Hát valami ilyesmi volt,igen.Pár gond,ami látható is volt,inkább esztétika,semmi komoly.DE a blokk pár száz km.-t ment,mert beszart az injektor.Minden fel van benne ujitva...Na,ezt a csuda blokkot látnod kellene...Nem mondom,hogy iszonyat drága volt a gép,de ha kiderült volna ott,hogy ilyen kókány a motorja,biztos ott marad....
Egyébként én is így vettem az enyémet. "Most volt felújítva, és újra festve, azóta nem is ment vele, mert beszart az injektor". Bár én már éreztem hogy itt bizony minden része szar, ezért alkudtam lefelé kb. egy 50-est. Így már megérte....
Csak nem kifogtál egy "teljesen felújított" blokkot?... Az ilyen szöveggel hirdetett dolgokat, hogy "teljesen felújított", meg hogy "szezonra felkészítve" el kell kerülni messzire. Tudom innen könnyű okosnak lenni, de sajnos igaz.....
köszi, 2 év garancia van rá, énis azthittem h 5, de csak 2.. igazából városba használom, rohangálni, munkábajárni, majd bejáratás után kiváncsi vagyok rá, h milyen lesz
Érdemesebb? Ez egy érdekes kérdés. Nyilván jobban fog menni, igaz többet is eszik valamennyivel, de sok pénzbe is kerül ráadásul az 5 év garanciát is elbukod. Ezek alapján döntsd el mit akarsz. Egy dinamikusabb garancia nélküli gépet, ami többet fogyaszt és beleölsz legalább 50-60 ezret+munkadíj vagy ha te csinálod, akkor sok szopás vagy egy gyári állapotút még 5 év garanciával, ami igaz lomhább, mint egy 70-es, de városban így is abszolút jól használható motor.
Amíg jó a gyári, addig minek? Érezhető teljesítmény javulás nem nagyon lesz egy sport kipufftól (gyári hengerrel). Legalábbis annyi nem, amennyiért érdemes lenne beruházni egyre. Ha meg a gyári szar lesz még mindig szét lehet vágni és kipucolni vagy venni egy újat.
A küzdelme látszik a blokkon,ez igaz.Te azt mondtad,ez egy full felújított blokk,alig ment egy keveset,az injektor gond miatt.Na ehhez képest totál kókány az egész,látszik hogy olyan valaki csinálta,aki eddig csak háztáji kocsit javított otthon.....
Egy szó mint száz,kuka az egész,úgy ahogy van.Jó csere volt! (NEKTEK!)
Én először azt próbálnám meg, hogy a hőgomba helyére egy 200-500 ohm-os ellenállást raknék. Ekkor kb középre kell állnia a mutatónak. Ha nem teszi, akkor kábel, vagy órahiba.
Meg van még a kompresszor? Ha igen akkor lehet érdekelne.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr-4512273
Egy szó mint száz,kuka az egész,úgy ahogy van.Jó csere volt! (NEKTEK!)
Tudja valaki mennyi, és milyen olaj való az első telóba? Olyanokat koppan a kátyúkban, hogy öröm érezni.
Thx!