Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha leveszed az akkufedelet, akkor elvileg meglátod a termosztátház csavarját. Már ha van persze....
Nekem egy 2000 es kiadasu sr em van de azon a vizpumpanal nincsen levegozteto csavar de holnap megprobalom a termosztatnal.Elore is koszonom hogy segitettel.
A termoszát ház a henger felett van. A burkolat miatt elég sz....r hozzáférni. Próbáld először a vízpumpa házon lévő csavart. Hátha elég lesz neki....
A vízpumpa házon is van egy csavar....
es ez a termosztathaz merre van a huto korul keressem?
A termosztát házon van egy légtelenítő csavar. Engedd ki a levegőt, a többi levegőt majd kidolgozza.
SZIASZTOK!
Van egy kis bajom az SR-el,kicsereltem a vizpumpat benne ezert le kellet engedjem az egesz hutovizet,most peddig mikor feltoltottem allandoan melegszik a vize,peddig a vizpumpa allandoan forog,de a viz megsem hul benne.
Szerintem az lehet a baj hogy levego szorulhatott a csovekbe de nem tudom hogy mit tegyek.Ha tudnatok segiteni nagyon megkoszonnem.
elore is koszonom mindenkinek aki egy kicsit is tud segiteni.
Sziasztok!
Eladó egy jó állapotú sr féknyereg fékcsővel ha valakit érdekel szóljon!
vagyis csak most ez a végsebesség csökkenés a "hiba"
értem...írtam is hogy semmi gondom a motorral...nincs semmi meghibásodás szerencsére...pedig nem naon kímélem. Ha teljesítménybeli különbség nincs,akk nem is érdekel. Teccik nekem a mostani :)
Az újabb SR az már Piaggio gyártmány és eddig úgy néz ki, hogy megbízhatóbb, mint a régiek. Egyébként meg más a kinézete más a műszerfal és ezáltal kicsivel többet is tud. A menetteljesítményei szerintem nem változtak az elődhöz képest.
ehhhh! nem szeretném elronatni! Nagyon szeretem és naon szép szerintem(mindenki megnézi:) )
Somogy megyében,esetleg Kaposváron nincs valami megbízható szerelő?
Az újabb sr mennyivel jobb mint az enyém? (képek vannak a profilomban)
köszi
Persze,lehet fúrni ezt is.De azért ne rontsatok ajtóstól a házba,először a hajtást nézzétek meg...
Nem is kókány, hiszen milyen szépen beleillik már az a műszerfal. Mintha gyári lenne. Persze ezek után csodálkozik, hogy csak 30-ig mér és a tankóra sem jó
Szerintem ezt a szerelőt gyorsan felejtsd el. Egy fúrástól jobb hangja lesz? Bár logikus, hiszen hengerűrtartalom növekedés lesz
olyat mondott a szerelőm, hogy lehet megkéne fúrni...azt mondja hogy jobb hangja lesz és jobban fog menni...de nem naon szeretném. Karbisat tudom...össze-vissza furkodnak,de ditech-et nem tudom lehet e...
Ez is egy igazi magyar,nem kókány remekmű lehet...
Mért rakja vissza a gyári cuccokat a Multivar helyett?

Valószínűleg egy szíj cserével megoldódik a probléma.Persze ellenőrizni kell a görgőket,stb.-t,ha már szét van szedve...
Ezt most találtam:

link

Felhívnám a figyelmet a műszerfalra
Görgő, szíj kuka, gyári cuccok vissza.
Sziasztok!
Régen jártam erre...
Tavaly nyáron beraktung egy malossi multivart(vagy mit,nem értek hozzá) a motoromba...akkor 75-80 volt a végsebessége(előtte gyári beállításokkal 90,viszont a dombokkal megküzdött nagyon)
Nah az a lényeg hogy folyamatosan csökken a végsebességem...most óra szerint kicisvel több mint 60...mit kéne cserélni? megnézni?
Június óta van meg a motor...azóta beletettem 4300 km-t...egész télen használtam mikor nem volt hó,illetve fagyos az út. Semmi bajom nincs a ditech-emel.
Ha valaki tudna rám szánni pár sort,azt megköszönném.
üdv
Azóta kicserélhetted volna egy fekvő minára. :)
Én se fűzök hozzá sok reményt...
1 cső van az biztos ferdén levágva a vége és a másik vége az akksira van dugva. Több nem rémlik, hogy lógna ott alul.