Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az immo gondolom magában az ECU-ban van, mint a Peugeot Speedfight-ban. Mivel az ECU úgyis repül, ez nem akadály.
A kijelzőt nem mondom biztosra. Egyébként ez még mindig jobb megoldás, mint a kiakasztott pillangó+karbi. Aki már ekkora kókányra szánja el magát, azt nem hiszem hogy a kijelző nem működése fogja eltántorítani. Az ilyen ember már annak is örül, ha egyáltalán gurul a motorja.....
Hát az immo miatt szar repül a ventillátorba.
Jogos. Az övé tényleg runner. Na de mi a helyzet SR esetén?
Asszem a srácé runner.
Tehát, ha magas a vérnyomásod, akkor te is kicsapkodod az izzókat és felforr az agyvized?

Na és viccen kívül. Mi lesz a pigis kijelzőjével? Mit fog mutatni? Semmit?
Ne viccelődjünk kérem.... Vérnyomásmérő nélkül hogyan tudom megállapítani hogy jó-e a vérnyomásom? Úgy hogy pl. nem fáj a fejem. Multiméter nélkül kb. ugyanez: amíg nem forr az akksi, és nem csapkodja ki az izzókat, akkor jó a "fesszab"...
Multi méter nélkül, hogyan tudom megállapítani, hogy jó-e a feszszabom vagy sem?
Hát van aki inkább sajtreszelőre gyúr nem mentvágóra eszterályost momentán nekem nehéz volt találni úgyhogy vettem egy hengerfejet.
A kábelezés mikor egy bazi nagy lavór szines makarónira hasonlított elkezdett remegni a térdem de megoldottam.
Sziasztok!
Old sr-hez szeretnék ülés alatti idomot valamint hátsó kerékjárat sárvédőt.
Ha valakinek lenne eladó,ne tartsa magában.
Egyébként ha valaki a későbbiekben bicskakulcsos riasztót (vateráról)szerel a mocijába csak annak szól:kulcsos indításnál nincs rablásgátlás
A 14-es menetvágó alapfelszereltség, de egy jóképű esztergályos megcsinálja 500 Ft-ért, vagy egy üveg sörért. A mechanikus olajpumpa még jó is, legalább azt nem kell variálni. A kábelek kiválogatása és bekötése viszont felkészülést igényel, aki nem ért hozzá ne vágjon bele, nem beszélve a gyújtásmodulról.....
Jah, sorry. Nem láttam hogy pigi.
Hello!

Édeklődni szeretnék h a Sr 50 Factory kuplungból hogy lehet kiszedni a csapágyakat

Előre is köszönöm
Pár észrevétel.Ez pigis.Olcsóbb egy karbis bontott hengerfej mint egy 14-es menetvágó.
Olajpumpa mechanikus nem lehet kidobni vagy kell egy távtartó hogy a vizpumpát pozicionálja.
Az olajcsati a blokkban van azt nem lehet kifordítani a gumiból.
Ja és szerintem beleőszül a srác míg kiválogatja a kábeleket.
Nem tünik profi villanyásznak.
Ezeket simán be lehet rakni, mert bennük van az ellenállás.
"...Nos ha nem foglalkozok a computerrel, nem cserélek gyújtást+cdi-t akkor megvalósítható a dolog?..." Azért itt több probléma is felmerülhet. 1. Az ECU nem (teljesen) hülye, és szerintem érzékelni fogja hogy a fojtószelep állandóan nyitva van. Erre persze hibajelzés a válasz. 2. Szerintem az olajadagolás az függ a fordulatszámtól, és még lehet hogy a hőmérséklettől is. Ettől kiakasztott fojtószelep mellett elbúcsúzhatsz. 3. Előfordulhat hogy az ECU az egyre gyűlő hibaüzenetek miatt végleg besokkal, és letilt mindent. Gondolok itt a gyújtásra, olajadagolásra. Az első csak egy dolog, max tolod hazafelé a préri közepéről a motort.... Az olajadagolás kimaradása már kicsit kellemetlenebb dolog.... Ezek csak gondolatok, de én biztosan nem indulnék útnak egy olyan motorral, amiben egy "megvakított és megsüketített" (gonosz) ditech ECU dolgozik.....
No akkor figyeljen akit esetleg érdekel, mert utoljára leírom hogy mit szoktam én csinálni az átalakítás során. 1. Fojtószelepállás érzékelőt leszedem, helyére megy a karburátor. Ha jó karbit választasz, akkor szépen felmegy a ditech szívócsonkra. Viszont a karbi szívócsonkra menő végébe esztergáltatni kell egy hornyot, mert kicsit arrébb van mint kéne. (Ha majd csinálod, akkor meglátod miről beszélek.) A szívócsonkon lévő olajzó furatot szépen leforrasztom. (Nem kell szarrá melegíteni, mert akkor a réz csonk kifordul a gumi szívócsonkból, és baszhatod az egészet.) A karbin lévő esetleges olajzó, és vákumfuratot szintén le kell forrasztani, mert ott falsot szív. 2. A hengerfej maradhat a ditech, annyi átalakítással, hogy az injektor helyére menetet fúrsz, és egy belevaló csavarral szépen lezárod. (A csavar az égéstér felől pontosan passzoljon, ne lógjon be és ne is legyen rövidebb.) Egy másik (szerintem jobb) megoldás, hogy a gyári gyertya helyét zárod le csavarral, és az injektor helyére fúrsz rendes (asszem 14-es) gyertyamenetet. Ez azért jobb, mert a normál gyertya lényegesen olcsóbb, és sokkal egyszerűbben hozzáférsz, ha esetleg cserélni akarod. Ekkor olyan gyertyát válassz, ami rendesen beér az égéstérbe, de nem nyúlik túl. (Ha rövidebb a gyertya, akkor teljesítménycsökkenés lesz, ha hosszabb akkor lyukas dugattyú..... ) 3. A kompresszorból a dugattyút mozgató görgőt kiszeded. A dugó, tengely, és a többi marad a helyén, mert így legalább kitölti a teret, és nem csökkenti az elősűrítést. Ha ez megvan akkor mehet vissza, majd ahol eddig a levegőt fújta, azt a rézcsonkot kiszeded, és egy csavart tekersz a helyére. 4. Az ECU-t kivágod (a pics.....a ), átválogatod a kábeleit, mert néhányra szükség lesz ezután is. 5. Eltávolítod a benzin és olajpumpát. 6. Eltávolítod a tirisztoros gyújtótrafót, és beraksz egy sima megszakítós 12V-osat a helyére. 7. Leszeded a lendkereket és az összes "mágnest" eltávolítod, egy kivételével mert az fogja meghatározni a gyújtás időpontját. (Ha ezt elszámolod akkor a lendkerék kuka!) 8. Felrakod a FET-es gyújtást (boltban ne keresd, mert hülyének fognak nézni, mivel saját találmány), és összekábelezed a dolgokat. Pl. gyújtás, automata szívató, vízhőmérő, stb...) 9. Csináltatsz egy szűkítőt a tankból kijövő csőre, és bekötsz a tank és a karbi közé egy elektromos üzemanyag szelepet, ami csak akkor nyit ha a gyújtás már rajtavan. (Ez szükséges, mert ha nem zár a tűszeleped, akkor kellemetlen meglepetés érhet....) Körülbelül ennyi. Persze vannak apróságok ami nem biztos hogy most eszembe jutott, de a lényege ez. Ui.: aztán nem szeretném ha mostantól Mindenki ditech-et építene át......
értem! megpróbáljuk, és majd kiderül! Majd megirom ,hogy működik e a dolog. köszi mindenkinek!
Müködni fog elvileg,maximum a check lámpát ki kell kötnöd,ha zavar.Arra figyelj,hogy a karbi mellett kevés olajat fog kapni,tehát nem árthat ha a benzinbe is raksz egy keveset.
36 ledes szombathelyen 1 autó tuning boltban vettem
ellenállás be van építve 12V ról üzemelnek ezek
2500Ft volt annó mikor én vettem
az index 4 ledes 12V os
az első lámpa az már smd ledes 68 db os :D
cakk pakk 8000Ft volt
a műszerfalhoz pedig T5 foglalatú kell annak darabja 250Ft volt
üdv
Szerintem ez nem működőképes. Millió hibát fog neked hozni, folyamatosan világítani fog a piros (tudom ki lehet kötni), meg be is kavarhat a sok hibától. De ki kell próbálni és ha nem jó, akkor még mindig szerezhetsz bele gyújtást.

Szerintem kinter is ezt fogja mondani.
21/5w-oshoz pár kérdés:
Ez hány ledes? Hol vetted? Mennyiért? Akkor ellenállás tényleg nem kell hozzá?
Köszi!
Hello Zoli32vel beszéltem ezzel kapcsolatban, neked mi a véleményed erről? Vagyis szerinte csak te tudsz a computerrel kapcsolatosan véleményt mondani.
Nos ha nem foglalkozok a computerrel, nem cserélek gyújtást+cdi-t akkor megvalósítható a dolog?
én így gondoltam:
Ac pumpa, pillangószelep, injektorfej leszedni.karbis hengerfej,karbi+csonk
kompresszorhoz csináltatok egy mérethelyes dugót vagy adugattyút és a görgőt kiszedem belőle,
másik végén a csövet ledugózom.
Az utóbbiban Zoli32 segített.
Szerinted így működne?
Állítolag ha csak a pillangószelepet kiakasztom, hengerfej +karbi+csonk, így is kellene mennie.
Próbáld ki.
És mi történik akkor, ha a computerrel nem foglalkozok? mert a mallosi cucc elég húzós árban.
A computer be tud kavarni a dolgokba?