Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom az ékszíjtárcsából akarod kiszedni,mivel a kuplungban nincs csapágy...valószínűleg a piaggio blokkosban is úgy van,hogy egy golyós és egy nagy tűgörgős csapágy van benne.Kifelé lehet ütni mindenféle segédeszközzel,ami a kezed ügyébe akad ,a visszarakás ami talán macerásabb én inkább elvittem egy "normális" autószerelőhöz akinek volt csapágy prése aztán szépen belenyomatta.A golyósat még úgy ahogy lehet óvatosan a szélén ütögetni,de a tűgörgős vékony kosarának nem nagyon tesz jót szerintem meg nem is szakszerű
Hello!

Édeklődni szeretnék h a Sr 50 Factory kuplungból hogy lehet kiszedni a csapágyakat

Előre is köszönöm
A biztonság kedvéért töltsed előtte 12 órát legalább.
Hát a picit döglött akksi az gáz.
Holnap megprobalom megint, egy fecskendonyi benzint nem kapott az biztos. Az akksi meg szerintem jo, meg szerintem rendesen tekeri, bar nemtudom mi a rendes mert sose hallottam még ugy h utana be is indult a motor, nincs mihez viszonyitani.
Koszi a segitseget :) Holnap irok megint ha probalkozom :)
Az a kis benzin remélem legalább 10 ml volt. Legalább nyomj neki egy fecskendőnyit.
Rendesen tekeri az önindító? Mert a gyenge akksi miatt is vacakolhat.
Sziasztok!
Senki nem tudna abban segíteni hogy a menüjébe hogy lehet belépni vagy ez a tipus nem is tudja azt amit az injectoros tud?
Sikerult leszedni a gyertyat, fecskendeztunk bele egy kis benyat es azt is megneztuk h ad e szikrat. Adott. Visszatettuk a gyertyat es ugyanaz :( Nem indul az istenert se. Most a gyertyacsere a kovetkezo mer fater aztmondta h nyomas alatt nem biztos h leadja a szikrat. Kezdek felni h nem lesz olcso mulatsag mukodesre birni...
Én gyertyacserével kezdenék. Ha nem megy, akkor levenném a levegőszűrőt, és egy kis hidegindító spray-t, vagy fecskendőből egy kis benzint fújnék be neki, indítás közben, fél gázt húzva. Ha elkapja, akkor azonnal enged vissza a gázt, a többit már a vezérlés tudja. Ui.: ne tekertesd halálba az önindítót, mert drága az új....
Alulról könnyebb hozzáférni a gyertyához.Ha nincs oldaltámasz rajta akkor óvatosan nekitámasztod a falnak aztán egy olyan csuklós gyertyakulccsal szépen hozzá lehet férni.

Lehet,hogy tévedek,de a a GÁZKART jó lenne,ha indításkor NEM
HÚZGÁLNÁD:D,mert a büdös életbe nem fog beindulni.
Megvárod még feltölt az AC aztán indítasz.Ha nem volt semmi baja mikor lerakták,akkor be kell neki indulnia.
Hali!

Probalkozom probalkozom, de egyelore nem nagyon tudom hogy hogyan tudnek legjobban hozzaferni a gyertyahoz, mert most az akksi felol probalom ott kozepen leszedni gyertyakulccsal de annyira ra van szoritva h egyszeruen nem birom meglazitani. Melyik iranybol, vagy hogyan tudnek konnyen hozzaferni? Amator vagyok, bocsi a hulye kerdesekert csak szeretnem mukodesre birni a robogom. :)
Mivel bazira sokat állt én egy kis benyával fecskendőbe a gyertyanyílásba spriccelve kezdeném.
Valszeg teljesen kiszáradt és az a bolhafingnyi bezin amit most kap nem birja röffenteni.
Ha így sem megy akkor repült a sz... a ventillátorba.
Szia!

Alkatrész ügyben keresd Szabit,van minden aki kell neked!
Szeged,de posta is megoldható,utánvét,ilyesmi!

06-70-615-2241
Sziasztok!

Par napja vasaroltam ismerostol, egy Aprila SR50 Ditech pokemberes robogot 2005os evjarat 3500km-el. Nem nagyon hasznalta inkabb kocsival jart, a robogo oktober ota garazsban volt az akksi csutkara lemerult, azthittem h csak ez a baja. feltoltes utan hiaba probalom inditani, egyszeruen nem akarja az igazat. Ha a gyujtast raadom vilagit az injection check lampa, aztan inditanam es csak tekeri nem kapja el majd villog az injection check lampa. Probaltam sokszor inditani nemtudom mi baja lehet. Benzin van benne, olaj is. 3500km el remelem nincs nagyobb baja mert agyverzest kapok...
Tippek, hogy mi baja lehet? Oktober elott tokeletesen ment csak a fel eves garazsban allas nem tett jot neki. Valaszokat elore is koszi :)
Érdekes impulzus? Esetleg ha a gyertyapipa vagy kábel közel kerül a jeladóhoz, vagy a kábeléhez. De szerintem ez árnyékolt kábelen megy, tehát nem hiszem hogy a nagyfesz bármit is tudna vele tenni. Ha meg mégis bejut valahol az elektronikába, akkor előbb kimereszti azt, és nem azzal fog tökölni hogy "eltekergesse" a kilóméter számlálót. Itt ez nekem sima átba....nak tűnik....
Egy ilyen digitális istennyila nem kaphat olyan érdekes impulzusokat, ami miatt szalad a számláló?

Persze szerintem is reálisabb az, hogy a kolléga el akarja adni és jó magyar szokás szerint tekergetné az órát, csak így burkoltan jobb megkérdezni. (Amennyiben kapunk képet róla, visszaszívok mindent és udvariasan bocsánatot kérek )
pfúúú hát köszönöm sokat segítettél, lehet nem lessz ebből semmi nem tűnik egyszerűnek...
Zárlatos vezeték miatt túlszámlált az összkm számláló? Ezt azért nem már.....
Elvileg kódot kér, ha nem érzékeli az immot. A kódot pedig te magad adod meg a vásárlás után, ugyanis gyárilag 00000 és amíg nem írod át, addig minden indításnál reklamál érte.
Hali!
Lenne egy 2005 karbis sr factory-m amivel az a bajom h az elöző gazdájánál egy vezeték zárlatos lett állítolag és igy állo helyzetben ment a km ígí 94000km van benne!Hogy lehetne ezt orvosolni visszaálítani?Ja meg hogy lehet a meserviz menüjébe belépno mert a lámpálya folyamatodan ég!
Kösz a segitséget előre is fonntos lenne!
Találtam gyári injektor tömítéseket. A múltkor valaki kereste. Nem olcsó, de legalább van....
http://italmondo.hu/index.php?...
Akkor az biztosan kiabál majd érte, de nem fogja befolyásolni a motorműködést.
Asszem be van kötve a műszefalba is de nem tuti.
Gurulás az kérdése...............de füstölni azt fog.