gyertya felöl..lejön de igen barbár módszer, másik esetleges megoldás ami nem biztos hogy bejön, hogy a gyujtás felöl ráfogsz annak az anyájára, de ha az oldódik hamarabb, akkor a variód fent marad, de igy is lejött párszor ,inkább ha van a környékeden vkinek légkulcs, vagy más célszerszám azzal probáld, de kipufogo felöl ne támassz semmikép sztem ott hamarabb elpattan, ha már muszáj, akkor fentről, de óvatosan
üdvözlök mindenkit!Volna egy olyan gondom hogy elindult reggel a motorom,elmentem kb 500métert,és elkezdett durrogni,csattogni és elengedtem a gázt szépen ment alapjáraton,ahogy oda húztam,megint nem akart felpörögni,Ő egy factory,szervizet nem irt,tökéletessenindul,de nem pörög fel.létezik hogy gyertya a baja?vagy azt is kéne neki írni?üdv Petya
Sziasztok van egy aprillia area51es gépe nem akar indulni ha már két napot áll elsőnek javasolták kicsi az erő kapott egy uj 70es hengert uj gyertya mégsem jo
Megjott a szervizbol a moci, valami nyomástartó akármi volt a rossz, a membran rosszalkodott benne. Meg cserelni kell még majd az akksit mer nagyon gyenge meg javasolt egy uj gyertyat is a szerelo. Es megcsinalta a fekemet is mert legteleniteni kellett. Megbizhato gyors es olcson dolgozott, ugyhogy meg vagyok elegedve vele :)
Van aki olajszűrő leszedőt használ kitámasztásra (a fémszalagosat), de szerintem csak a baj van vele. Légkulcs egyszerűen leveszi, mivel az nem tekeri, hanem "odaüt" neki. Máshogy nem fog lejönni.
sosem szedtem még szét a mocit...ez az első robogóm is..visszasírom a sportmotorokat :S ezek szerelhetetlenek..az lenne a kérdés hogyan támasszam meg a variátort h ne forogjon el és kitudjam hajtani a csavart..
Egy kis segítség kellene! Hány bart kéne produkálnia indítózás közben ennek a csodás di-tech-nek?