Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Továbbra is engem
Helyileg hol lehetne megnézni? Ára?
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hozzátok hogy, haverom vett egy 2 körlámpás sr ac-t, és olyan gond van vele hogy sokszor le áll gázhúzásra fullad nehezen akar kipörögni és füstöl mint az állat. Gyertya nagyon szutykos és úszik a benzinben. Valószínű sokat kap. Legalábbis én erre tippelek. Szerintetek mi lehet vele? Üdv
Most már hivatalosan is idetartozom.
szaisztok! 2003-as sr50 ditech... a kompressziónak mennyinek kell lenni?
Valakit eladó kompresszor érdekel?
yasuni z (kevlárol) mi a véleményetek most rendeltem és nagyon brutál szerintem.
fel is lett ujitva én nem mondtam h az inyektornak baja van mert meg lett méretve és ki is lett probálva egy másikon ugy h nem azért ment keveset hanem azért mert n tudtam h mi baja van elég sokat költöttem rá és tele volt a faszom vele h nem jo!
Na majd ha esik a hó majd csúszik... Én is verettem ma egy kicsit a dr-el. Mióta nem 1 baron vannak a gumik jobban is megy...
Nah végre, ma csapattam egy jót a géppel. Fent vannak az új téli gumik, iszonyat módon fogják az utat. Rendesen erőből kell kanyarodni, annyira ragadnak. Viszont nem sikerült megcsúsztatnom, bárhogy próbáltam.
Ja igen és még annyi,ha rákötöm a barna vezetéket a gyujtáskapcsoló kimeneti + ra vagy ha nem semmit se befolyásol.( a színek egyébként eltérőek made in tajvan )
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Vásároltam a vaterán egy bicskakulcsos motor riasztót.Mozdításra riaszt ,távindítás,rablásgátlás stb stb..nem ez a lényeg.
Lehet én vagyok a balfasz de csak úgy tudom a rablásgátlást(járó motor leállítása hatótávon belül távirányítóról)aktiválni ha kulcs nélkül,azaz távirányítóról indítottam be.Normál indításnál csak riaszt de a motor nem áll le.Esetleg ha már valaki beszerelt egy ilyen "csodát" a motorjába érdekelne,hogy neki működik-ééé ez a funkció.
Na nálunk még csak véletlenül sem volt ilyen jó idő.
mostmár itt is lehült az idő, de egyébként lehetett mocizni napközben
Felétek süt a nap?

Én most jöttem be a kocsiban motor meg váltóolajat cseréltem, de szarrá fagytam. +1 °C van, de fúj a szél és hideg van. Még valami dara szar is esett az előbb. De reggel óta ilyen szar idő van.
Keresek
1. jobb oldali légterelőt
2. hátsó sárvédő hosszabbítást
3. matricázást
http://www.forum-auto.com/uplo...
ehhez a típushoz.

(tudom, hogy nem itt a helye, de sajnos eddig nem jártam sikerrel máshol)

Szép napos időt!
Jó reggelt mindenkinek! Remélem a napsütés mellé csatlakozik egy kis hőemelkedés is, és lehet menni tenni a km-eket a mocikba!
Szia! Bocsi,hogy csak most írtam, igen megvan még a kompresszor.
Str8 sok ledes hátsó lámpa F12/Derbi Sendahoz jó
Egüről vettem körülbelül két éve.Nem sérült,semmi hibája nincs.
Gyárit beszámolom + némi készpénz ráfizetés.
vagy 4990 ft + postaköltség


SR felni (5 küllős) Pár eladó. Elöl 80%os jó gumival,hátul szinte új 140es irc gumival eladó.Igény esetén távtartóval, kilómétermeghajtóval is!
Ide is beszámolok F12 GYÁRI felniket JÓ gumival, távtartóval,kilómétermeghajtóval!
Ha lehetséges együtt/párba válnék megtőlük!
ár alkuképes : 22e (szettbe értendő) , de külön külön is eladóak.
(kizárólag gumival együtt)

F15 Elsősárvédő
Fehér színű,jó festéssel eladó.
Irány ár 5500 ft vagy Gyári f12 elsősárvédő+ 2000 ft

F12 DIGIT
enyhén sérült piros színben pompázó hasidom 2500 ftért

49ccmes henger fúrásra szorul hengerfej nélkül
2500 ft

Valamilyen(stage6?!) hullámos Féktárcsa egész jó állapotban 4500 ft

Személyesen minden alkatrészt békéscsabán a gyulai úti lakótelepen lehet átvenni!
érdeklődni itt vagy levélben
képeket kérésre csinálok."ingyen elvinném alkudozók" kiméljenek

HASZNÁLD A VÁLASZ GOMBOT !
Hát igen mostmár mind1!De majd csak lesz vmi!
Vétel előtt kellett volna érdeklődni és akkor szépen lebeszéltünk volna az injektorosról. Főleg az ilyenről, aminek még gyári kulcsa sincs.
indul azzal nincs probléma csak hidegen torpan!Megmondom öszintén nemrég vettem ezt a motort de eddig nem foglalkoztam vele mondjuk érteni se értek hozzá azért érdeklödök itt!
Bármilyen szíj jó bele, márkától függetlenül, csak 8000 km-nél cseréld le, mert a szélességéből akkorra már sokat lekopott, és ezért nem megy annyira ki a variónál, tehát rövidebb lesz az áttételed (kevesebb lesz a végsebesség).
A szíjaknál a méretnek kell megfelelőnek lenni a motortípushoz, mert sajnos előfordul katalógusban nem megfelelő méret.
A mitsuboshi a gyári szíj. Ha kapsz ilyet, én ezt ajánlom.
A mitsu, ha jól tudom gyári szíja a régieknek, de ezt csak mintha olvastam volna valahol. Ettől függetlenül, ha belevaló a kevlár, akkor nincs azzal sem gond.
Akkor ez a baj. Ezekbe már van immo is és ha nem a gyári kulcsot használod, akkor hibát fog dobni. Indulni indul egyébként?