Szedd ki a nyomásszabályzót és mosd át benzinben vagy gázolajban. Érdemes ezt megcsinálni és utána összerakva kompresszorral lepróbálni, hogy hol nyit.
Persze ha a membrán van átszakadva akkor mindenképp cserés. Ezt úgy tudod megállapítani, ha lehúzod a levegő csövet és néhányszor működteted az üzemanyagszivattyút. Ha megjelenik a levegőcsatlakozásnál a benzin, akkor szakadt a membrán.
Neked kell eldöntened hogy mit teszel, de ebből szokott az lenni, hogy: "hát igen, mégsem az a baja....." Ekkor legalább lesz egy tartalék szabályzód a polcon. (Megint gonosz vagyok.)
Nha akkor mit csináljak? Hozzáértő szerelő erre fele nem nagyon van..(Békés megye)! Remélhetőleg az injektorfejen kívül más baja nincs,de sajnos pénzhiány miatt nagyon a használt fele nyúlok..
Hát ezaz, erről beszélek. De a pénzt azt minden "szerelő" el szokta kérni. Hivatkozva a "felhasznált anyagokra", meg a kókányolásra szánt időre.... Ezért ha találsz egy jó szerelőt, akkor becsüld meg, mert a ditech-hez nem sokan értenek.
Ott több.
Ezért is hangsúlyozom a "hozzáértőt".
És ez nem a gépet minősíti hanem aki elvállalaja.
Ha értek hozzá elkérem a pénzt,delikvens elfogadja vagy nem.Ha nem nincs harag viszi a szarját ahova akarja.Ha igen kutya kötelességem megcsinálni rendesen és odaddni.
Ha meg nem értek hozzá nem vállalom el. De a tapasztalat hogy egen persze.Hozd ide meglátom.
Oszt kapsz egy új gyertyát drágán meg a szar-ez add el amíg megy tanáccsal leakasztanak.
Majd a problem nincs megoldva csak a tünet.
2-3 nap és ujra gáz van.Érdekes hogy pár napot az ilyen kókányoló műve mindíg bir.
Amennyiben tudna ajánlani valaki nekem a közeljövőben karbis,nem agyon tuningolt 2005-ös vagy annál fiatalabb sr-t ami nincs széthajtva akkor kérem írjon nekem az alábbi e-mail címre.
istvannemeth23@freemail.hu
Nekem nem volt drága.Kiolvasta,rendbetette.Talán egy 20-ast fizettem.Egyetlen rendes szerelő volt és a legolcsóbb.Kár hogy ez a kettő után volt.Egyik egy helyi robogó"szervíz" hát szerintem hulladékot hoztak be ipari mennyiségben és ezekből kalapáltak össze árulandó portékát.A másik egy aprilia márkakereskedő aki lepasszolta az ő "hozzáértőjének".Ez hanyag volt és ki akart lopni egy új akksit belőle és vetetni velem újat.Utána Csaba megnézte és működött.Kár hogy a programozhatatlan az előző által belerakott amerikai kivitlű ECU-val ő sem tudott kezdeni semmit.
Utána jött a saját kínódás és 2-3 év szinte problémamentes menet.
Mire érdemes figyelni.
szervízben kb 40-et akarnak elkérni, amit nagyon sokallok.