Köszönöm a választ Kinter nagy segítség volt, igy tudom melyik láb mire van és hogy kitudom mérni hogy rossz-e, nem szeretném ok nélkül cserélni az alkatrészeket.
Mégegyszer köszi.
Igaz, de aki nem ért fél szavakból, az ne álljon neki injektoros motor javításának. Ezt nem "két csavar tartja össze", mint a karbis gépeket, ehhez kevés Marinéni habverője. Nem otthonra való, hobbyszerelőknek. (Most biztosan kapom majd a beszólásokat, dehát csak az igazat mondtam el....)
Bocsi, hogy megint belevau, de ha az ECU egy alkatrész hibát jelez, az még korántsem jelenti azt, hogy az az alkatrész rossz.
Ez csak azt jelzi, hogy annál az alkatrésznél valami nem jó, vagy egyáltalán nem jön jel, pl ha a vezeték valahol kontakthibás, vagy szakadt.
A kérdés nem teljesen világok nekem. Ha gázpedál érzékelő (vagy fojtószelep-érzékelő) hibát jelez, akkor azt kell cserélni. A szakadásvizsgálat max azt mutatja meg, hogy az ECU és az érzékelő között van-e kapcsolat(kábelszakadás, kontakthiba). Ha magát az érzékelőt szeretnéd vizsgálni, akkor oda ellenállásmérés kell, de ez nem lesz egyszerű, mivel több ellenálláspályát tartalmaz, amit ráadásul folyamatos mozgás mellett kellene mérni....
Elég szomorú, hogy bárki is csinál ilyet, mert ha jobban belegondoltok, akkor ez egy nagy hűlyeség.
Mert ha különböző súlyú görgőket teszel egy varióba, akkor csak azok a görgők dolgoznak, amelyikek a nehezebbek, mert a centrifugális erőtől, azok jobban igyekeznek kifelé, és csak azok fogják nyomni a variót. Azok amelyikek könnyebbek, azok csak mennek utána, de erőt nem tudnak kifejteni ahhoz, hogy a variót nyomják.
Az lenne a kérdésem ha 6 (elsődles hiba a gázpedál érzékelő)és 7 (hiba másodlagos fojtószelep-érzékelő)hibát ir a teszt lefuttatásánál a motor mi a teendő,vagy mit kell cserélni.(Szakadásvizsgálatnak hivják elvilg)
Előre is köszi a tanácsokat.
Akkor szoktak csillag alakba rakni kulonbozo sulyu gorgoket,ha nincs a pont megfelelo sulyu gorgo keznel.Tehat ha pl. 5g-s kell,de csak hatosod meg negyesed van,akkor ezekbol beraksz harmat-harmat csillag alakban,es igy megkapod az öt g.-s sulyt.De nem hiszem,hogy ettol jobban menne,ez ilyen veszmegoldas fele dolog csak.
Üdv Mindenkinek!
Csak egy gyors kérdést szeretnék vettem egy Polini Speed Control-t
és azt mondják hogy tegyek bele 2 különböző súlyú görgőt csillagalakban elhelyezve mert így jobb lesz a gyorsulás és a végsebesség. Nahát én nem tudom hogy ez mennyire igaz mert én eddig csak ugyanolyanokkal használtam . várom a jótanácsokat kösznöm!:)
Én személy szerint a tubusos Motul olajat ajánlom (nekem kötelező szervizen is ilyet rakta bele), de tapasztalt társaim szerint ennyiért 1 litert is kapni másfajtát és 1 literből 10-szer megvan. Más kérdés, hogy 10 évig ugyanazt a flakon olajat öntögetem bele? Szerintem ennyit megér.
Aki látott már ilyet: mennyiben tér el a minára való zx a morinistől? sokat kellene barkácsolni, vagy inkább hagyjam a fenébe, többet ronthatok rajta, mint amit nyernék a gyári dobhoz képest?
kösz.
CSak mert mina sportdobbal dunát lehet rekeszteni...
Sziasztok. Ne haragudjatok én vagyok a feledékeny... múltkor elfelejtettem felhívni a srácot akit mondtatok,hogy van az eladó sr-je.
Meg tudnátok adni mégegyszer az elérhetőségét? megköszönném!
Mégegyszer köszi.