Immobilizer failure: Key code not read (key not available or
transponder broken) DSB 02
Ezek alapján az immonak van valami kínja. Méghozzá a kulcsban lévő chipel van probléma. Gyári kulcs van hozzá? A kódot valószínű azért kéri, mert nem találja a gyári kulcsot és az immot ilyen esetben kóddal is fel lehet oldani. Ezt vásárláskor meg kellett változtatni. Ha te használtan vetted, akkor már a jó isten se tudja, hogy mi a kód.
Új tuning cucok Illletve gyári alkatrészek áron alul alkatrésztől fügő max 5 napon belül nálad van.
Egy pár márka amitből tudok hozni
Polini,Malossi,Top,DR,Metrakit,Yasuni,Stage6,Koso,
Tudok még motoros ruhát,sisak,kesztyű,kabát,stb Igény szerint képet is tudok küldeni
tel: 30/426-01-32
ventobt@freemail.hu
Mi az eget nyomkodtál te? Az ecu és dashboard hibák kellettek volna, de le is írtam. Vagy egyszerűen miért nem mondtad, hogy semennyire nem értesz hozzá?
Hello!Na megnéztem beirtam a kodot de annyira elnyomogattam,hogy már azt irja folyamatossan az update keys menüben hogy insert 1st key!Lehet szakemberhez kell fordulnom
!
hali!
hány km után szokás szíjat cserélni? most valami polini kevlár van fenn...július óta(akkor vettem) beleraktam kb 3-4000km-t és előtte nem tudom mennyit mentek vele...
a "szerelőm" mitsubishi-t ajánl :) vélemény?
köszi
Na igen, ez injektorosnál működik a menübe belépés, de karbisnál is? Azon ha jól tudom nincs olyan billenő mode gomb, mint a Factory-n. Azon asszem csak egy egyszerű nyomógomb van.
Helló.
Először is majd próbáld meg úgy h mielőtt ráadod a gyújtást már akkor benyomod mode gombot és várod még betölt ha mákod van ígyis kiveszi, hanem akkor pedig menübe kell valamilyen módba belépni és be kell írni h 45256 , csak erre már nem emlékszek mert már rég elpasszoltam gyári műszerfalat.
Sziasztok! 2005 ös karbis gépnél ráadom a gyujtit villog kb 3-4 et a szervizkulcs majd kialszik!Tudom figyelmeztet a következö szervizre majd ami 300 km mulva jön el! most van benne 3725.Mivel már 6 éves ugy döntöttem már nem viszem el a kevés km től függetlenűl!Majd megoldok mindent . Ha majd folyamatosan világit meg szeretném szüntetni(mode gomb)a részletek érdekelnének!
Van benne elég olaj? Ha már kevés és néha arrébb löttyen egy döccenő vagy döntés miatt, akkor is ezt írja. Világít a piros és kiírja, hogy service. Ha van, akkor meg sok minden lehet. Olvasd ki a hibáit. Belépsz a menüben a service pontba a kód 45256 és megtalálod az ecu és dashborad hibákat is. Ha van benne, akkor kiírja azt is, hogy aktív vagy csak tárolt hibáról van szó. Kód alapján pedig már el lehet indulni, hogy mi a kínja.
Különbséget kell azért tenni,hogy az a hiba amiről beszélsz,az aktív,vagy tárolt hiba.Ha aktív fennálló hiba,akkor érdemes jobban belemélyedni a témába,de ha csak tárolt akkor ki kell törölni és annyi.Lehet valamikor rá lett indítva úgy,hogy a gázállás érzékelő kábele nem volt rádugva...Elméletileg ha leveszed az akkusarut valamennyi idő után törlődnek a hibák,úgy tudom legalább 1óra kell neki
a következő szíj is lehet ilyen a mitsu jobb?